thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kan ikke si meg enig med deg nybb. Jeg synes pique ser best ut for seg selv. Ikke det at jeg eier en pique, men uansett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Lokeland, det var litt drøy sammenligning. Dress og joggesko er jo så evig tacky. Mens blazer og tee bare ser casual ut. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hvorfor har du ikke en pique? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg skal gå til innkjøp av flere skjorter, etter hva jeg leser her Det blir jo varmere å bruke det under en v-hals nå som høsten kommer også. Bestill herfra og skriv en evaluering! http://www.moderntailor.com/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Lokeland, det var litt drøy sammenligning. Dress og joggesko er jo så evig tacky. Mens blazer og tee bare ser casual ut. Da skal blazeren være ganske så casual isåfall. Men du skjønte poenget ihvertfall. T-skjorter bruker jeg selv hovedsakelig hjemme. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kan ikke si meg enig med deg nybb. Jeg synes pique ser best ut for seg selv. Ikke det at jeg eier en pique, men uansett. Piquétrøye er pent for seg selv. Skjorte innenfor v-hals er penere. Men det er pent med en piquetrøye innenfor en v-hals hvis man gjor det riktig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hvorfor har du ikke en pique? Har bare aldri kjøpt det. Er ikke noen spesiell grunn. Prøvde noen fra PRL en gang, men modellen de hadde inne satt ikke noe pent på meg. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Apropo pea coats og vinterjakker, noen som vet om noen fine trench coats til vår/høst-bruk? Saumfart internett og en rekke butikker i Oslo, men finner fint lite, eller for å være helt ærlig, rett og slett ingenting i de "fysiske" butikkene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall. Link: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=HERR_YTT_ALL&shoptype=S Endret 1. september 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Men det er pent med en piquetrøye innenfor en v-hals hvis man gjor det riktig. Post et eksempel der det ser pent ut. H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall. Han sa fine. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg skal gå til innkjøp av flere skjorter, etter hva jeg leser her Det blir jo varmere å bruke det under en v-hals nå som høsten kommer også. Bestill herfra og skriv en evaluering! http://www.moderntailor.com/ Var inne på den siden ista. prøvde meg litt fram. Men kom ikke så langt. Krevde innlogging for å komme videre. Men tror jeg satser på å handle i butikk når det gjelder skjorter. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kan godt poste et bilde av meg selv en dag. Men selvfølgelig, det blir jo slaktet, det er jeg klar over, jeg kjører ikke stilen like langt som veteranene innpå her. Bruker selvfølgelig skjorter, v-necks, snart skal jeg også kjøpe meg en blazer. Er ikke av den interesserte sorten som synes at piqué og v-hals ikke er pent. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall. Han sa fine. Jeg gikk ut ifra at han leitet i billigere butikker ettersom jeg personlig har registrert en del trench coats i dyrere butikker i Oslo. Om de er pene eller ikke er en annen sak, men har du sett alle fra H&M og Zara? Kvaliteten vil vel dog alltid være som man kan forvente av slike kjeder. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er ikke av den interesserte sorten som synes at piqué og v-hals ikke er pent. Man trenger ikke være interessert i klær for å se at pique under v-hals er stygt. Det holder at man har øyne. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ser helt kurant ut imo. Spørsmålet er jo bare hvordan den ser ut på. Også ser man jo ikke mer enn bare det der da. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Men hjernen oppfatter ting forskjellig. Så enkelt er det. Skal dog nevne at jeg også mener man skal droppe v-hals med pique. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er bedre å kjøre v-hals med normal t-shirt under? v t-shirt i alle fall. Hvis du ikke er den som bruker skjorter under da, på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall. Han sa fine. Jeg gikk ut ifra at han leitet i billigere butikker ettersom jeg personlig har registrert en del trench coats i dyrere butikker i Oslo. Om de er pene eller ikke er en annen sak, men har du sett alle fra H&M og Zara? Kvaliteten vil vel dog alltid være som man kan forvente av slike kjeder. Men hjernen oppfatter ting forskjellig. Så enkelt er det. Skal dog nevne at jeg også mener man skal droppe v-hals med pique. Du tar ting veldig bokstavelig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg synes ikke det er en dødssynd å ha en pique under en v-hals. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 jeg har på det, i dette øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå