Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er litt store i størrelsen, men ikke mye.

Jeg så deg i dag, Nash, om du hadde på deg Sebago-boots og beige trench :)

Det var nok meg ja :) holla @ me neste gang, orker ikke å sjekke hver førstis om de har Sebago-sko på seg :p

Hvilken skole snakker vi om? ^^ Det er en kar som vandrer rundt i beige trench og sebago (tror jeg) på min skole også :p

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk akkurat nede ved posten for å hente mine. De passet perfekt med en størrelse på 43 / 8.5 Har brukt 43 i seilersko fra Sebago tidligere.

Bruker vanligvis 41-42 fra alle andre slags merker som nike, adidas osv.

Med andre ord, de er litt store i størrelsen

edit: skrivefeil

Er de ikke små i størrelsen da?

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size opp til f.eks. 43, så er de store i strl.

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size ned til f.eks. 41, så er de små i strl.

Edit: Skriveleif. Takk, Haawy

Er det ikke omvendt? Bruker man 42 til vanlig, og må opp til 43 for at skoene skal passe så er vel da skoene små i størrelsen?

Lenke til kommentar

Siden det er så sinnsykt mye snakk om disse Arlington-skoene(som forøvrig ser ganske decent ut);

Hvilken værtype er de egentlig for? Kan man bruke de i regn, snø, slaps?

Jeg bor i Bergen og regntiden har kommet og kommer nok ikke til å gi seg før vi mest sannsynlig får en vinter med mye snø som i fjor. Eller er dette mer sko for tørre, kalde høstdager ala Oslo?

Lenke til kommentar

Melkeglass er bra! Har mojito-glass også... :'(

Så fancy du er da!

Inntil jeg får tatt turen på IKEA har jeg hele 4 melkeglass (pluss et vinglass jeg tok fra felleskjøkkenet nede) i plast. Har også tre kniver, tre gafler og tre teskjeer - samt to plastskåler og to plastasjetter. Blir lite oppvask da. :p

Kan til Oslo, tror vi har 50hvitvinsglass og 50rødvinsglass + glass til det meste annet. Du kan sikkert får med deg noen :p

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Siden det er så sinnsykt mye snakk om disse Arlington-skoene(som forøvrig ser ganske decent ut);

Hvilken værtype er de egentlig for? Kan man bruke de i regn, snø, slaps?

Jeg bor i Bergen og regntiden har kommet og kommer nok ikke til å gi seg før vi mest sannsynlig får en vinter med mye snø som i fjor. Eller er dette mer sko for tørre, kalde høstdager ala Oslo?

Om du impregnerer de regelmessig og helst bruker skotre, tror jeg det vil gå greit. Men det er ikke jo akkurat gummistøvler da. Jeg ville nok brukt røffere boots til de verste sørpedagene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...