Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Glad jeg ikke blir sett rart på når jeg går i skjorte daglig nå. Men jeg ser litt rart på folk når de går med blazer og skjorte. Det syntes jeg blir for overkill for skolen.

Samme her, blir stadig vekk spurt om hvorfor jeg pynter meg så sykt når jeg har på meg skjorte.

Blazer på skolen er overkill, men har sett flere jenter med sort blazer, hvor det ser veldig casual ut.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på blazeren da, gutter. Hverdagsblazeren min er en grønnaktig sak fra BB jeg bruker med tee's. Den passer fra alt fra streetwear til pent. Man trenger ikke å stille opp i en navy blazer med gullknapper heller. Men hvis det er ungdomsskole eller vgs blir det jo selvsagt litt merkelig uansett.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg var i Oslo og loka her om dagen og besøkte en eller annen G-star butikk i kjelleren i et senter på Karl Johan, kompisen min påsto at han fant ei bukse til 3000 der! Er det virkelig mulig? TRE lapper for ei stygg G-star bukse?

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på blazeren da, gutter. Hverdagsblazeren min er en grønnaktig sak fra BB jeg bruker med tee's. Den passer fra alt fra streetwear til pent. Man trenger ikke å stille opp i en navy blazer med gullknapper heller. Men hvis det er ungdomsskole eller vgs blir det jo selvsagt litt merkelig uansett.

Lol, blazer på ungdomsskole må jo hvertfalt se rart ut.

Fikk aldri spurt når det kom opp, men hva er folkets mening om hvit skjorte på skolen?

Siden hvit er den mest formelle skjortefargen, tenker da hvis man har overdel og.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med en hvit skjorte, såfremt det er et grovere vev(?) som oxford, og helst med knapper på skjortesnippene. Kom over http://www.moderntailor.com/ på SF.net der nettsiden har en egen tråd. Leker litt med tanken på å bestille noen skjorter som beskrevet ovenfor. Tror det er som tailorstore, men med bedre utvalg.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...