PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Her i Hof, innerste Vestfold finnes det folk med WunderBaum gjemt inne i jakka ... Haha, seriøst? Husker pappa fortalte meg at når han var ferdig i militæret så tok de masse WunderBaum og gjemte i luftesystemet på flere tankser. Tenk deg det luktet dritt a! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Her i Hof, innerste Vestfold finnes det folk med WunderBaum gjemt inne i jakka ... Du farer med løgn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det er desverre sant. Men hva annet kan man forvente av et sted der møtestedet er den lokale Statoil, og tiden bedrives med å kjøre rånekassene rundt Statoil? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det hørtes ganske kjipt ut Glad jeg har vokstopp i nærheten av Oslo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Blir du mobbet fordi du liker å kle deg som folk å kjøper parfyme i parfymerier? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Tja, er ikke langt unna hvertfall ... Når jeg begynte å gå i skjorter til hverdags reagert jo folk litt ... Endret 1. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Glad jeg ikke blir sett rart på når jeg går i skjorte daglig nå. Men jeg ser litt rart på folk når de går med blazer og skjorte. Det syntes jeg blir for overkill for skolen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Blazer og skjorte kan bli litt overkill til hverdags og skole ja, men det er dritfett når man ser folk som klarer å dra den komboen uten at det ser overkill ut. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Er det egentlig noen som klarer å dra den komboen på skolen uten at det ser merkelig ut? Forbinder blazer i skolesammenheng med steinere. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Glad jeg ikke blir sett rart på når jeg går i skjorte daglig nå. Men jeg ser litt rart på folk når de går med blazer og skjorte. Det syntes jeg blir for overkill for skolen. Samme her, blir stadig vekk spurt om hvorfor jeg pynter meg så sykt når jeg har på meg skjorte. Blazer på skolen er overkill, men har sett flere jenter med sort blazer, hvor det ser veldig casual ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Sant nok. Jenter med blazer ser veldig bra ut, og langt i fra like stivt som når gutter kjører med skjorte og blazer. Blazer og v-hals tee ser forsåvidt greit ut, men da foretrekker jeg heller å parkere blazeren og kjører skjorte-cardigan kombo. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Har hatt på meg V genser med skjorte under i det siste, noen spør meg hvorfor jeg pynter meg så mye. Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har fått et par rare blikk selv. Nå som jeg skal bytte ut sneakers'a også så blir det vel fler. Men når man ser hvem som gir rare blikk, så er det ikke mye å bry seg om. Personlig flirer jeg når jeg ser hvordan de kler seg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det kommer jo helt an på blazeren da, gutter. Hverdagsblazeren min er en grønnaktig sak fra BB jeg bruker med tee's. Den passer fra alt fra streetwear til pent. Man trenger ikke å stille opp i en navy blazer med gullknapper heller. Men hvis det er ungdomsskole eller vgs blir det jo selvsagt litt merkelig uansett. Endret 1. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det gjør egentlig folk på nesten alle videregående skoler. Du har tydeligvis ikke gått på videregående i Asker/Bærum. Her er det helt normalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg var i Oslo og loka her om dagen og besøkte en eller annen G-star butikk i kjelleren i et senter på Karl Johan, kompisen min påsto at han fant ei bukse til 3000 der! Er det virkelig mulig? TRE lapper for ei stygg G-star bukse? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Tja. Folk kjøper jo overpriset dritt hele tiden, så kan jo stemme det. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det kommer jo helt an på blazeren da, gutter. Hverdagsblazeren min er en grønnaktig sak fra BB jeg bruker med tee's. Den passer fra alt fra streetwear til pent. Man trenger ikke å stille opp i en navy blazer med gullknapper heller. Men hvis det er ungdomsskole eller vgs blir det jo selvsagt litt merkelig uansett. Lol, blazer på ungdomsskole må jo hvertfalt se rart ut. Fikk aldri spurt når det kom opp, men hva er folkets mening om hvit skjorte på skolen? Siden hvit er den mest formelle skjortefargen, tenker da hvis man har overdel og. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Ser ikke noe problem med en hvit skjorte, såfremt det er et grovere vev(?) som oxford, og helst med knapper på skjortesnippene. Kom over http://www.moderntailor.com/ på SF.net der nettsiden har en egen tråd. Leker litt med tanken på å bestille noen skjorter som beskrevet ovenfor. Tror det er som tailorstore, men med bedre utvalg. Endret 1. september 2010 av thrice Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Dere er n00bs da. Må jo dra dress hver dag?! Jeg drar for det meste dress. Uten eller med slips kommer ann på om jeg skal møte kunder eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå