Döden Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Leter etter en "vinterlue" med en litten brem på, nesten som en caps? Så mange brukte de ifjor. Hvor kan jeg få tak i disse? (til en normal pris!) Aloha Hemp Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Seriøst? TV-Shop? Briller? Tenker sikkert på Mojave Convertibles :!: Husker reklamene for noen år tilbake. Det fulgte med en drøss med ulike glass i forskjellige farger til ulikt bruk. Én av glassene var beregnet til pc-bruk. Problemet var at selv om glassene tålte mye, var innfatningen utrolig dårlig. Thats it. Har vært artig å fått montert de glassene på et headset Edit2: http://www.stretchnow.com.au/products/for_the_eyes.htm Men de var dyre. Nesten jeg sier tv shop ftw. Men da skal jeg gå til optikeren i nærmeste framtid håper jeg, sjekke priser og øynene mine. Endret 29. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Aloha Hemp Der var det mange fine luer Hmmm, kanskje jeg skal kjøpe en? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nå er de endelig her, de nye og revolusjonerende brillene Mojave Convertible. Bestiller du i dag, får du samtidig med den meget elegante rompetasken slik at du kan bære med deg dine Mojave over alt hvorhen du befinner deg. Ikke nøl, ring og bestill i dag! Hehe, noe ala TV-Shop Husker disse brillene, kan ikke gjøre annet enn å le! Moro! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Et pent lite utvalg fra SS06; Vi begynner rolig, Burberry Prorsum, en helt fantastisk trench, denne skal jeg definitivt ha, om den ligner litt i virkeligheten; Etro: Ann Demeulemeester: Dior Homme: Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg ser etter en vinter jakke, noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Canda goose er rå! eller noe form for en lang frakk(til leggene) som han gir bort i batman til han bomsen:p de er nice! Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Leter etter en "vinterlue" med en litten brem på, nesten som en caps? Så mange brukte de ifjor. Hvor kan jeg få tak i disse? (til en normal pris!) Aloha Hemp Ingen av de jeg mente, skal være nesten som "beanie" bare med en brett på? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Å kjøpe parkas i år er vel rimelig bortkastet? Jakkevalg vil selvfølgelig avhenge av bruk. Til halvkalde dager kan en trenchcoat være aktuell, de har en sort på H&M, forholdet mellom pris og kvalitet er helt ekstremt, absolutt å anbefale. Diverse frakker i forskjellige lengder er også å anbefale, her nytter det ikke å kjøpe noe ekstremt billig, god kvalitet begynner på 2-3000,-. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Å kjøpe parkas i år er vel rimelig bortkastet? Jakkevalg vil selvfølgelig avhenge av bruk. Til halvkalde dager kan en trenchcoat være aktuell, de har en sort på H&M, forholdet mellom pris og kvalitet er helt ekstremt, absolutt å anbefale. Diverse frakker i forskjellige lengder er også å anbefale, her nytter det ikke å kjøpe noe ekstremt billig, god kvalitet begynner på 2-3000,-. Kjøpte frakk i fjort til 800 elns. og den er av god kvalitet. Men det var halv pris tilbud da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Beklager å måtte si det, men de klærne var rett og slett forferdelig stygge. Ok, nummer to (som Piranha viser) er grei nok, med unntak av vesken og skjerfet. Men allikevel.... Fy fader så stygt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha, for noen stygge modeller(jeg snakker ikke om klærne). Hadde jeg vært designer hadde jeg ikke brukt slike anorektiske "kjerringer". Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Synes klærne var litt for spesielle jeg... "Man Purse" :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Syntes de klærne her var tøffe jeg: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Gjettet glatt på at de færreste her (eller, egnetlig de færreste generelt) ville like noe særlig av det jeg postet. Burberry Prorsum er forholdsvis mainstream, Etro er vel bare litt småsær, mens de to resterende er nisjedesignere (da spesielt den tredje). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har egentlg aldri likt Dior jeg - blir for ... hmmm Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som vet om en fin butikk i/nær Oslo som selger fine luer? En slags lue man kan gå mye med, ikke for tykk. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er viktig å skille mellom Christian Dior/Dior/Dior Homme. Dior Homme, som jeg har postet bilder av her, er designet av Hedi Slimane, og er blant de særere og mer nyskapende kolleksjonene. De to andre har mer vært et uttrykk for at Dior hadde behov for å selge klær også til menn, uten at de la noe voldsomt med sjel i det, helt greie produkter, men ingenting som stikker seg ut på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå