thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ah, det var jeg ikke klar over. Trodde det gikk mest i tykke pea coats og vinterjakker fra september og utover jeg, og trench på våren og tidlig høst. Men om det stemmer er det altså kanskje håp for meg også Men om et par uker er vi jo i midten av september Uansett. På S&S Magasin skulle de iallefall få inn nye kolleksjoner i løpet av september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Takk for tipsene Den på H&M var jo helt grei, men litt usikker på hvordan den ser ut på. Noen som vet noe om de på Zara? Utvalget burde absolutt vært bredere, stedene jeg har vært har de ikke vært mulig å oppdrive i det hele tatt. Når det er sagt går jeg gjerne opp i pris De har en trench på zara som er laget litt "tyngre" for å si det sånn. Fargen er mørk beige, og jeg tror Jonas. har den. Jeg likte den godt, i alle fall til prisen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Norwegian Outlet er fullstendig ribbet for passende størrelser, absolutt ikke verdt å ta turen dit hvis man bruker small/medium. Det var mye XL, og alle buksene lå på ytterpunkter i størrelser. I skjorter var nærmest umulig å oppdrive annet enn large og oppover. Fant dog et par v-halser og cardigans som passet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å ta meg en tur til Vietnam etter nyttår å få skreddersydd et par dresser. Trenger noen som sitter som et skudd. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er det noe spesielt jeg bør tenke på når det kommer til måling av overkroppen til skjortebesilling fra tailorstore.no? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å ta meg en tur til Vietnam etter nyttår å få skreddersydd et par dresser. Trenger noen som sitter som et skudd. Lol. Er det noe spesielt jeg bør tenke på når det kommer til måling av overkroppen til skjortebesilling fra tailorstore.no? Jeg ville heller tatt en skjorte som passer deg bra, og målt den. Det er en egen kategori for å gjøre det der inne. Så kan du justere målene litt etter det du vil. Da får du antagelig et bedre resultat enn hvis du måler deg selv. Så får du heller finjustere skjorte nr. 2. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Halsen. Min ble litt for stram når jeg målte slik de ba om. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Takker for tips. Bruker sjeldent hvit skjorte, så her en dag tenkte jeg å ta på meg en på jobb. Da oppdaget jeg at jeg kun hadde en med franskmansjett og konfirmasjons skjorten min, som ikke akkurat satt bra. Alle må jo han en enkel hvit skjorte! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Vurderer å ta meg en tur til Vietnam etter nyttår å få skreddersydd et par dresser. Trenger noen som sitter som et skudd. Hong Kong hvis du på død og liv må ha asiatisk bespoke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 http://vg.no/ Elsker siden vg.no bruker når serverene deres er nede Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Dere kan jo slakte den nye blazeren min litt: Synes den satt omtrent som et skudd. Hva kan kombineres med denne? Kosta meg 50 kr.. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Synes den ser bra ut jeg! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Dere kan jo slakte den nye blazeren min litt: Synes den satt omtrent som et skudd. Hva kan kombineres med denne? Kosta meg 50 kr.. Hvorfor ikke? Det er ikke en blazer, men en dressjakke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Men igjen er det jo en H&M dressjakke om jeg ser riktig, så kvaliteten er nok heller dårlig, men til 50kr kan man ikke klage. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Nå har jeg nettopp hørt om Zara (Tror ikke de har det på vestlandet), og så det var snakk om pea coats og Zara på forrige side. Det er en selger på ebay som selger disse til 300 kr (+ nesten like mye i frakt). Som skal være av merket Zara. Jeg som foretrekker korte jakker syns i hvert fall den så temmelig grei ut. http://cgi.ebay.com/NEW-GENTLEMENS-ZARA-BLACK-WOOL-JACKET-COAT-49-Sz-M-/270618790046 Endret 1. september 2010 av Venetar Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Men om et par uker er vi jo i midten av september Uansett. På S&S Magasin skulle de iallefall få inn nye kolleksjoner i løpet av september. De har en trench på zara som er laget litt "tyngre" for å si det sånn. Fargen er mørk beige, og jeg tror Jonas. har den. Jeg likte den godt, i alle fall til prisen. Mange som anbefaler Zara ser jeg, så da går vel turen dit en av de nærmeste ukene/dagene. Så får jeg eventuelt supplere med en runde på Sten og Strøm om et par uker, skulle Zara skuffe. Sjekker ut nettsidene til Burberry når jeg får tid, men har en følelse av det kan bli litt i dyreste laget igjen. Responsen og aktiviteten her er forresten upåklagelig i kveld - slikt varmer et veilederhjerte. Takker nok en gang for mange gode tips, da ble man litt klokere i dag også Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nå har jeg nettopp hørt om Zara (Tror ikke de har det på vestlandet), og så det var snakk om pea coats og Zara på forrige side. Det er en selger på ebay som selger disse til 300 kr (+ nesten like mye i frakt). Som skal være av merket Zara. Jeg som foretrekker korte jakker syns i hvert fall den så temmelig grei ut. http://cgi.ebay.com/...M-/270618790046 Den så ikke spesiell varm ut.. Du finner slikt her blant annet http://www.yesstyle.com/en/men-double-breasted-coats/list.html/bcc.11771_bpt.46 men etter hva jeg har hørt er kvaliteten varierende. Noen her inne sa det ikke var noe særlig, men de jeg kjenner privat syntes det var helt greit. Er dog mange merker å velge mellom. Responsen og aktiviteten her er forresten upåklagelig i kveld - slikt varmer et veilederhjerte. Takker nok en gang for mange gode tips, da ble man litt klokere i dag også Vi har et ufortjent dårlig rykte er jeg redd. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Varmen har du nok rett i ja. Har bestillt en del fra yesstyle. Nesten bare av Dangoon da, og syns det er veldig spooky. Kvaliteten er så utrolig varierende. Noen ting er kjempegreit, mens andre ting går i stykker et en kvelds bruk (En fyllekveld, men likevel). Og på noen av skjortene ser det ut som knappene kan falle av når som helst. Ikke at jakker til 300 fra en random ebay bruker nødvendigvis er så mye tryggere. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Dere kan jo slakte den nye blazeren min litt: Synes den satt omtrent som et skudd. Hva kan kombineres med denne? Kosta meg 50 kr.. Hvorfor ikke? Det er ikke en blazer, men en dressjakke. Hm. Helt sikker? Den ligger hvertfall under "Blazer" på hjemmesidene til H&M og solgtes helt separat i butikken. Den har heller ikke sånne skulderputer (veit ikke om det er på alle dressjakker heller), det er bare to knapper som er i forskjellig farge fra jakka, og den er ensfarget. Mulig du har rett. Jeg ser ikke så lett forskjellen på dressjakke og blazer, så blei litt usikker nå Hvilke bukser/farge passer bra å kombineres med denne egentlig? Endret 1. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Dere kan jo slakte den nye blazeren min litt: Synes den satt omtrent som et skudd. Hva kan kombineres med denne? Kosta meg 50 kr.. Hvorfor ikke? Det er ikke en blazer, men en dressjakke. Hm. Helt sikker? Den ligger hvertfall under "Blazer" på hjemmesidene til H&M og solgtes helt separat i butikken. Den har heller ikke sånne skulderputer (veit ikke om det er på alle dressjakker heller), det er bare to knapper som er i forskjellig farge fra jakka, og den er ensfarget. Mulig du har rett. Jeg ser ikke så lett forskjellen på dressjakke og blazer, så blei litt usikker nå Hvilke bukser/farge passer bra å kombineres med denne egentlig? Ser du ikke bildet jeg la ut fra H&M? Det er en dressjakke. At den ikke har skulderputer har da ingenting med saken å gjøre, lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå