fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ser ikke noe problem med en hvit skjorte, såfremt det er et grovere vev som oxford, og helst med knapper på skjortesnippene. Kom over http://www.moderntailor.com/ på SF.net der nettsiden har en egen tråd. Leker litt med tanken på å bestille noen skjorter som beskrevet ovenfor. Tror det er som tailorstore, men med bedre utvalg. Button down. Det heter button down Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Skaff meg en jobb der du jobber eller stfu om at du får gå med dress på jobben Ser ikke noe problem med en hvit skjorte, såfremt det er et grovere vev som oxford, og helst med knapper på skjortesnippene. Kom over http://www.moderntailor.com/ på SF.net der nettsiden har en egen tråd. Leker litt med tanken på å bestille noen skjorter som beskrevet ovenfor. Tror det er som tailorstore, men med bedre utvalg. Button down. Det heter button down Tror jeg skal skaffe meg en skjorte ned knapper på snippene neste gang jeg kjøper et par skotre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Du har tydeligvis ikke gått på videregående i Asker/Bærum. Her er det helt normalt. Oh yes! Jeg vurderer den nye blazeren min på skolen i morgen sammen med en v-tee. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er jeg den eneste som ikke liker blazer og t-trøye? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Kommer helt ann på blazeren. Det har grodd på meg i sommer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Som oftest blir det fail, men siden jeg er pro klarer jeg å 'pull it off' Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er jeg den eneste som ikke liker blazer og t-trøye? Faktisk ikke det må være skjorte under blazeren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hm. Tror aldri jeg har sett et et antrekk med t-trøye og blazer som jeg liker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Blazer og T-skjorte ser litt hipster ut for min del. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Liker aktiviteten her nå, det er kos! Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Enig, jeg har til gode å se blazer/tee kombinasjon som ser nogenlunde ok ut. Samme med cardigan/t-skjorte, synes det ser feil ut, må være skjorte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 cardigan + t-skjorte hender det at jeg bruker. Skal sies at jeg aldri har brukt blazer + t-skjorte selv før. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hadde ikke følt meg komfortabel med navy blazer og skjorte på skolen, lukter overkill lang vei. Den du nettopp postet i bildetråden PatSharpX, kunne jeg fint brukt med en plain t-skjorte (som du selv sier). Går dere forresten alltid like "pent" kledd på skolen? Selv liker jeg å ikke låse meg fast i en enkelt stil. Kan fort bruke en band t-skjorte for deretter kjøre skjorte dagen etter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Liker aktiviteten her nå, det er kos! Det er alltid slike kommentarer som gjør det stille. Men jeg står uansett på mitt. En ensfarget tee med v-hals og en fresh blazer kan funke. Kan ikke få meg til å forstå at jeg skrev fresh. Det er som jeg skriver en artikkel for Topp eller noen av de andre tusen jente-bladene.............. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har for tiden ikke økonomi til å ha et bredt klesskap, men prøver å gjøre det beste ut av det, men det blir t-skjorter/crewnecks av og til fordi det andre er til vask. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Tenkte at jeg skulle kjøpe meg en ny vinterjakke, type til og fra skolen. Er ikke verdens beste utvalg i Bodø akkurat men, hva tror folk om denne: Endret 1. september 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 KLAn du vise et eksempel en fresh blazer ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Du har tydeligvis ikke gått på videregående i Asker/Bærum. Her er det helt normalt. Det er derfor "nesten" kom inn i bildet. Vet at Asker/Bærum er ganske flinke på det der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ikke helt overbevis over passformen som kom fra på bildet, men er jo mulig den ser bra ut på. Ellers var den helt kurant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå