Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Det er så sykt, Pat! Det verste er at jeg kommer til å se på det, akkurat som jeg gjorde med Jersey Shore. Jeg skal lett på Karma eller hva den klubben het når jeg er ute å backpackercool.gif Har allerede overtalt reisekameraten min.

Jeg skal også se på det, gleder meg til neste episode allerede :p

Du må ta med deg kamera om du stikker på Karma der da, det må jo dokumenteres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som har lagt merke til mye Uggs de siste dagene?. Noen kjørte Uggs og shorts også...

Merker at fler og fler bruker det, på skolen i dag var det ei med kort olashorts og uggs..

Jeg føler en form for skrekkblandet fryd om neste episode.

Og seff skal besøket på Karma dokumenteres. Er jeg skikkelig heldig ser deltar jeg i innspillingen av Jersey Shore 3ph34r.gif

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Og seff skal besøket på Karma dokumenteres. Er jeg skikkelig heldig ser deltar jeg i innspillingen av Jersey Shore 3ph34r.gif

Det tror jeg hadde vært historiens største fylleangst. Våknet opp med vissheten om at man skal dukke opp på Jersey Shore etter en stygg fyllekule.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tips til hvor jeg kan få mine grubby fingre på en god, tjukk og varm cardigan? Alt jeg finner er bare tynne jallagreier.

Filippa K på S&S og Volt har det. Om du bor i nærheten av Norwegian Outlet på Vestby, så vet jeg at de har utrolig mange tykke cardigans der.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...