Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal gå til innkjøp av flere skjorter, etter hva jeg leser her :new_woot: Det blir jo varmere å bruke det under en v-hals nå som høsten kommer også.

Bestill herfra og skriv en evaluering!

http://www.moderntailor.com/

Var inne på den siden ista. prøvde meg litt fram. Men kom ikke så langt. Krevde innlogging for å komme videre. Men tror jeg satser på å handle i butikk når det gjelder skjorter.

Lenke til kommentar

Kan godt poste et bilde av meg selv en dag. Men selvfølgelig, det blir jo slaktet, det er jeg klar over, jeg kjører ikke stilen like langt som veteranene innpå her. Bruker selvfølgelig skjorter, v-necks, snart skal jeg også kjøpe meg en blazer.

Er ikke av den interesserte sorten som synes at piqué og v-hals ikke er pent.

Lenke til kommentar

H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall.

Han sa fine.

Jeg gikk ut ifra at han leitet i billigere butikker ettersom jeg personlig har registrert en del trench coats i dyrere butikker i Oslo. Om de er pene eller ikke er en annen sak, men har du sett alle fra H&M og Zara? Kvaliteten vil vel dog alltid være som man kan forvente av slike kjeder.

Lenke til kommentar

H&M har vel noe nå, og har hørt Zara har hatt ihvertfall.

Han sa fine.

Jeg gikk ut ifra at han leitet i billigere butikker ettersom jeg personlig har registrert en del trench coats i dyrere butikker i Oslo. Om de er pene eller ikke er en annen sak, men har du sett alle fra H&M og Zara? Kvaliteten vil vel dog alltid være som man kan forvente av slike kjeder.

Men hjernen oppfatter ting forskjellig. Så enkelt er det. Skal dog nevne at jeg også mener man skal droppe v-hals med pique.

Du tar ting veldig bokstavelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...