Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svarene, men det er mulig dere kanskje har misforstått noe. Jakken jeg er i besittelse av =/= jakken på bildet. Den er en type uniformsjakke, så om kommentarene deres kom på uniformsjakke generelt, er det jeg som har misforstått. Om de imidlertidig kom på det ikke så vakre eksemplaret av arten jakke jeg snakker om, så ville jeg bare si at det ikke er den jakken jeg har.

(Dette ble midlt sagt keitete formulert, beklager.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jakken ligner på en drillpike jakke. Drillpiker er jo heite, men det er vanskelig å pulle det off på en vanlig skoledag, if you catch my drift.

Når jeg tenker meg om så er det vanskelig å pulle den der off, andre steder enn drillpikestevner.

Du følger ikke så godt med på kvinnemote, i guess?

Tusen takk for svarene, men det er mulig dere kanskje har misforstått noe. Jakken jeg er i besittelse av =/= jakken på bildet. Den er en type uniformsjakke, så om kommentarene deres kom på uniformsjakke generelt, er det jeg som har misforstått. Om de imidlertidig kom på det ikke så vakre eksemplaret av arten jakke jeg snakker om, så ville jeg bare si at det ikke er den jakken jeg har.

(Dette ble midlt sagt keitete formulert, beklager.)

En fin regel å ha om klær er at det er greit å slutte å bruke det når BikBok lager en kopi, for da blir det fort fjortispreg på plagget. Og så vidt jeg vet laget BikBok en kopi av Balmain-uniformjakken i 2009. Så det er definitivt på tide å legge den vekk om du er en type som er opptatt av hva som er "in".

Lenke til kommentar

^

Tingen er nettopp at jeg er veldig lite opptatt av hva som er "in", så derfor har jeg aldri hatt et slikt type plagg før (plagg som var veldig populært blandt mange en stund). Jeg har lyst til å fortsette å bruke jakken, jeg er bare redd det skal være ültrafail. At de største motefolkene ikke digger det kan jeg tåle, jeg vil bare ikke være senter for kleshat type "crocs". (Som jeg selvfølgelig ikke bruker, gud forby, jeg er ingen klesidiot, bare ikke 100% rutinert)

Lenke til kommentar

Oh wow. Not bad at all Vowels!

OnT:

Jeg jobber oppe ved Gardermoen, og der er det mange som kler seg som grevlinger. Forrige uke, når jeg slutta på jobb og var inne i terminalen 2-3 grevlinger med joggebukse, caps og hele taper-uniformen på som sa "haha, se på den jævla sossen der a!" og pekte på meg. Jeg bare lo av de. Folk burde ikke få lov til å forlate huset iført joggebukser, DC caps og oversized t-skjorte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...