Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe Acne Max Raw, men jeg har ikke de klassiske "Acnebena", noe som innebærer at det ser fryktelig dumt ut med slike bukser.

Angående bukser, jeg er på utikikk er noe blå jeans. Noen som har noen anbefalinger? Helst med carrotfit, eventuelt slimme.

Lenke til kommentar

ok, tenkte meg at det var en skjorte. hvaslags stoff bør det være?

Du tenkte deg at det var en skjorte? Altså, hva annet enn en skjorte kunne det vært?

Jeg skjønner rett og slett ikke helt greia. Det blir litt som å ikke skjønne at en bukse er en bukse. Tuller du eller noe?

Lenke til kommentar

ok, tenkte meg at det var en skjorte. hvaslags stoff bør det være?

Du tenkte deg at det var en skjorte? Altså, hva annet enn en skjorte kunne det vært?

Jeg skjønner rett og slett ikke helt greia. Det blir litt som å ikke skjønne at en bukse er en bukse. Tuller du eller noe?

ok, sorry. Jeg SÅ at det var en skjort. jeg fikk lyst på akuratt den!

kan du slutte å være så jævlig kritisk?

takk, Jottnegen :)

Endret av olehh
Lenke til kommentar

føler dette antrekket hadde passet til de røde skoene mine.post-196157-1283633922,2378_thumb.jpg

Så, noen som kan anbefale en slik rød overdel han har på der?

Den skjorta har jeg faktisk :tease:

Er du _heldig_ så finner du akkurat den på Kappahl.

Jeg visste ikke at de solgte Ralph Lauren på Kappahl.

Lenke til kommentar

føler dette antrekket hadde passet til de røde skoene mine.post-196157-1283633922,2378_thumb.jpg

Så, noen som kan anbefale en slik rød overdel han har på der?

Den skjorta har jeg faktisk :tease:

Er du _heldig_ så finner du akkurat den på Kappahl.

Jeg visste ikke at de solgte Ralph Lauren på Kappahl.

Jo, det er det. Vent, jeg må sjekke. lol.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på Kappahl på Nordby senteret i Sverige. Ralph Lauren. Helt rød, og et ganske merkelig stoff, lin? Sorry for at jeg er noob.

En som postet samme skjorte på forumet for en tid tilbake, skal se om jeg finner den.

Edit: Ja, sorry for at jeg redigerte innlegget såppas mye. Men etter at jeg så hva jeg egentlig skrev, så facepalmet jeg meg selv noe veldig.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på Kappahl på Nordby senteret i Sverige. Ralph Lauren. Helt rød, og et ganske merkelig stoff, lin? Sorry for at jeg er noob.

En som postet samme skjorte på forumet for en tid tilbake, skal se om jeg finner den.

Edit: Ja, sorry for at jeg redigerte innlegget såppas mye. Men etter at jeg så hva jeg egentlig skrev, så facepalmet jeg meg selv noe veldig.

den følelsen får jeg ofte selv :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Her ser du hvordan det ser ut på en person med lys hud.

_G-Tittel-AFT01761_1200488x.jpg

Likte ikke det på noen av personene for å være ærlig, men det er oj min subjektive mening da.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...