Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare smøring av oljebransjen, og jeg elsker det.

Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke.

I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber.

Det er ikke bare dumt.

Lenke til kommentar

Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke.

I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber.

Det er ikke bare dumt.

Sykt. Kanskje jeg burde tatt et par realfag og søke samme linje. Hva slags snitt var det på linja?

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Det er ikke bare dumt.

Skal på samme greia. Bukse + chinos og sko i semsket skinn ... Tviler på at det er noen voldsom dresskode der ...

Lenke til kommentar

Ikke på førstegangsvitnemål ihvertfall.

Det er to linjer som er med der, og i fjor var det 47.0, 51.5 og 49.8 på ordinært opptak (for Offshoreteknologi Master, Petroleumsteknologi bachelor og Petroleumsteknologi Master)

Tror det skvatt litt høyere i år, kanskje 1 poeng i snitt?

Det er ikke bare dumt.

Skal på samme greia. Bukse + chinos og sko i semsket skinn ... Tviler på at det er noen voldsom dresskode der ...

Bukser OG chinos? :dribble:

Lenke til kommentar
Drøy linje du har kommet inn på, Henrik thumbup.gif

Ta deg et årsstudium på BI i stedet. Visse uker kan man spise gratis mandag til fredag (hvis man gidder å høre på bed.pres. da..) Selv har jeg aldri gjort det, but if that's your thing...

Forresten, hvorfor i H*LVETTE kommer ikke linker i ny tab her på forumet? Jeg HATER å høyreklikke :realmad:

Lenke til kommentar

Æsj, jeg misunner alle som er så godt i gang med utdannelsen sin. Selv har jeg ingen mulighet til å komme meg videre uten å ta en hau av fag + fagene som kreves for å få studiekompetanse. Sånn går det når man er dum nok til å gå lærlingerkandidat-veien. Noen som har noen forslag til hva jeg kan finne på, bortsett fra å ta 2 år til på vgs?

Lenke til kommentar

Ta deg et årsstudium på BI i stedet. Visse uker kan man spise gratis mandag til fredag (hvis man gidder å høre på bed.pres. da..) Selv har jeg aldri gjort det, but if that's your thing...

Jeg hadde nok ikke valgt en linje for gratis lunch, men at bedrifter er aktive ser jeg på som veldig positivt. Det kan vel komme av at dette var fraværende på UiA, med unntak av campus Grimstad tror jeg.

Det var min type white trash entertainment :p Jesus for noen folk altså! "Maskinen" virket jo som den eneste med noe mellom ørene der :p

Det er sykt at virker som at _MASKINEN_ er den mest normale ja. Fy faen for et persongalleri. Araberen er den mest slitsomme personen jeg har sett på lenge.

Dra til England og bli skredderlærling!

Det hadde faktisk vært kult.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Dra til England og bli skredderlærling!

Vet du, det hadde faktisk dukket opp i tankene, dog helt useriøst (jeg lo nesten av meg selv ..). Har en følelse av at det er betraktelig vanskelig å få til. Skomaker har også vært oppe. Elsker godt håndtverk, så det hadde ikke vært hardt å jobbe som skredder eller skomaker til daglig.

Haha, episk video!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...