Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man begynner å stusse på alder når slike idiotiske innlegg kommer opp ja.

Jeg finner ut nye ting, og lærer daglig, samt at jeg benytter meg av Google daglig. Så jeg ser virkelig ikke ditt problem i at åpenlyst spørsmål blir stilt på et forum.

Hvis du synes det er latterlig, kan du like så godt unngå å svare, for du latterliggjør deg selv i mine øyne.

Nok en gang skal du koke opp et eller annet. Bringer ikke dette videre.

Lenke til kommentar

nybb og fkm: Slutt med dette barnslige fjaset en gang for alle, før dette ender med nok en skitten diskusjon. Forumfeider kommer det sjeldent noe godt ut av.

Minner om at heftige persondebatter til slutt kan ende med både advarsler og ferie fra forumet - så jeg håper dere er voksne nok til å klare å holde dere i skinnet.

Med det setter vi strek for den diskusjonen, og dreier nok en gang kursen mot det kafeen egentlig omhandler: Mote og velvære.

Kommentarer på veiledning tas som vanlig på PM, og ikke her i tråden.

:)

Endret av LucarioX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var faktisk akkurat nede ved posten for å hente mine. De passet perfekt med en størrelse på 43 / 8.5 Har brukt 43 i seilersko fra Sebago tidligere.

Bruker vanligvis 41-42 fra alle andre slags merker som nike, adidas osv.

Med andre ord, de er litt store i størrelsen

edit: skrivefeil

Endret av SML
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg var faktisk akkurat nede ved posten for å hente mine. De passet perfekt med en størrelse på 43 / 8.5 Har brukt 43 i seilersko fra Sebago tidligere.

Bruker vanligvis 41-42 fra alle andre slags merker som nike, adidas osv.

Med andre ord, de er litt store i størrelsen

edit: skrivefeil

Er de ikke små i størrelsen da?

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size opp til f.eks. 43, så er de store i strl.

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size ned til f.eks. 41, så er de små i strl.

Edit: Skriveleif. Takk, Haawy

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Er de ikke små i størrelsen da?

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size opp til f.eks. 43, så er de stor i strl.

Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size ned til f.eks. 41, så er de små i strl.

*Pikre pirke*

Selv bruker jeg 41.5 (UK 7.5) i de jeg har og bruker som regel 42 i andre sko.

Lenke til kommentar

Ingen som har fått sine Arlingtons og har noe feedback angående størrelse? :hmm:

Fikk de i dag. De var bittelitt lengre enn plims fra Mano, men ellers tror jeg de kommer til å passe bra. Har ikke prøvd de noe særlig enda. Tidlig å si om jeg skal være forbannet for at jeg ikke bestilte 9.5 istedenfor 10.

Lenke til kommentar

nybb: Jeg kunne selvfølgelig lagt inn en link (det hadde vært et enda bedre tips da), men du SKULLE søkt før du spurte. Det er et enkelt produktnavn, og førstetreff er åpenbart det riktige. Den typen spørsmål er det ikke nødvendig å fylle opp et forum med. Så kan man heller spørre om ting som faktisk trenger et svar her. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...