AT1S Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Gratulerer cricket Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Selv er jeg aktiv leser av denne bloggen: http://granlis.com/ Bare elsker stilen og klassen det oser av han. Hva er vel ikke mer klasse enn å rakke ned på 15 år gamle jentebloggere? Det der må være tull?! Alle vil vel ha varmt vær? Ja, tenkte jeg det ikke. Snø kan man ha i fjellet. Jeg vil ha strandvær her ved kysten, spesielt fordi jeg bor ved kysten og har utsikt mot strandpromenaden. For alt dette må vi; * Kjøre mer bil * Er du avhenig av tog tar du buss * Ikke bry deg om kildesortering (da dette er for miljøvennlige n00bs) Det er ikke tull, og ei heller troll... Denne tullingen er helt seriøs... Vi gikk i samme klasse på ungdomsskolen. Da vi ble plassert i samme klasse på videregående, søkte han seg til en annen klasse utelukkende av den grunn at jeg gikk i den klassen. Han er en tafatt type som liker å meske seg i andres misnøye. Mange morsomme diskusjoner med han, da.. Typisk ttroller uten å vite det selv. En overskrift: "Jeg bare eeeelsker pels fra dyr!" Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Han ser bare ut som en dum fattiggutt som prøver å tjene seg rik på blogging, men som i stedet bare venter på å få seg en på trynet. EDIT: For min del er han like lavt på stigen som sosialismens hvite tog. (t-banen) Endret 8. september 2010 av Charles Bass 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En overskrift: "Jeg bare eeeelsker pels fra dyr!" Jeg elsker pels fra dyr jeg og. Jeg skjønner ikke helt hva man kan mene er galt med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Haageen: Han vil ha silikonpupper på statens regning. Det kan ikke være seriøst. cricket: Det er ikke så viktig, det bare pirret nysgjerrigheten. Man bruker jo tilsvarende mye stoff som i to bukser av vanlig strl. Endret 8. september 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 For undertegnende som ikke har vært innom motedelen på år og dag, hvor er det forumet har kjøpt sine sebago arlington og hva er eventuell pris? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) 50 pund på herringshoes. Edit: Hvilken størrelse bruker du? Endret 8. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En overskrift: "Jeg bare eeeelsker pels fra dyr!" Jeg elsker pels fra dyr jeg og. Jeg skjønner ikke helt hva man kan mene er galt med det. "Pels fra dyr" ... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 En overskrift: "Jeg bare eeeelsker pels fra dyr!" Jeg elsker pels fra dyr jeg og. Jeg skjønner ikke helt hva man kan mene er galt med det. "Pels fra dyr" ... Ja? Og? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 50 pund på herringshoes. Edit: Hvilken størrelse bruker du? bruker 45/46 i skostørrelse. Skal en tur til England i høstferien så kan vel like greit kjøpe der for å slippe både frakt og toll om det er noe stort å spare. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 De er på salg, så det er tvilsomt at du i det hele tatt får tak i dem senere. Men kan jo selvfølgelig få tak i andre desert boots. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Om de blir fort borte fra lageret og om det er salg kan jeg vel like godt så til. Fant ikke noe på nettsiden til herringshoes, muligens jeg som er blind, men noen som kan linke? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) En overskrift: "Jeg bare eeeelsker pels fra dyr!" Jeg elsker pels fra dyr jeg og. Jeg skjønner ikke helt hva man kan mene er galt med det. "Pels fra dyr" ... Ja? Og? Hvor ellers skal du få pelsen din fra? Biler? Endret 8. september 2010 av KongKake 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Yo homies. Da jeg gjorde et pent salg i bedriften i dag, så ble det en god del i provisjon Tur til Vietnam bestilt, akkurat. Satser på noe hardcore bespoke for en lav pris Ellers kan jeg melde om at jeg har utsikt til et busstopp fra kontoret, og det er jævlig mange oppe på Gardermoen som kler seg som grevlinger. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Om de blir fort borte fra lageret og om det er salg kan jeg vel like godt så til. Fant ikke noe på nettsiden til herringshoes, muligens jeg som er blind, men noen som kan linke? http://herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=51&catID=110&shoeID=3689&selectedSizeID=14&selectedFitID=2&seconds=1 45,5 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Han ser bare ut som en dum fattiggutt som prøver å tjene seg rik på blogging, men som i stedet bare venter på å få seg en på trynet. EDIT: For min del er han like lavt på stigen som sosialismens hvite tog. (t-banen) Føler meg nødt til å sitere pappa angående den bloggeren; "Det har aldri smakt godt av wannabe...". 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Hvor ellers skal du få pelsen din fra? Biler? Jeg regner med at du har hørt om falsk pels? Aka PETA-pels. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Hvor ellers skal du få pelsen din fra? Biler? Jeg regner med at du har hørt om falsk pels? Aka PETA-pels. Nå var det da virkelig pels fra dyr du snakket om litt lenger opp her. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Om de blir fort borte fra lageret og om det er salg kan jeg vel like godt så til. Fant ikke noe på nettsiden til herringshoes, muligens jeg som er blind, men noen som kan linke? http://herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=51&catID=110&shoeID=3689&selectedSizeID=14&selectedFitID=2&seconds=1 45,5 Er det ikke mulig å velge størrelse, eller er den du linket til 45,5? For står jo under 11,5 i UK og 12 i USA størrelse som vel tilsier 47? Takk for linken forresten! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Om de blir fort borte fra lageret og om det er salg kan jeg vel like godt så til. Fant ikke noe på nettsiden til herringshoes, muligens jeg som er blind, men noen som kan linke? http://herringshoes.co.uk/product-info.php?brandID=51&catID=110&shoeID=3689&selectedSizeID=14&selectedFitID=2&seconds=1 45,5 Er det ikke mulig å velge størrelse, eller er den du linket til 45,5? For står jo under 11,5 i UK og 12 i USA størrelse som vel tilsier 47? Takk for linken forresten! Her kan du velge størrelse selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå