Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er alle disse menneskene dere snakker om?

LOL, husker du ikke vi så på Jersey Shore og røyket cigarillos? Du sa du skulle følge med som en gris. Mener å huske jeg så sesong 1 på DVD hjemme hos deg sist

Jo, jeg husker det G-unit. Jeg har desverre ikke fått sett det enda, og følgelig husker jeg ikke navnene, lol.

Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog.

Har sett de jentene der et par ganger på byen. De skal ha for at de er relativt hotte.

Festet med frøken Ringnes et par ganger førsteåret på BI. Hun har ikke helt de samme grensene som andre når det kommer til fraternisering med det andre kjønn, for å si det slik. Det, kombinert med utseende hennes gjør at hun har fått et visst "rykte", om du skjønner hva jeg sikter til

Lenke til kommentar

Hvem er alle disse menneskene dere snakker om?

LOL, husker du ikke vi så på Jersey Shore og røyket cigarillos? Du sa du skulle følge med som en gris. Mener å huske jeg så sesong 1 på DVD hjemme hos deg sist

Jo, jeg husker det G-unit. Jeg har desverre ikke fått sett det enda, og følgelig husker jeg ikke navnene, lol.

Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog.

Har sett de jentene der et par ganger på byen. De skal ha for at de er relativt hotte.

Festet med frøken Ringnes et par ganger førsteåret på BI. Hun har ikke helt de samme grensene som andre når det kommer til fraternisering med det andre kjønn, for å si det slik. Det, kombinert med utseende hennes gjør at hun har fått et visst "rykte", om du skjønner hva jeg sikter til

Sånn har hun da alltid vært, helt siden vi lekte i haven da vi var små, til i dag. Huff

Lenke til kommentar

Oslo Girls: Et par av jentene så jo ganske bra ut, men de virker jo omtrent like gjennomtenkte som resten av bloggverdenen. Mindre smart Dum gjeng som vet hvordan de kler seg, med stort eksponeringsbehov! Noe jeg kommer til å følge med på? Neppe. Noe å se på når en kjeder seg på jobb? Definitivt!

Jentene rakker direkte ned på hverandres stil rett opp i ansiktet på hverandre! Haha!

Edit: Så ferdig video 2 og byttet litt ord.

Endret av Haageen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...