Vowels Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jersey Shore er muligens det feteste noensinne på tv. En annen "serie" jeg gleder meg til er OsloGirls. Kommer til å bli så fantastisk fail. Kombinasjonen av bloggere, drama og lite iq kommer til å bli perfekt hjernedød underholdning. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10036016 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Regner med det blir en kopi av The Hills og The City. Selvfølgelig blir det krampeaktig og patetisk, men det betyr ikke at det kommer til å bli dårlig underholdning. e:rar setning Endret 9. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tips til hvor jeg kan få mine grubby fingre på en god, tjukk og varm cardigan? Alt jeg finner er bare tynne jallagreier. NN. 07 har vel slike cardigens. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog. Har sett de jentene der et par ganger på byen. De skal ha for at de er relativt hotte. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvem er alle disse menneskene dere snakker om? LOL, husker du ikke vi så på Jersey Shore og røyket cigarillos? Du sa du skulle følge med som en gris. Mener å huske jeg så sesong 1 på DVD hjemme hos deg sist Jo, jeg husker det G-unit. Jeg har desverre ikke fått sett det enda, og følgelig husker jeg ikke navnene, lol. Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog. Har sett de jentene der et par ganger på byen. De skal ha for at de er relativt hotte. Festet med frøken Ringnes et par ganger førsteåret på BI. Hun har ikke helt de samme grensene som andre når det kommer til fraternisering med det andre kjønn, for å si det slik. Det, kombinert med utseende hennes gjør at hun har fått et visst "rykte", om du skjønner hva jeg sikter til Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lol, rekker jeg last call @ SHNAS? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lol, rekker jeg last call @ SHNAS? Det er ikke noe last call på SHNAS. På BI festær vi 24/7 lol Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fikk nettopp mail fra MTV (har sikkert vært dum nok til å legge igjen e-mail adressen min i en eller annen sammenheng) om Jersey Shore merchandise: http://shop.mtv.com/category/58475164601/1/Sale.htm?utm_source=mtv:js:30offsumsale:dbnewsletter:090910 Mye snadder der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Thrice, har du fått den Gentleman-boka di? I så fall, var den verdt pengene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvem er alle disse menneskene dere snakker om? LOL, husker du ikke vi så på Jersey Shore og røyket cigarillos? Du sa du skulle følge med som en gris. Mener å huske jeg så sesong 1 på DVD hjemme hos deg sist Jo, jeg husker det G-unit. Jeg har desverre ikke fått sett det enda, og følgelig husker jeg ikke navnene, lol. Jeg vet ikke jeg ass. Tror OsloGirls bare blir krampeaktig og patetisk. Ikke det at Jersey Shore er definasjonen av klasse og eleganse, men dog. Har sett de jentene der et par ganger på byen. De skal ha for at de er relativt hotte. Festet med frøken Ringnes et par ganger førsteåret på BI. Hun har ikke helt de samme grensene som andre når det kommer til fraternisering med det andre kjønn, for å si det slik. Det, kombinert med utseende hennes gjør at hun har fått et visst "rykte", om du skjønner hva jeg sikter til Sånn har hun da alltid vært, helt siden vi lekte i haven da vi var små, til i dag. Huff Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Oslo Girls: Et par av jentene så jo ganske bra ut, men de virker jo omtrent like gjennomtenkte som resten av bloggverdenen. Mindre smart Dum gjeng som vet hvordan de kler seg, med stort eksponeringsbehov! Noe jeg kommer til å følge med på? Neppe. Noe å se på når en kjeder seg på jobb? Definitivt! Jentene rakker direkte ned på hverandres stil rett opp i ansiktet på hverandre! Haha! Edit: Så ferdig video 2 og byttet litt ord. Endret 10. september 2010 av Haageen Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Oslo Girls virker scripted og heller patetisk. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det er forresten også veldig flott med 17-19-åringer.. Eller egentlig uansett folk med "Fightclub Gangmember"-genser! Haha! Hadde en kunde her nå nettopp, skikkelig bad ass! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Thrice, har du fått den Gentleman-boka di? I så fall, var den verdt pengene? Fikk den for en stund siden. Den fungerer bra som en intro-bok og som et referanseverk, men man finner jo alt på nettet. Jeg liker dog bøker, så for meg er det verdt det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noen her som vet hva slags merke det er på den røde pique-skjorten personen til venstre rund 2:46 i denne filmen har på seg? http://www.youtube.com/watch?v=_RtVXVUuv1I Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/cheap-monday-433/five-unwash-433238-33/ Hva syns folk om denne buksen? Tenker bare på en ny som er litt rimelig, har ikke så mye penger for tiden Endret 10. september 2010 av Raste Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 We have a situation! Jersey Shore season 2 FTW http://www.tvduck.com/Jersey-Shore.html 1 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) "Their tans are so orange, they all look like a bunch of Oompa Loompas" Endret 10. september 2010 av WASD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå