PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er vel ikke så mange som har fått inn luer enda vil jeg tro. Mulig de har det på skatebutikker eller swag da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Lanvin for H&M Confirmed Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 ^ Det finnes allerede en tråd om det Pat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ser man det ja, også litt tidligere ute enn meg også Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Er på jakt etter en helt enkel ensfarget vinterlue uten fancy detaljer, merker eller annet fjas (som dusk ol.) Luen må være tynn, men samtidig varm. Ang. stofftype vil jeg annta at en form for ullblanding er veien å gå. Tynne bomullsluer blir vel fort kalde? Forslag mottas med stor takknemmelighet Du kan sjekke ut HER. Bare scroll litt nedover så er der noen luer som er ensfargede. Med "papir"-merker på da. Og er vel kanskje ikke de billigste luene. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Du kan sjekke ut HER. Bare scroll litt nedover så er der noen luer som er ensfargede. Med "papir"-merker på da. Og er vel kanskje ikke de billigste luene. De der var jo oversized til tusen. Foretrekker luer som faktisk passer. Er vel ikke så mange som har fått inn luer enda vil jeg tro. Mulig de har det på skatebutikker eller swag da. Mulig jeg tar feil, men min tidligere erfaring med såkalte "skatebutikker" er at man betaler ganske mye for selve merket, noe jeg ikke er interessert i. Vet ikke om dette gjelder swag, da jeg aldri har vært borti dette merket. Andre forslag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Det er confirmed at Zara skal starte retail fra hjemmesidene deres ganske snart. Hva synes dere? (Aner ikke om dette er tatt opp før). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Sikkert fint for de som liker Zara. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har vel to plagg derfra og jeg er ganske fornøyd forsåvidt. Grei kvalitet og helt kurant passform. 9 EUR for en strikkejakke og cardigan er jo ikke ille akkurat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg er glad i Zara, men så har jeg en Zarabutikk 10meter utenfor døren der jeg bor så for meg har det ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hvor har det blitt av AnewZ? Han har ikke vært aktiv siden 12. juli.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Han er noob og har mistet passordet sitt eller noe sånt. Snakket med han på facern for en stund siden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Snakket med han på face i forrige uke en gang. Sikkert bare masse skolearbeid, eller så driver han å lager et nytt avatar bilde Wait? Vet du dette thrice, eller er det gjetting? Andre forslag? Urban har luer til 99,- Gode luer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Har grunnen på PM på FB, men orker ikke lete igjennom. Var iallefall noe med kontoen, men kanskje det har gått så lang tid at han har tatt til vettet og er utendørs istedenfor Endret 2. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Lol. Urban. Det er forresten faux pas å bruke luer så tidlig på høsten Bebe. Og du kan i det minste ta den av når du er innendørs. Folkeskikk kalles det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Haha, stalker, fkm? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg sikler litt på denne pea coat-en i grå. Noen som vet om noen liknende (helst ikke lengre)? Edit: milelangt bilde removed. Endret 2. september 2010 av Noburu Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Haha, stalker, fkm? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Kan du ikke bare kjøpe den online da? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg vurderer det, men er litt i tvil om høyden min back fire-er på meg i forhold til asiatene Og kvaliteten er vel så som så til den prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå