Kavinsky Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg har faktisk smakt rosévinen produsert fra Ed Hardy, og det var faktisk ikke den verste jeg har smakt. Sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg får ta ditt ord for det, for ikke faen om jeg kjøper skjiten. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jeg får ta ditt ord for det, for ikke faen om jeg kjøper skjiten. Betalte null hundre og nullenulltusen for den. Er ikke noe man trenger å hige etter, men den smaker ikke dritt i alle fall Lenke til kommentar
alpha1987 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Vet ikke om dette er helt rette posten å spørre, men prøver istedetfor å lage ny post Er ute etter noen litt casual skjorter til å ha for eksempel over ei t-skjorte eller lignende, noen som vet hvor de har dette? Har kikket litt på dressmann selvfølgelig, men så ikke ut til å være noe særlig der? EDIT: Helst enfarget Endret 5. september 2010 av alpha1987 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 PRL button-down, tailorstore.no ... flere valg. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Synes det er utrolig vanskelig å finne en helt vanlig hvit button-down Oxford-skjorte jeg ... Finner mange i lyseblått, men ingen i hvitt. Lenke til kommentar
alpha1987 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Var fine de lokeland, men tenkte ikke på internettbutikk. Skal til oslo på tirsdag, er det noen butikker der som har det jeg leter etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Jude Quinn: Zara har det, tror jeg. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei, noen her inne som vet om Zara i Oslo har inne disse skoene? Jeg tenkte jeg skulle prøve dem, men orker ikke komme meg inn i byen om de ikke er der.. :/ Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hei. Noen som vet om noe steder hvor jeg kan lete etter noen fine sekker? en sekk med reim over skulderen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Var fine de lokeland, men tenkte ikke på internettbutikk. Skal til oslo på tirsdag, er det noen butikker der som har det jeg leter etter? PRL er å få kjøpt i Oslo. S&S f.eks. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Noen som vet hvor det mulig å få tak i "Protect the skin your in" t-skjortene som Marc Jacobs kom ut med for 2(?) år siden? Har ett par av dem, men begynner å bli rimelig slitt nå, og tror egentlig ikke de selges lengre (var vel kun ett vist antall tilgjengelig i Marc Jacobs egene butikker) Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Vet ikke om dette er helt rette posten å spørre, men prøver istedetfor å lage ny post Er ute etter noen litt casual skjorter til å ha for eksempel over ei t-skjorte eller lignende, noen som vet hvor de har dette? Har kikket litt på dressmann selvfølgelig, men så ikke ut til å være noe særlig der? EDIT: Helst enfarget Regner med at både H&M og Zara har denslags skjorter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Noen som vet hvor det mulig å få tak i "Protect the skin your in" t-skjortene som Marc Jacobs kom ut med for 2(?) år siden? Har ett par av dem, men begynner å bli rimelig slitt nå, og tror egentlig ikke de selges lengre (var vel kun ett vist antall tilgjengelig i Marc Jacobs egene butikker) Må vel bli e-bay eller lignende feks her Endret 6. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan betalte folket her momsen på pakkene fra Herring Shoes? Fikk min på døra idag, men har ikke mottatt krav om moms. Skoa (Arlington) satt for øvrig som et skudd. Er dog ikke vant til høyere hæler, så jeg er midlertidig ufør etter dagens testrunde til butikken. Planen utover uka å få kjøp skotre, skokrem og impregneringspray. Og sokker - weeey. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hei, noen her inne som vet om Zara i Oslo har inne disse skoene? Jeg tenkte jeg skulle prøve dem, men orker ikke komme meg inn i byen om de ikke er der.. :/ Du kan kontakte dem på tlf. Er bare å søke på zara oslo på telefonboksøk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan betalte folket her momsen på pakkene fra Herring Shoes? Fikk min på døra idag, men har ikke mottatt krav om moms. Skoa (Arlington) satt for øvrig som et skudd. Er dog ikke vant til høyere hæler, så jeg er midlertidig ufør etter dagens testrunde til butikken. Planen utover uka å få kjøp skotre, skokrem og impregneringspray. Og sokker - weeey. Jeg har heller ikke fått noe krav, men jeg skal vente på at det kommer. Er vel UPS som kommer med tollkravet, så rart at de ikke har sendt meg noe enda - de kunne jo lett ha levert det sammen med pakken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Nå har jeg bestilt Gentleman: A Timeless Fashion av Bernhard Roetzel etter en liten anbefaling thrice. Bare håper de får den på lager snart, stått en stund at de ikke har hatt den, så håper de får inn noen snart. Så også at de hadde den i Norsk versjon hos Agnar Sko i dag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan betalte folket her momsen på pakkene fra Herring Shoes? Fikk min på døra idag, men har ikke mottatt krav om moms. Skoa (Arlington) satt for øvrig som et skudd. Er dog ikke vant til høyere hæler, så jeg er midlertidig ufør etter dagens testrunde til butikken. Planen utover uka å få kjøp skotre, skokrem og impregneringspray. Og sokker - weeey. Jeg har heller ikke fått noe krav, men jeg skal vente på at det kommer. Er vel UPS som kommer med tollkravet, så rart at de ikke har sendt meg noe enda - de kunne jo lett ha levert det sammen med pakken. Pleier alltid ta litt tid. Første gangen jeg bestilte fra Asos tok det 1mnd før jeg fikk regningen fra DHL. Andre gangen tok 1 uke. Det blir første gang jeg betaler til UPS, så regner med at det tar litt tid. Venter fortsatt på enda en pakke fra Herringshoes. Søren meg bra kvalitet på skoene derfra! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Søren meg bra kvalitet på skoene derfra! Nja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå