fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du fant ikke enda flere bilder da? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vurderer det, men er litt i tvil om høyden min back fire-er på meg i forhold til asiatene Og kvaliteten er vel så som så til den prisen.. Da må du måle deg da vet du. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Haha, stalker, fkm? ... Hehehe, men jeg veit det ikke er pent å gå med lue nå. Hvertfall ikke inne, men dessverre så har jeg noen private grunner til det. Håper folk forstår det. Var det forresten i dag du så meg? Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) *nvm* Endret 2. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du fant ikke enda flere bilder da? Nope Jeg vurderer det, men er litt i tvil om høyden min back fire-er på meg i forhold til asiatene Og kvaliteten er vel så som så til den prisen.. Da må du måle deg da vet du. Guess so Hvordan skal de forskjellige målene tas, egentlig? er mer eller mindre noob på det området.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) De burde ha en eller annen form for forklaring på hjemmesiden. Du trenger iallefall et målebånd og en hjelpende hånd til å måle rygg og skuldre. Hvis de ikke har noe finner du et skjema for mål av jakker og skjorter her http://www.moderntailor.com/static/mt/measurement-guides.jsp Endret 2. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Da tror jeg at jeg prøver å finne guiden deres (eventuelt sende en mail) Edit: Takk for lenke Endret 2. september 2010 av Noburu Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 men dessverre så har jeg noen private grunner til det. Sier dem alle ... "Jammen, da ser folx håret mitt uten vox i lzzm, da ser jeg helt teit ut ass" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde det bare vært så enkelt. Så hadde jeg aldri tatt på meg en lue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Pen eller ikke? Jeg likte den, men det er noe med kraven som ikke stemmer helt. Endret 2. september 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hadde vært penere med to knapperader. Kragen ser gjerne sånn ut når man knepper DB's helt opp, hvilket man ikke egentlig gjør. Imo. Endret 2. september 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg likte den godt, men de store lommene kunne den vært foruten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mulig modellen ødelegger bildet, hadde sett bedre ut om han var litt kraftigere og fylte frakken fullt ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde vært penere med to knapperader. Kragen ser gjerne sånn ut når man knepper DB's helt opp, hvilket man ikke egentlig gjør. Imo. DB? *blank* Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Double-breasted, dobbeltspent. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Aha, takk. Trodde han snakket om typen plagg, og kunne ikke komme på en frakk-type som het noe på DB. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei! Skal ut i helgen for å gå til innkjøp av en genser. En genser av ull gjerne litt stor og noe lignende av NN.07 sine varianter. Forslag? Helst Mørkeblå! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er fremdeles ikke mye av høst- og vinterkolleksjonene ute enda, tror jeg. Ville ventet en liten stund til så det blir bedre utvalg. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Så en ganke fin en på Volt ifra Diesel, men den tipper jeg er ganske dyr Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei! Skal ut i helgen for å gå til innkjøp av en genser. En genser av ull gjerne litt stor og noe lignende av NN.07 sine varianter. Forslag? Helst Mørkeblå! Jeg har et forslag: NN07. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå