Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hjernen oppfatter ting forskjellig. Så enkelt er det. Skal dog nevne at jeg også mener man skal droppe v-hals med pique.

Nettopp. Jeez. Folk på forumet tror at de har den virkelige fasiten. Lavmål i mine øyne.

Jaja, uansett, jeg vet at det ser bra ut, og at jeg ser bra ut i det, kan selvfølgelig bli penere, men til vanlig hverdagsbruk er det et kjempebra antrekk. :)

Lenke til kommentar

Apropo pea coats og vinterjakker, noen som vet om noen fine trench coats til vår/høst-bruk? Saumfart internett og en rekke butikker i Oslo, men finner fint lite, eller for å være helt ærlig, rett og slett ingenting i de "fysiske" butikkene.

Du er et par uker for tidlig ute. Vent til midten av september, så burde de nye kolleksjonene være inne :)

Var inne på den siden ista. prøvde meg litt fram. Men kom ikke så langt. Krevde innlogging for å komme videre. Men tror jeg satser på å handle i butikk når det gjelder skjorter.

Du trenger ikke å logge inn for å lage din egen skjorte å få opp pris. Men man må logge inn for å legge inn mål osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall.

Han sa fine.

Jeg gikk ut ifra at han leitet i billigere butikker ettersom jeg personlig har registrert en del trench coats i dyrere butikker i Oslo. Om de er pene eller ikke er en annen sak, men har du sett alle fra H&M og Zara? Kvaliteten vil vel dog alltid være som man kan forvente av slike kjeder.

Men hjernen oppfatter ting forskjellig. Så enkelt er det. Skal dog nevne at jeg også mener man skal droppe v-hals med pique.

Du tar ting veldig bokstavelig.

Det gjør du også til tider :) Så da er vi jo to!

nybb: Spesielt interesserte vil alltid være spesielt interesserte. Jeg er spesielt interessert i lyd og lyddesign, noen her er spesielt interesserte i klær ++. Og spesielt interesserte har en tendens til å bli litt vel engasjert - det vet jeg av erfaring med meg selv. Jeg kan krangle over komprimeringa i låta til kameraten min så mye jeg vil, men til syvende og sist er det han som bestemmer.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Kan godt poste et bilde av meg selv en dag. Men selvfølgelig, det blir jo slaktet, det er jeg klar over, jeg kjører ikke stilen like langt som veteranene innpå her. Bruker selvfølgelig skjorter, v-necks, snart skal jeg også kjøpe meg en blazer.

Er ikke av den interesserte sorten som synes at piqué og v-hals ikke er pent.

Slike kommentarer er bare tullete. Det er fullt av eksempler der ikke-preppy antrekk får gode tilbakemeldinger. Greia er bare at man må sette sammen et bra antrekk og klare å bære det.

Lenke til kommentar
Nettopp. Jeez. Folk på forumet tror at de har den virkelige fasiten. Lavmål i mine øyne.

Jaja, uansett, jeg vet at det ser bra ut, og at jeg ser bra ut i det, kan selvfølgelig bli penere, men til vanlig hverdagsbruk er det et kjempebra antrekk. :)

Lol.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=selvmotsigelse&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Ingen her som sitter med en fasit, er kun egne meninger. Lite vits å skrive "Jeg mener bla bla bla" hver gang man skal skrive om noe man synes er pent, stygt, kult whatever. Smak er subjektivt og det vet alle.

Når jeg først skriver noe kan jeg nevne at jeg synes pique er stygt, v-hals genser med skjorte er voksent og kjedelig. Dessuten synes jeg det er altfor mange gutter som bruker trench. Noen kler det, resten ser ut som wannabe detektiver. Jenter derimot, nam

Lenke til kommentar

Var på Norwegian Outlet på Vestby i dag. Komplett umulig å finne riktig størrelser, men ellers var det et ganske greit sted.

Kjøpte en beige half zip fra Brunelli, akkurat da jeg skulle betale kom det en mann på 80 år med den sammen genseren. Ble plutselig litt usikker på om jeg kler meg gubbete :p

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er en dødssynd å ha en pique under en v-hals.

Det er ikke en dødssynd å gå med joggebukse heller, men det gjør det ikke noe penere av den grunn.

Joggebukse stiller seg litt annerledes enn en pique, som imo er et mye penere plagg.

Jeg føler meg komfortabel med en pique under en v-hals, og jeg synes det ser greit ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lol.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=selvmotsigelse&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Du er virkelig dårlig til lese mellom linjer du, antar jeg :)

Jeg vet, at for meg, så ser det pent ut, ja. Hva andre mener, får man bare ha en formening om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tipsene :)

Den på H&M var jo helt grei, men litt usikker på hvordan den ser ut på. Noen som vet noe om de på Zara?

Utvalget burde absolutt vært bredere, stedene jeg har vært har de ikke vært mulig å oppdrive i det hele tatt.

Når det er sagt går jeg gjerne opp i pris :)

Hvis pris ikke er noe problem som har du jo Burberry!

Ellers mener jeg det var noen på Zara da jeg var innom i går. Men husker ikke helt. Var ikke det jeg så etter.

Lenke til kommentar

Apropo pea coats og vinterjakker, noen som vet om noen fine trench coats til vår/høst-bruk? Saumfart internett og en rekke butikker i Oslo, men finner fint lite, eller for å være helt ærlig, rett og slett ingenting i de "fysiske" butikkene.

Du er et par uker for tidlig ute. Vent til midten av september, så burde de nye kolleksjonene være inne :)

Ah, det var jeg ikke klar over. Trodde det gikk mest i tykke pea coats og vinterjakker fra september og utover jeg, og trench på våren og tidlig høst. Men om det stemmer er det altså kanskje håp for meg også :)

Lenke til kommentar

Takk for tipsene :)

Den på H&M var jo helt grei, men litt usikker på hvordan den ser ut på. Noen som vet noe om de på Zara?

Utvalget burde absolutt vært bredere, stedene jeg har vært har de ikke vært mulig å oppdrive i det hele tatt.

Når det er sagt går jeg gjerne opp i pris :)

Så at de hadde trenchcoats på Zara, men fikk ikke sett særlig nøye på dem.

Lenke til kommentar

Var på Norwegian Outlet på Vestby i dag. Komplett umulig å finne riktig størrelser, men ellers var det et ganske greit sted.

Kjøpte en beige half zip fra Brunelli, akkurat da jeg skulle betale kom det en mann på 80 år med den sammen genseren. Ble plutselig litt usikker på om jeg kler meg gubbete :p

Norwegian Outlet er fullstendig ribbet for passende størrelser, absolutt ikke verdt å ta turen dit hvis man bruker small/medium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...