_Paulsen_ Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg trenger egentlig ikke å skrive i denne tråden siden jeg er så motebevisst og dritfin fra før av. Og hva er så poenget ditt med å skrive her da? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Visste ikke om jeg skulle poste det i snedige ting du lurer på eller... Finnes det briller som blokkerer strålene fra en crt skjerm? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Såkalte termnialbriller muligens? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Såkalte "PC-briller" - din arbeidsgiver kan forersten dekke dette. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Såkalte "PC-briller" - din arbeidsgiver kan forersten dekke dette. Men så er jeg 14 år. Vet du hvor de selger slike på en webshop? Får røde øyne, men liker skjermen min Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Webshop? Gå ned til nærmeste optikk og be om råd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Såkalte "PC-briller" - din arbeidsgiver kan forersten dekke dette. Det er det samme som "terminalbriller". Man kan eventuelt trekke det av på næringsselvangivelsen, tror jeg. Pappa brukt sånt før. (Dog, arbeidsgiver dekker neppe armani-innfatninger). Og jeg er så enig så enig med Piranha, dette går du til optiker for. Tviler på at det koster særlig mye mer enn 700 kroner, pluss selve synsundersøkelsen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Men hvorfor trenger jeg undersøkelse? Ser jo perfekt, men er klar over at crt skjermer skader øynene. Jeg forebygge en eventuell skade over tid. Husker så på tv-shop når jeg var 8år, da solgte de noen solbriller som hadde en slikt filter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Er du sikker på at du ser perfekt? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Bare dra til den optikeren. Synstest er jo ikke noe stress ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Den er unnagjort på en halvtime. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Leter etter en "vinterlue" med en litten brem på, nesten som en caps? Så mange brukte de ifjor. Hvor kan jeg få tak i disse? (til en normal pris!) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Lindeberg? Tror ikke de er så dyre liksom, fire hundre kroner kanskje? Tatler? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Visste ikke om jeg skulle poste det i snedige ting du lurer på eller... Finnes det briller som blokkerer strålene fra en crt skjerm? Disse skulle ordne biffen Si fra hvis noen finner ut hvor man får kjøpt dem. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 HVordan peeling og ansiktsrens bruker dere? Selv bruker jeg Vichy "grønn" peeling og Sebamed skum og rensevann. Er dette noe bra? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Visste ikke om jeg skulle poste det i snedige ting du lurer på eller... Finnes det briller som blokkerer strålene fra en crt skjerm? Disse skulle ordne biffen Si fra hvis noen finner ut hvor man får kjøpt dem. Det er det faktisk noen som har lagt ut link til et titalls sider bak Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Skal se om jeg får ta en synstest snart. Har ikke opplevd noen synsproblemer iallefall. Men virker rart at ingen som selger det, når tv-shop solgte det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Seriøst? TV-Shop? Briller? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Seriøst? TV-Shop? Briller? Tenker sikkert på Mojave Convertibles :!: Husker reklamene for noen år tilbake. Det fulgte med en drøss med ulike glass i forskjellige farger til ulikt bruk. Én av glassene var beregnet til pc-bruk. Problemet var at selv om glassene tålte mye, var innfatningen utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Leter etter en "vinterlue" med en litten brem på, nesten som en caps? Så mange brukte de ifjor. Hvor kan jeg få tak i disse? (til en normal pris!) - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå