Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har ingenting med mote å gjøre, men LOLLLLL!

Ouch, det var sterke saker!

Mens vi snakker om utdanning. Noen som har noen ideer på hva man kan bli? Som ikke har matte? :p Har tenkt på interiør linjen på NKF, men er det noe annet spennende, med kanskje litt bedre jobbmuligheter?

Lol, du gir opp BI etter to uker? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol, du gir opp BI etter to uker? :p

Haha, matten ødelegger meg totalt, blir så demotivert når jeg ikke får til noe av den. Resten av fagene går helt greit, kan lese meg til kunnskap, men matten er tung, og har på følelsen at den kommer til å bli enda verre! Du som er så flink på skolen fkm, kan ikke du hjelpe meg på BI? Så tar vi en date en gang i uken, osv :love:

Nash: Mener du jeg skal velge juss? Foretningsjus på ØkAd er mer enn nok for meg :p

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Du som er så flink på skolen fkm, kan ikke du hjelpe meg på BI? Så tar vi en date en gang i uken, osv :love:

Haha, det er nok en dårlig ide. Jeg er ekstremt dårlig på å forholde meg til mennesker som ikke skjønner ting fort (og med fort mener jeg FORT, som i et eksempel, og så gå videre), og det blir enda verre om det er jeg som skal lære dem det.

Tips: Syns du matten blir for vanskelig nå ville jeg jobbet mye med den. Etter jul blir det verre.

Lenke til kommentar

LOL. Er du så liten? Det virker som en evighet siden jeg kjørte rundt på scooteren min :p

:hrm:

Fitpic med deg på scooteren neste gang!

Og ordet vi leter etter her er ung, eller hva fkm?

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen kjære deg. Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke gjenta den.

:)

Lenke til kommentar

Mens vi snakker om utdanning. Noen som har noen ideer på hva man kan bli? Som ikke har matte? :p Har tenkt på interiør linjen på NKF, men er det noe annet spennende, med kanskje litt bedre jobbmuligheter?

Jussen?

Det er litt matte i jussen også, men den er ikke så ekstrem. Så lenge du bare kjenner til formlene går det bra.

Når han syns forretningsjuss på BI er for vanskelig tviler jeg på om juss er noe for ham. Faget ligger et sted rundt rettslæren man har på VG2 på vgs i vanskelighetsgrad, så det er ikke akkurat det mest avanserte.

Lenke til kommentar

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen kjære deg. Jeg skal gjøre mitt beste for å ikke gjenta den.

:)

Skulle da bare mangle min gode mann. Har tenkt til å kjøpe noen nye skotre, btw cool.gif

post-175672-1284052808,9613_thumb.jpg

Noe i den duren?

Jeg tenkte mer på en heftig posering fra siden eller skrått på. Når det er sagt synes jeg vespa er ganske kult^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...