Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Når jeg leser hva dere underholderne dere med, så blir jeg nesten lykkelig av å ha matteinnleveringer å gjøre Men det skal sies at jeg bukket under etter en episode med OsloGirls, må være noe av det mest hjernedøde jeg har sett på lang tid Disser du Kungarna av Tyløsand her eller?! kvalitetsunderholdning av beste merke. Tolstoj, Dostojevski og Kafka kan slenge seg i veggen. Vi snakker overklasse! Folk som pisser, spyr og spytter i hot-tuben første dagen, folk som blir kastet ut av nattklubber og folk som faktisk tror de er VIP`s fordi de får sitte på en sliten veranda på et glissent arrangement! CLASS! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Du vet ikke om hvilke butikker som kjører disse buksene? Jeg kjøpte mine hos Pepper i Bergen. Hyggelig betjening der, selv om jeg aldri har vært der før, og skulle kjøpe det billigste merket de hadde. red @ Mchansern: Haha, de var så latterlige når de var på den verandaen at jeg fikk vondt. Endret 11. september 2010 av NgZ Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Så lenge bretten er fin er det helt greit å brette opp skjorta. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg synes det ser ok ut. Bedre enn gjennomsnittet, men ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Liker det veldig godt jeg, er også fan av å brette opp skjorteermene. Gjør det nesten alltid selv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Oppbrettede skjortermer er kult det, mye bedre enn kortermede skjorter hvert fall. Endret 11. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Indeed, men bretten må som sagt være pen. Kortermet skjorte blir litt for posete for min del. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Skal i "svigerfar" sitt bursdagselskap om en times tid, ikke noe formelle greier og folkene bryr seg ikke så mye om hvordan man kler seg, men, hva skal jeg ha på meg? Har rimelig få "finklær", men har tenkt på enten grå bukser, ei fin skjorte og navy blazer, evt rådenim jeans, skjorte og blazer. Hva tror dere? Og ja, jeg må få ordnet meg flere finklær ... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 I allefall se ut som en ordentlig gutt! Svigerfedre er ofte ikke til å spøke med Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ta på deg noe lignende det du tror de andre vil ha på selvfølgelig. Hvis du er den eneste i blazer blir det fort litt kleint. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hvis det er care hva man har på seg, funker det fint med jeans, skjorte og blazer. Eller tilogmed bare jeans og skjorte. Hvis du likevel vil pynte deg ville jeg gått for grå bukser, fin skjorte og navy blazer Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Skal i "svigerfar" sitt bursdagselskap om en times tid, ikke noe formelle greier og folkene bryr seg ikke så mye om hvordan man kler seg, men, hva skal jeg ha på meg? Har rimelig få "finklær", men har tenkt på enten grå bukser, ei fin skjorte og navy blazer, evt rådenim jeans, skjorte og blazer. Hva tror dere? Og ja, jeg må få ordnet meg flere finklær ... Bor ikke du langt utpå på bygda? Tror jeg ville gått for rådenim jeans istedenfor bomullsbukse hvis familien ikke er formelle av seg. Kan fort bli overkill. Kommer jo selvsagt an på arrangementet da. Bare pass på at du kan ta av blazeren hvis du er den eneste. Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeans + Skjorte + Cardigan? Kan det være noe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Tenker jeg kjører på med jeans, skjorte og blazer jeg da. Blazer kan alltids taes av så ... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeans + Skjorte + Cardigan? Kan det være noe? Det er absolutt et bra alternativ. Ikke for overkill, men samtidig veldig stilfullt og pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Skal i "svigerfar" sitt bursdagselskap om en times tid, ikke noe formelle greier og folkene bryr seg ikke så mye om hvordan man kler seg, men, hva skal jeg ha på meg? Har rimelig få "finklær", men har tenkt på enten grå bukser, ei fin skjorte og navy blazer, evt rådenim jeans, skjorte og blazer. Hva tror dere? Og ja, jeg må få ordnet meg flere finklær ... Bor ikke du langt utpå på bygda? Tror jeg ville gått for rådenim jeans istedenfor bomullsbukse hvis familien ikke er formelle av seg. Kan fort bli overkill. Kommer jo selvsagt an på arrangementet da. Bare pass på at du kan ta av blazeren hvis du er den eneste. Jeans er også bomullsbukser Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeans + Skjorte + Cardigan? Kan det være noe? Tja, det kan jo også være noe. Men har bare en navy cardigan som er fin nok til at jeg vil bruke den sammen med en skjorte da ... Jaja, skal prøve meg frem litt. Jeans er også bomullsbukser Hadde lyst til å si det samme. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeans er også bomullsbukser Skotre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå