Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja...

Er ikke alle som har råd til C&J, Churchs, Alden osv vøtt. Veldig fine intro-sko.

Det at man ikke har råd til noe annet gjør ikke at kvaliteten blir noe bedre. Har et par fra Herring selv, og kvaliteten er jo grei nok, men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Hvordan vet man hvem som er til å stole på? Sykt kjipt hvis pakken likevel blir stoppet da. +10% +25% +2XXkr.

Når jeg tenker meg om blir det vel nesten billiger i forhold til JC uansett. :p

Det er en tråd på SF der man gir feedback. tror henrik c har brukt en der også. De pakker jo om for deg og tar ut kvittering og skriver gave da vøttø ;)

Lenke til kommentar

Jeg brukte WRAdvisor, men nå er det en som har hatt litt problemer med han, svarer ikke på mail.

ssnyc har også vært brukt av flere, og virker seriøs. Kikk litt rundt i tråden, se hva folk skriver, og søk i "Buyers and sellers feedback thread" etter brukernavnet - det er to tråder, en i MC og SWD.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en nyere litt modifisert utgave av m51 fishtail-parka i sort.

post-116057-1283813785,6946_thumb.jpg

Denne har jeg da festet pels på hetta

Blir nok en genial vinterjakke når ekstremkulden setter inn :love:

Mulig jeg skal modifisere den litt mer etterhvert, kjøpte den i XS men var litt stor allikevel siden den egentlig er beregnet til å ha utapå feltjakke. Tenkte å dra den inn bittelitt i siden og litt i lengden.

Noen tips til å få den vannsavstøtende?

Er 100% bomull, kan jo eventuelt gå for greenlandwax (parafinvoks og bivoks) eller tradisjonell oilskin (kokt linfrøolje og bivoks). Blir som jakkene Barbour lager.

Noen erfaringer med hvordan de blir i kulda? Er redd for at det blir for stivt.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å vokse en jakke med bra resultat. Hvis man på en eller annen måte klarer å fjerne voksen fra en Barbourjakke (vasker i vaskemaskin e.l.) anbefales det at man kaster den og kjøper en ny, ettersom det er omtrent umulig å få et godt resultat når man vokser en jakke som allerede er satt sammen.

Lenke til kommentar

fkm:

jeg vet den ikke blir som en ny Barbourjakke, men det er ikke målet mitt heller. De som har vokset ting som dette har beskrevet det som om det ser ut som om det ikke er en ny jakke, men heller en som har blitt brukt ewn stund allerede.

HER er det en fremgangsmåte, riktignok er bildene der de er ferdige borte fra den siden.

Greenlandwax er er en solig blokk (tenk såpestykke) mer brukt i moderne tid til div. fjellklær og er produsert av Fjällräven, den gnis jevnt på for så å varmes over (varmepistol, hårføner etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...