sk1rty Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du skal ha god mat i Amsterdam og vil spare litt penger kan jeg varmt anbefale Luden. Luden Restaurant en Brasserie Spuistraat 304-306 1012 VX Amsterdam, Nederland 020 6228979 http://www.luden.nl På Luden får du en treretter + 2 flaske vin til 60 euro hvis dere er tre stykker. Kan være lurt å reservere på forhånd. Måtte ta en par pils i baren før vi fikk bord. Rett over gata fra Luden ligger en cocktail bar som lager de beste drinker. Kjøkkensjefen på Luden kjenner eieren av cocktailbaren veldig godt. Få navnet på kjøkkensjefen så når du kommer inn på cocktailbaren for å vorse litt sier du at du vil ha spesialdrinken til kjøkkensjefen! Det er en real killer! Ble rett og slett for full på den cocktailbaren. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Kjør på med svart skjorte og hvite bukseseler så passer du rett inn hos XLNT... Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Er du over 20 år? Er svaret ja; dra for guds skyld et annet sted. Nå har jeg ikke vært der selv, men stedet er en fjortisfabrikk ut av en annen verden har jeg hørt. Det er en attenårsklubb med nok av mindreårige etter hva jeg har hørt. Dyrt å komme inn pleier det også å være. Med streng dresscode vil de vel ikke ha sneakers, joggebukser, capser, luer og t-skjorter inn der. Er 17, snart 18. Men takk for svar Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du skal ha god mat i Amsterdam og vil spare litt penger kan jeg varmt anbefale Luden. Luden Restaurant en Brasserie Spuistraat 304-306 1012 VX Amsterdam, Nederland 020 6228979 http://www.luden.nl På Luden får du en treretter + 2 flaske vin til 60 euro hvis dere er tre stykker. Kan være lurt å reservere på forhånd. Måtte ta en par pils i baren før vi fikk bord. Rett over gata fra Luden ligger en cocktail bar som lager de beste drinker. Kjøkkensjefen på Luden kjenner eieren av cocktailbaren veldig godt. Få navnet på kjøkkensjefen så når du kommer inn på cocktailbaren for å vorse litt sier du at du vil ha spesialdrinken til kjøkkensjefen! Det er en real killer! Ble rett og slett for full på den cocktailbaren. Takk for info! Er du over 20 år? Er svaret ja; dra for guds skyld et annet sted. Nå har jeg ikke vært der selv, men stedet er en fjortisfabrikk ut av en annen verden har jeg hørt. Det er en attenårsklubb med nok av mindreårige etter hva jeg har hørt. Dyrt å komme inn pleier det også å være. Med streng dresscode vil de vel ikke ha sneakers, joggebukser, capser, luer og t-skjorter inn der. Er det ikke slik på hvert eneste 18års sted da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 En del kule bilder http://closeupandprivate.com/site/index.php?/issue-02/-spring-summer-2010/2/ Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hei! Jeg har sikkert et ganske lame-ass-spørsmål, men jeg blir veldig glad om noen har lyst til å svare. Går det an å bruke uniformsjakke (type sånn) fremdeles? (Min er forresten mye finere, måtte bare ha et eksempel) Det var jo en kjempetrend i vår, ihvertfall følte jeg at veldig mange hadde det. Har aldri før kjøpt plagg som har vært veldig i fokus, så jeg har liten erfaring med "reglene rundt" eller om det ikke er noe å tenke på i det hele tatt. Er såpass glad i den at jeg gjerne vil fortsette å bruke den i høst og (parkerte den av varmemessige grunner i skapet i sommer), men det er jo et lite skår i kles-kleden om alle jeg passerer på veien syns jeg er helt teit. [Her skulle jeg ha tatt med et eksempel på et tidligere bra plagg som nå er helteit, men på grunn av min manglende oppmerksomhet i motebildet klarer jeg ikke å komme på noe. ] Om det har noen relevans er jeg jente, og går andre året på videregående. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det var jo en kjempetrend i vår Det var en kjempetrend i 2008. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det var jo en kjempetrend i vår Hvis du liker jakken så bruk den. Hvis ikke, dropp det. Drit i trender. 80% av de ser komplett tilbakestående ut uansett. Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Spørsmålet er jo ikke om trender er teit, men om jakken er det. And indeed, it is. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Spørsmålet er jo ikke om trender er teit, men om jakken er det. And indeed, it is. Vel ja, den var ikke fin, men hun snakket om hun fremdeles kunne bruke den, selv om den var inn for 6 mnd siden. Hun liker den, så det var ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Er det bare meg som fikk litt Lady Gaga-assosiasjoner av jakken? Tror kanskje hun har brukt den i en musikkvideo ellernoe... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er ikke bare lady gaga som har brukt en sånn jakke, for å si det mildt. Markedet flommer jo over av kopier av den Balmain hadde SS 08 eller noe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jakken ligner på en drillpike jakke. Drillpiker er jo heite, men det er vanskelig å pulle det off på en vanlig skoledag, if you catch my drift. Når jeg tenker meg om så er det vanskelig å pulle den der off, andre steder enn drillpikestevner. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er svært vanskelig å "pulle of" bruk av "pull off" i en setning som ellers er skrevet på norsk uten å fremstå komplett idiotisk, også. Faktisk tror jeg det er umulig... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er svært vanskelig å "pulle of" bruk av "pull off" i en setning som ellers er skrevet på norsk uten å fremstå komplett idiotisk, også. Faktisk tror jeg det er umulig... Det er bare fordi du ikke klarer å pull it off. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er svært vanskelig å "pulle of" bruk av "pull off" i en setning som ellers er skrevet på norsk uten å fremstå komplett idiotisk, også. Faktisk tror jeg det er umulig... Fant ikke noe tilsvarende norsk ord i farten. Pull it off = Få det til å se bra ut? hmm. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det har liksom ikke den samme klangen, McHansern. Jeg stemmer for at vi skal ha en brainstorming på å finne et alternativ til pull it off på norsk. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det har liksom ikke den samme klangen, McHansern. Jeg stemmer for at vi skal ha en brainstorming på å finne et alternativ til pull it off på norsk. "Dra i land". Selv om det høres teit ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det er så simple as: "kle det." Ellers er det mange artige alternativer som å "ri plagget av" "kjøre stilen hjem" "få det til å fungere", "få til", "klare stilen" "kle stilen", "ikke drite seg ut i det" "få suksess som Ng-Ze(t)" etc. Endret 11. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Likte den siste der du, NgZ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259824 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå