nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Cardigan og piquétrøye er pent spør du meg! Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Liker aktiviteten her nå, det er kos! Det er alltid slike kommentarer som gjør det stille. Men jeg står uansett på mitt. En ensfarget tee med v-hals og en fresh blazer kan funke. Kan ikke få meg til å forstå at jeg skrev fresh. Det er som jeg skriver en artikkel for Topp eller noen av de andre tusen jente-bladene.............. Noe sånt? Det blir bare fail: Hva med skjorte, v-hals og blazer? noe slikt: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Cardigan og piquétrøye er pent spør du meg! Ikke samtidig! Egentlig liker jeg ikke piqué i det hele tatt Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nybb: piqué ser best ut uten overdel Runarbs: likte ikke zip på hver side og lommene, ble litt for fancy for min smak Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Cardigan og piquétrøye er pent spør du meg! Så lenge cardiganen er åpen så er jeg forsåvidt enig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 KLAn du vise et eksempel en fresh blazer ? Min er den eneste jeg har funnet, og den er fra S/S 07 fra Bruuns Bazaar, så tviler på at den er å finne i butikken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Runar, er jakken fra ToS? Når thrice mener fresh, mener han Moods of Norway Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Tenker å kjøpe en peacoat(eller hva det heter?) for vinterbruk iår jeg. Blir vel en liten(++) høst/vinterhandel snart. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Men jeg står uansett på mitt. En ensfarget tee med v-hals og en fresh blazer kan funke. Kan ikke få meg til å forstå at jeg skrev fresh. Det er som jeg skriver en artikkel for Topp eller noen av de andre tusen jente-bladene.............. Du er velkommen til å poste et eksempel. Selv har jeg som sagt aldri likt det, og jeg kan poste uendelige eksempler på at det ikke funker Cardigan og piquétrøye er pent spør du meg! Huff da. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nybb: piqué ser best ut uten overdel Runarbs: likte ikke zip på hver side og lommene, ble litt for fancy for min smak Piqué og v-hals er pent. No doubt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hva med skjorte, v-hals og blazer? noe slikt: Det er jo ikke det som diskuteres. Det finnes uendelige eksempler på at det ser bra ut, men det du postet vil jeg ikke si er et av dem. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Noe sånt? Både blazeren og t-skjorten var forferdelig, og doblet styggheten sammen. Blazer, skjorte og v-hals er fint, men egner seg ikke akkurat om sommeren. Dog et veldig godt alternativ på høsten og våren. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Nybb: Endret 1. september 2010 av SML Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nybb: piqué ser best ut uten overdel Runarbs: likte ikke zip på hver side og lommene, ble litt for fancy for min smak Piqué og v-hals er pent. No doubt. Uuhhh... Enda verre. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Klart, enig. Men bare googla i full fart. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Sluuuutttt å skriv, jeg klarer faen ikke lese meg opp i samme hastighet som det blir skrevet på. Satan, for en trafikk. On-topic: Jeg mener personlig blazer ser best ut med skjorte, og ikke t-skjorte. Det blir som å gå med dress og joggesko føler jeg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeeez. Det er pent Edit: Så lenge snippene ikke henger en halvmeter utom genserkanten. Endret 1. september 2010 av nybb Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Du er velkommen til å poste et eksempel. Selv har jeg som sagt aldri likt det, og jeg kan poste uendelige eksempler Tja. Jeg får vel poste et eksempel en dag da. Men siden jeg våknet opp med en blazer full av flekker etter forrige helgs eskapader må den ihvertfall til rens først. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg skal gå til innkjøp av flere skjorter, etter hva jeg leser her Det blir jo varmere å bruke det under en v-hals nå som høsten kommer også. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeeez. Det er pent Joggebukse er også veldig pent Endret 1. september 2010 av SML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå