fkm Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Hva er det? Herregud... SpendOn. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Hvor gammel er du? 13? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Er da virkelig ikke vanskelig å søke opp det... Endret 31. august 2010 av Nash Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Nei, jeg benytter meg av Google daglig jeg. Men noen ganger blir det man bare spør på forumet og glemmer å google det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hvor gammel er du? 13? Ser ikke helt at min alder har noe med å gjøre at du ikke er i stand til å gjøre en minimal innsats for å finne ut av noe selv. Endret 31. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Man begynner å stusse på alder når slike idiotiske innlegg kommer opp ja. Jeg finner ut nye ting, og lærer daglig, samt at jeg benytter meg av Google daglig. Så jeg ser virkelig ikke ditt problem i at åpenlyst spørsmål blir stilt på et forum. Hvis du synes det er latterlig, kan du like så godt unngå å svare, for du latterliggjør deg selv i mine øyne. Nok en gang skal du koke opp et eller annet. Bringer ikke dette videre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) nybb og fkm: Slutt med dette barnslige fjaset en gang for alle, før dette ender med nok en skitten diskusjon. Forumfeider kommer det sjeldent noe godt ut av. Minner om at heftige persondebatter til slutt kan ende med både advarsler og ferie fra forumet - så jeg håper dere er voksne nok til å klare å holde dere i skinnet. Med det setter vi strek for den diskusjonen, og dreier nok en gang kursen mot det kafeen egentlig omhandler: Mote og velvære. Kommentarer på veiledning tas som vanlig på PM, og ikke her i tråden. Endret 31. august 2010 av LucarioX 2 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Ingen som har fått sine Arlingtons og har noe feedback angående størrelse? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 De er litt store i størrelsen, men ikke mye. Jeg så deg i dag, Nash, om du hadde på deg Sebago-boots og beige trench Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg var faktisk akkurat nede ved posten for å hente mine. De passet perfekt med en størrelse på 43 / 8.5 Har brukt 43 i seilersko fra Sebago tidligere. Bruker vanligvis 41-42 fra alle andre slags merker som nike, adidas osv. Med andre ord, de er litt store i størrelsen edit: skrivefeil Endret 31. august 2010 av SML Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg var faktisk akkurat nede ved posten for å hente mine. De passet perfekt med en størrelse på 43 / 8.5 Har brukt 43 i seilersko fra Sebago tidligere. Bruker vanligvis 41-42 fra alle andre slags merker som nike, adidas osv. Med andre ord, de er litt store i størrelsen edit: skrivefeil Er de ikke små i størrelsen da? Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size opp til f.eks. 43, så er de store i strl. Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size ned til f.eks. 41, så er de små i strl. Edit: Skriveleif. Takk, Haawy Endret 31. august 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 De er litt store i størrelsen, men ikke mye. Jeg så deg i dag, Nash, om du hadde på deg Sebago-boots og beige trench Det var nok meg ja holla @ me neste gang, orker ikke å sjekke hver førstis om de har Sebago-sko på seg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Er de ikke små i størrelsen da? Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size opp til f.eks. 43, så er de stor i strl. Dersom man bruker 42 til vanlig, og må size ned til f.eks. 41, så er de små i strl. *Pikre pirke* Selv bruker jeg 41.5 (UK 7.5) i de jeg har og bruker som regel 42 i andre sko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Ingen som har fått sine Arlingtons og har noe feedback angående størrelse? Fikk de i dag. De var bittelitt lengre enn plims fra Mano, men ellers tror jeg de kommer til å passe bra. Har ikke prøvd de noe særlig enda. Tidlig å si om jeg skal være forbannet for at jeg ikke bestilte 9.5 istedenfor 10. Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 går de opp i størrelse, er de store i størrelsen. Er vel ikke små i størrelsen om man må bruke en større størrelse? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Det er skinnsko, så ville jo tro at de vil utvide seg. Men siden jeg ikke vet hvor mye de utvider seg turte jeg ikke å bestille en 9.5 Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Ops, den var egentlig ment til Silkepinne var bare sykt treig til å poste. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 La meg bare få lov til å uttrykke min irritasjon over bukseprodusenters idealmann. Takk og lov at de finnes skreddere, slik at vi med korte bein også kan kjøpe bukser. Det er i allefall åpenbart at det er få personer med slimfit som noensinne har spilt fotball. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Du er ikke den eneste som irriterer seg over det, LarsP. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 nybb: Jeg kunne selvfølgelig lagt inn en link (det hadde vært et enda bedre tips da), men du SKULLE søkt før du spurte. Det er et enkelt produktnavn, og førstetreff er åpenbart det riktige. Den typen spørsmål er det ikke nødvendig å fylle opp et forum med. Så kan man heller spørre om ting som faktisk trenger et svar her. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå