Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hugol: Jeg synes S.N.S. Herning har mye fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 *dritsvært bilde* Pen eller ikke? Jeg likte den, men det er noe med kraven som ikke stemmer helt. Jeg likte den! Førsteinntrykket kraven ga meg var ganske militær-ish. Men som Coa sa ødelegger lommene noe. Om den har to knapperader eller ikke bryr meg forøvrig heller ikke så mye, men jeg kan si meg enig i at det også hadde vært stilig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Er det stor forskjell på kvaliteten på Kashmir? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Er det stor forskjell på kvaliteten på Kashmir? Tja. Det kan være en viss forskjell ja. Edit: For å utdype litt kan man generelt sett si at Kashmir fra Kina er lurt å være litt skeptisk til. Det kommer selvfølgelig helt an på hvem som produserer stoffet, så det er vanskelig å svare på uten mer detaljer. Endret 3. september 2010 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Er det stor forskjell på kvaliteten på Kashmir? Tja. Det kan være en viss forskjell ja. Edit: For å utdype litt kan man generelt sett si at Kashmir fra Kina er lurt å være litt skeptisk til. Det kommer selvfølgelig helt an på hvem som produserer stoffet, så det er vanskelig å svare på uten mer detaljer. Bare så at Zara hadde en frakk som var 80% Kashmir til 1800,- eller noe i den duren. Syns det var veldig billig. Men nå funker ikke siden lengre så får ikke gitt link. Ikke det at det sto så mye info om plagget der heller da. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Halla vet dere om noen Chinos som går litt innover mot leggene? eller andre Chino forslag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 NN.07 har chinos som er slimme i leggene. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 burde kanskje lagt til at jeg liker å ha et litt mindre stramt liv, passer NN07 like bra da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 NN.07 har noen som er "carrot fit" dvs at de strammes jo lenger ned på bena du kommer. At de er videst ved livet og strammest ved anklene. Som en carrot altså Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 NN.07 har chinos som er slimme i leggene. ToS har også chinos som er slimme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Zara har noen slimme bukser dersom du ikke har lyst til å bruke altfor mye. De er dog litt slimme i lårene også. Acne har en modell som heter Ken. De skal være slimme fra kneet og nedover. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 takk for alle forslag Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et brunt strikkaslips i Tigerstaden? Haster. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Jeg kjøpte et av mine på Tha Playahh, eller The Player, som de også kalles. Bra kvalitet. De hadde i brunt husker jeg, men det er ganske lenge siden jeg var der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Ait. Får sjekke ut S&S og Thaa Playahh hvis det blir noe av en tur ut i Tigerstaden i dag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 På S&S har de det ikke, i can tell you that much. Sjekk ut Ferner, Gunnar eller L'Escalier hvis du ikke finner det på . Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Uhhh. De hadde ikke på Playahh. Jeg vil drikke vin i parken, ikke gå rundt i butikker hele dagen. Ikke noe på gunnar øye heller. får sjekke ut ferner og paleet. Endret 4. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Gå på L'Escalier også. De har større utvalg slips enn Gunnar hvertfall. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Noen som har erfaringer med Acne Max Cash Jeans? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Ja, Fin passform og bra kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå