Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor ellers skal du få pelsen din fra? Biler?

Jeg regner med at du har hørt om falsk pels? Aka PETA-pels.

Nå var det da virkelig pels fra dyr du snakket om litt lenger opp her.

Øh jaa.. Han spurte "Hvor ellers skal du få pelsen din fra?", jeg svarte "...falsk pels".

Poenget med det opprinnelige utsagnet var jo å få fram at jeg foretrekker ekte pels fremfor falsk, akkurat som jeg regner med at det var hensikten til blog-taperen.

Lenke til kommentar

Flott, takk for link endtrax. Ser ut som det blir et par i 11,5 som er den eneste størrelsen som er noenlunde innenfor mitt rekkevidde. Evt en såle bedrer det hele, ellers har jeg erfaring med at sko fra UK er litt mindre i størrelsen. Noen som kan bekrefte / avkrefte det med denne skoen?

Det kommer mer an på modellen enn landet. Har shoppet en del på nettet i det siste og vet aldri hva jeg ender opp med, med mindre det jeg skal ha står på ulike fora. Noen ganger passer 9,5 såvidt, andre ganger er 8,5 for store.

Desert boots er gjerne litt store i størrelsen.

Satset på 8,5 UK Arlington, bruker 9 til vanlig. Får se hvordan det går.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

.cricket: Det er ikke så viktig, det bare pirret nysgjerrigheten. Man bruker jo tilsvarende mye stoff som i to bukser av vanlig strl.

Jeg ble jo selvsagt nysgjerrig på det selv nå. ;)

Og ja, jeg prøver å komme på om pappa har nevnt noe om prisen de tar ut fra fabrikken, men kan ikke huske noe om det. Tror heller ikke at det sto på ordrelistene.

Men jeg vet i alle fall at feks Spar Kjøp opererer med høyere pris på store størrelser, uten at den kjeden helt kan sammenlignes med den butikken jeg skal jobbe i/de merkene jeg skal selge :p

Lenke til kommentar
Men jeg vet i alle fall at feks Spar Kjøp opererer med høyere pris på store størrelser, uten at den kjeden helt kan sammenlignes med den butikken jeg skal jobbe i/de merkene jeg skal selge :p

Tja, ut i fra de merkene som er på nettsiden deres er vel ikke forskjellen alt for stor.

Lenke til kommentar

Tja, ut i fra de merkene som er på nettsiden deres er vel ikke forskjellen alt for stor.

Alvorlig talt. Det er greit nok at det ikke er snakk om de aller dyreste og mest eksklusive merkene, og heller et slags mellomsjikte. Men det er VIRKELIG langt ned til Spar Kjøp-nivå. Kompetansen til de ansatte er det også enorm forskjell på, så jeg skal love deg at du ikke går ut fra Spar Kjøp med et antrekk som sitter like bra som et fra Gunnar Ree eller tilsvarende hvis du en dag blir tvunget til å handle på SK og GR og late som du er like inkompetent som de fleste andre er når det kommer til klær.

Lenke til kommentar

Herring Shoes er raske... litt for raske. :hmm:

Onsdag, 12:41 AM, lagt inn bestilling

Onsdag 12:28 PM sendt.

Torsdag: 11:00 AM, pakken ved døren min.

Så, ca 1 døgn fra butikk-til-dør, (Hvis jeg hadde vært hjemme..) ganske bra. :p

Problemet her var at jeg var på skole, og hadde ikke forventet noen pakke før litt ut på ettermiddagen, så da blir den levert til fatterns jobb i morgen. Det er jo forsåvidt greit nok, men får ikke prøvd de før jeg drar vekk i helgen.

Lenke til kommentar

Iceman har jeg foreløpig ingen erfaring med, men ut fra bildene av kolleksjonen på nettsiden kan jeg definitivt si at jeg har sett langt verre, og at Spar Kjøp fremdeles er laaangt unna. Men du kan jo feks fortelle meg hva som er så ille med Iceman.

Det ser ut til å være noe i nærheten av G-star, men gudene skal vite at det finnes folk med den stilen også.

Lenke til kommentar

Herregud, slapp av litt. Selvfølgelig mener jeg ikke bokstavelig talt at butikken er på lik linje med Sparkjøp (jeg har aldri satt mine ben i en Sparkjøpbutikk, so how would i know).

Frislid, Eton og Gant (til en viss grad) er jo helt greie merker. Personlig er jeg bare ikke så fan av herreforretninger av typen som omtrent bare har billigmerker, men alikevel markedsfører seg som en high-end butikk (type Match, 4men osv...), og ut i fra nettsiden virker Gunnar Ree (jeg har ikke vært i den heller, nei) som akkurat den type forretning.

Edit: Og angående Iceman: Denne blazeren gir en ganske grei indikasjon på hvorfor jeg ikke liker merket.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Her kommer min lille dirty secret: Jeg ser faktisk på Jersey Shore. Det er morsomt!

Skal på foredrag og middag i dag med studentdelen av SPE (Society of Petroleum Engineers). Satser på brune pensko, grå bukser og en mørkegrå blazer. Blir ikke det passende? Spurte hvordan kleskoden var, og han sa at det jeg gikk med (Arlingtons, dongeribukse, skjorte og v-hals) var pent nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...