PatSharpX Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hva tenker du på? Den stygge hoodien? Eller den sorte tanktopp en med golfhansker til? Syns ikke noe særlig om det. Lenke til kommentar
sandvik83 Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hva tenker du på? Den stygge hoodien? Eller den sorte tanktopp en med golfhansker til? Syns ikke noe særlig om det. Det er "Fusion" vet du Pat. En god blanding av Pest og Kolera for øyet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Hva tenker du på? Den stygge hoodien? Eller den sorte tanktopp en med golfhansker til? Syns ikke noe særlig om det. tenkte mest på det han brukte når han gikk ute i skogen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Sko til 31500,00 euro anyone? http://www.yoox.com/item/YOOX/GIORGIO+ARMANI/dept/men/tskay/107180D8/rr/1/cod10/44199675AQ/sts/sr_men80 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Sko til 31500,00 euro anyone? http://www.yoox.com/item/YOOX/GIORGIO+ARMANI/dept/men/tskay/107180D8/rr/1/cod10/44199675AQ/sts/sr_men80 Kommafeil er alltid like artig, hvor vanskelig kan det være å dobbeltsjekke? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 mens vi er inne på Omarion, hva syns dere om det han bruker i denne videoen? Omarion - Ice Box Jeg likte det like dårlig som jeg likte sangen. Forferdelig begge deler. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!! Så gjennom et album på Facebook da denne godbiten dukket opp: 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Ed Hardy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Det der hadde ikke jeg drukket! Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det verste er at den sikkert koster dritt mye Endret 5. september 2010 av endtrax Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!! Så gjennom et album på Facebook da denne godbiten dukket opp: Den finnes også i Champagne-utgave, og ja, de har den i sortimentet på polet Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ed Hardy? Christian Audigier, mannen bak Ed Hardy. Dama kjøpte seg en hvitrosevinsflaske ifjor på tax-free. (For gavebruk) Endret 5. september 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Nå må dere ikke ta for hardt i. Kjøper man champagne fra Christian Audigier får man kvalitet, det er ikke annet å forvente. Bare se på den gjennomsnittelige Ed Hardy kunden, ikke annet en kvalitet og top notch klesplagg fra topp til tå. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Har sett noen med rosévin av samme type.... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Ja, de har faktisk et relativt stort sortiment, er vel 5 viner og champagne og rosé. http://www.christianaudigierwines.com Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Jeg har sett en god del Ed Hardy på parfymerier også. Ed Hardy vin tar kaka though, hva faen liksom? Gutta som går med Ed Hardy drikker vel heller karsk? Vin og champis passer ikke til themet de har med Ed Hardy joggebukse og hoodie. PS: Det er ikke vin og champis som er i flaskene, det er gift som får deg til å tro at Ed Hardy er pent. Endret 5. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Pfft, det er jo ordentlige Hardy Boyz som kjøper det. Tenk Jersey Shore. Forøvrig er dette kanskje noe dere burde ha på privatflyene? Foreslå det til sjefen, så vanker det nok en liten forfremmelse Mchansern. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Noen som har smakt dem? Kunne tenkt meg å skjelle ut innkjøpsansvarlig på polet neste gang jeg er innom hvis de har den, men det er jo litt kjipt dersom det faktisk ER akseptabel vare. Det KAN jo hende. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Så de hadde det på Oslo S. Må vel ta en tur innom i løpet av uka for å kjøpe med meg en flaske. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Pfft, det er jo ordentlige Hardy Boyz som kjøper det. Tenk Jersey Shore. Forøvrig er dette kanskje noe dere burde ha på privatflyene? Foreslå det til sjefen, så vanker det nok en liten forfremmelse Mchansern. LOL ja, vi kaster ut Dom Perignonen fra 2000 og 1997 og tar inn noe Jersey Shore dassvann. Da tror jeg internasjonale kjendiser blir glade! "No you see, Dom perignon is old news, Ed Hardy is awesome"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå