Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? TV-Shop? Briller?

Tenker sikkert på Mojave Convertibles :!:

 

Husker reklamene for noen år tilbake. Det fulgte med en drøss med ulike glass i forskjellige farger til ulikt bruk. Én av glassene var beregnet til pc-bruk.

 

Problemet var at selv om glassene tålte mye, var innfatningen utrolig dårlig.

Thats it.

 

Har vært artig å fått montert de glassene på et headset :D

 

 

Edit2:

http://www.stretchnow.com.au/products/for_the_eyes.htm

 

Men de var dyre. Nesten jeg sier tv shop ftw. Men da skal jeg gå til optikeren i nærmeste framtid håper jeg, sjekke priser og øynene mine.

Endret av Dieseln
Lenke til kommentar

Nå er de endelig her, de nye og revolusjonerende brillene Mojave Convertible. Bestiller du i dag, får du samtidig med den meget elegante rompetasken slik at du kan bære med deg dine Mojave over alt hvorhen du befinner deg. Ikke nøl, ring og bestill i dag!

 

Hehe, noe ala TV-Shop ;) Husker disse brillene, kan ikke gjøre annet enn å le! Moro!

Lenke til kommentar

Å kjøpe parkas i år er vel rimelig bortkastet?

 

Jakkevalg vil selvfølgelig avhenge av bruk. Til halvkalde dager kan en trenchcoat være aktuell, de har en sort på H&M, forholdet mellom pris og kvalitet er helt ekstremt, absolutt å anbefale. Diverse frakker i forskjellige lengder er også å anbefale, her nytter det ikke å kjøpe noe ekstremt billig, god kvalitet begynner på 2-3000,-.

Lenke til kommentar
Å kjøpe parkas i år er vel rimelig bortkastet?

 

Jakkevalg vil selvfølgelig avhenge av bruk. Til halvkalde dager kan en trenchcoat være aktuell, de har en sort på H&M, forholdet mellom pris og kvalitet er helt ekstremt, absolutt å anbefale. Diverse frakker i forskjellige lengder er også å anbefale, her nytter det ikke å kjøpe noe ekstremt billig, god kvalitet begynner på 2-3000,-.

Kjøpte frakk i fjort til 800 elns. og den er av god kvalitet. Men det var halv pris tilbud da.

Lenke til kommentar

Det er viktig å skille mellom Christian Dior/Dior/Dior Homme. Dior Homme, som jeg har postet bilder av her, er designet av Hedi Slimane, og er blant de særere og mer nyskapende kolleksjonene. De to andre har mer vært et uttrykk for at Dior hadde behov for å selge klær også til menn, uten at de la noe voldsomt med sjel i det, helt greie produkter, men ingenting som stikker seg ut på noen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...