thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Ser på Jersey Shore jeg også ass Drøy linje du har kommet inn på, Henrik Antrekket fungerer sikkert fint, forresten! Om du ikke blir for pent kledd i forhold til resten. Endret 9. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er bare smøring av oljebransjen, og jeg elsker det. Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke. I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber. Det er ikke bare dumt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Heller overdressed enn underdressed. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Det er bare smøring av oljebransjen, og jeg elsker det. Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke. I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber. Det er ikke bare dumt. Sykt. Kanskje jeg burde tatt et par realfag og søke samme linje. Hva slags snitt var det på linja? Endret 9. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Snittet var ikke så veldig høyt, tror det endte på 4 komma noe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Seriøst? Trodde lett det skulle være på over 5. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er bare smøring av oljebransjen, og jeg elsker det. Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke. I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber. Det er ikke bare dumt. Skal på samme greia. Bukse + chinos og sko i semsket skinn ... Tviler på at det er noen voldsom dresskode der ... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det var min type white trash entertainment Jesus for noen folk altså! "Maskinen" virket jo som den eneste med noe mellom ørene der Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ikke på førstegangsvitnemål ihvertfall. Det er to linjer som er med der, og i fjor var det 47.0, 51.5 og 49.8 på ordinært opptak (for Offshoreteknologi Master, Petroleumsteknologi bachelor og Petroleumsteknologi Master) Tror det skvatt litt høyere i år, kanskje 1 poeng i snitt? Det er bare smøring av oljebransjen, og jeg elsker det. Altså, betaler 200 kroner for å være medlem i ett skoleår. Da får jeg tilbake 20% av alt jeg bruker på skolebøker (allerede spart inn og vel så det), og så er det disse middagene. Må betale 150 kroner, men det er da inkludert 3-retters middag og drikke. I tillegg er det et veldig bra julebord og til neste år (er krav at man er minst 2.-årsstudent) har du screeningintervjuer til sommerjobber. Det er ikke bare dumt. Skal på samme greia. Bukse + chinos og sko i semsket skinn ... Tviler på at det er noen voldsom dresskode der ... Bukser OG chinos? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Drøy linje du har kommet inn på, Henrik Ta deg et årsstudium på BI i stedet. Visse uker kan man spise gratis mandag til fredag (hvis man gidder å høre på bed.pres. da..) Selv har jeg aldri gjort det, but if that's your thing... Forresten, hvorfor i H*LVETTE kommer ikke linker i ny tab her på forumet? Jeg HATER å høyreklikke Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Chinos + skjorte skulle det stå ... Hehe. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Drøy linje du har kommet inn på, Henrik Forresten, hvorfor i H*LVETTE kommer ikke linker i ny tab her på forumet? Jeg HATER å høyreklikke Trykk med scrollhjulet, hvis du har det, evt høyre og venstre samtidig på noen laptoper. Endret 9. september 2010 av Analogue Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Æsj, jeg misunner alle som er så godt i gang med utdannelsen sin. Selv har jeg ingen mulighet til å komme meg videre uten å ta en hau av fag + fagene som kreves for å få studiekompetanse. Sånn går det når man er dum nok til å gå lærlingerkandidat-veien. Noen som har noen forslag til hva jeg kan finne på, bortsett fra å ta 2 år til på vgs? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dra til England og bli skredderlærling! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Ta deg et årsstudium på BI i stedet. Visse uker kan man spise gratis mandag til fredag (hvis man gidder å høre på bed.pres. da..) Selv har jeg aldri gjort det, but if that's your thing... Jeg hadde nok ikke valgt en linje for gratis lunch, men at bedrifter er aktive ser jeg på som veldig positivt. Det kan vel komme av at dette var fraværende på UiA, med unntak av campus Grimstad tror jeg. Det var min type white trash entertainment Jesus for noen folk altså! "Maskinen" virket jo som den eneste med noe mellom ørene der Det er sykt at virker som at _MASKINEN_ er den mest normale ja. Fy faen for et persongalleri. Araberen er den mest slitsomme personen jeg har sett på lenge. Dra til England og bli skredderlærling! Det hadde faktisk vært kult. Endret 9. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ingenting med mote å gjøre, men LOLLLLL! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Dra til England og bli skredderlærling! Vet du, det hadde faktisk dukket opp i tankene, dog helt useriøst (jeg lo nesten av meg selv ..). Har en følelse av at det er betraktelig vanskelig å få til. Skomaker har også vært oppe. Elsker godt håndtverk, så det hadde ikke vært hardt å jobbe som skredder eller skomaker til daglig. Haha, episk video! Endret 9. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ingenting med mote å gjøre, men LOLLLLL! Ouch, det var sterke saker! Mens vi snakker om utdanning. Noen som har noen ideer på hva man kan bli? Som ikke har matte? Har tenkt på interiør linjen på NKF, men er det noe annet spennende, med kanskje litt bedre jobbmuligheter? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Søsteren min gikk interiørlinjen på NKF. Det er basically det samme du lærer på interiørlinjen på vgs, og det er få som kan leve på bare det. Kunsthøyskolen er et mye bedre valg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så Lars Tangen på "sosialismens hvite tog" i dag Ikke noe vakkert syn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå