Mchansern Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Sitter å gleder meg til neste episode av Kungarna av Tyløsand. Rang var jo syk i hodet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Klar for neste ep av Kungerna jeg også. Må si jeg liker at MoV setter like stor pris på kvalitetsunderholdning som meg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Sitter å gleder meg til neste episode av Kungarna av Tyløsand. Rang var jo syk i hodet. Hvor ser du det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 http://nelly.com/no/...wash-433238-33/ Hva syns folk om denne buksen? Tenker bare på en ny som er litt rimelig, har ikke så mye penger for tiden Vurderer den samme selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Klar for neste ep av Kungerna jeg også. Må si jeg liker at MoV setter like stor pris på kvalitetsunderholdning som meg Klar jeg også. Blir bra! Sett noe mer på det svenske programmet om det kjøpesenteret? Husker ikke hva det heter, men vi så vel en episode da vi var på hytten til fkm. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Ullared eller noe het det vel. Har ikke sett noe mer på det ass. Er mer på Jersey Shore nivået Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 http://nelly.com/no/...wash-433238-33/ Hva syns folk om denne buksen? Tenker bare på en ny som er litt rimelig, har ikke så mye penger for tiden Den så litt rar ut i passformen der, men det kan jo være modellen. CM koster så vidt jeg vet 400kr i butikk og, så man kan prøve først uten at det blir noe dyrere. Noen løse tråder som stakk ut av sømmen i låret på min (ikke fra den sømmen, de stammet fra "ekstratråd" fra lommesømmen av lommeforet, så det var ikke lårsømen som gikk opp i limingen), men de er definitvt verdt 400kr. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Fikk lønning i dag og drar til Tsjekkia i morgen. Life's not too bad. Finnes det noe bra shopping i Praha? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Ja, er mange flotte damer på svartemarkedet der Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Gris, lokeland. Av og til er det digg å være forkjøla. Har sett 7 episoder av Jersey Shore s2. Fuck yeah! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Nøff. 7 episoder av Jesery Shore S2? Det burde eksistere en egen utmerkelse for en slik bragd! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Det stemmer. Føler jeg virkelig har utrettet noe i dag Endret 10. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Det er for dårlig thrice, du burde ha klart 8! Er jo en Jersey Shore Season 2 Episode 6: After Hours som du sikkert ikke har sett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Det er for dårlig thrice, du burde ha klart 8! Er jo en Jersey Shore Season 2 Episode 6: After Hours som du sikkert ikke har sett. Link! Nå har jeg ikke mer å se :/ Setter pris på det! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 http://www.mtv.com/shows/jersey_shore/season_2/video.jhtml?filter=aftershows Det er visst for alle episodene! Trodde det bare var for episode 6, men nå har du noe å kose deg med resten av natten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Oh my. Bukket under å så på 2 episoder av OsloGirls. Jeg har ikke ord engang. Det er da virkelig ikke så vanskelig å intervjue et menneske. Det var kleeeeeeeeeeint. Edit: Brukte hodet å la meg før du rakk å poste linkene, Henrik Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Når jeg leser hva dere underholderne dere med, så blir jeg nesten lykkelig av å ha matteinnleveringer å gjøre Men det skal sies at jeg bukket under etter en episode med OsloGirls, må være noe av det mest hjernedøde jeg har sett på lang tid Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Disser du Jersey Shore?!!?!? Hva er ikke tøffere enn når en 30 år gammel guido vil dra opp salget på iskremsjappa og bestemmer seg for å ta av seg på overkroppen, flexe og spørre om småjenter vil ha is? The Situation > * You can hate on me all you want to, but what can you possibly say to somebody that looks like Rambo, pretty much, with his shirt off. Endret 11. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 http://nelly.com/no/...wash-433238-33/ Hva syns folk om denne buksen? Tenker bare på en ny som er litt rimelig, har ikke så mye penger for tiden Den så litt rar ut i passformen der, men det kan jo være modellen. CM koster så vidt jeg vet 400kr i butikk og, så man kan prøve først uten at det blir noe dyrere. Noen løse tråder som stakk ut av sømmen i låret på min (ikke fra den sømmen, de stammet fra "ekstratråd" fra lommesømmen av lommeforet, så det var ikke lårsømen som gikk opp i limingen), men de er definitvt verdt 400kr. Du vet ikke om hvilke butikker som kjører disse buksene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå