PatSharpX Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er så sykt, Pat! Det verste er at jeg kommer til å se på det, akkurat som jeg gjorde med Jersey Shore. Jeg skal lett på Karma eller hva den klubben het når jeg er ute å backpacker Har allerede overtalt reisekameraten min. Jeg skal også se på det, gleder meg til neste episode allerede Du må ta med deg kamera om du stikker på Karma der da, det må jo dokumenteres! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg føler en form for skrekkblandet fryd om neste episode. Og seff skal besøket på Karma dokumenteres. Er jeg skikkelig heldig ser jeg innspillingen av Jersey Shore 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Flere som har lagt merke til mye Uggs de siste dagene?. Noen kjørte Uggs og shorts også... Merker at fler og fler bruker det, på skolen i dag var det ei med kort olashorts og uggs.. Jeg føler en form for skrekkblandet fryd om neste episode. Og seff skal besøket på Karma dokumenteres. Er jeg skikkelig heldig ser deltar jeg i innspillingen av Jersey Shore 3 Endret 9. september 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 LOL så episode 1 nå, bringer tilbake minner fra den tiden jeg bodde i Stockholm og så sånne folk hver dag Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Og seff skal besøket på Karma dokumenteres. Er jeg skikkelig heldig ser deltar jeg i innspillingen av Jersey Shore 3 Det tror jeg hadde vært historiens største fylleangst. Våknet opp med vissheten om at man skal dukke opp på Jersey Shore etter en stygg fyllekule. Endret 9. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Våkne opp med Ed Hardy tattoo på kassa. Ingenting bedre enn det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jo, våkne opp mellom Snooki og Jwoww... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) We have a situation! Endret 9. september 2010 av Haawy Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tips til hvor jeg kan få mine grubby fingre på en god, tjukk og varm cardigan? Alt jeg finner er bare tynne jallagreier. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Tips til hvor jeg kan få mine grubby fingre på en god, tjukk og varm cardigan? Alt jeg finner er bare tynne jallagreier. Filippa K på S&S og Volt har det. Om du bor i nærheten av Norwegian Outlet på Vestby, så vet jeg at de har utrolig mange tykke cardigans der. Endret 9. september 2010 av Coa Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jo, våkne opp mellom Snooki og Jwoww... Det hadde bare vært sykt, og litt kult. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bert er brat? http://www.youtube.com/watch?v=t_hR5KNdPEA 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jo, våkne opp mellom Snooki og Jwoww... Det hadde bare vært sykt, og litt kult. Hva med å våkne opp mellom JWOOOOOOWW og LIL WOW WOW? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Da hadde jeg blitt redd! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvem er alle disse menneskene dere snakker om? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=PDDuCBYtAk0 WOW WOW WOW YIPPIE WOW YIPPIE YEAH! Trodde du vokste opp på 90-tallet jeg.. Endret 9. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Levd under en stein de siste 17 åra, fkm? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvem er alle disse menneskene dere snakker om? Noen av deltakerne på Jersey Shore. Et drøyt reality program på MTV. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Den sangen husker jo til og med jeg! Digger når han drar opp mobilen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Hvem er alle disse menneskene dere snakker om? LOL, husker du ikke vi så på Jersey Shore og røyket cigarillos? Du sa du skulle følge med som en gris. Mener å huske jeg så sesong 1 på DVD hjemme hos deg sist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå