Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hva heter selskapet du jobber for Mchansern? Kanskje jeg stikker innom neste gang Porschen streiker og jeg må komme meg til rundt! ;)

Kødda, men det hadde vært moro å sjekket ut! :)

Lenke til kommentar

Hva heter selskapet du jobber for Mchansern? Kanskje jeg stikker innom neste gang Porschen streiker og jeg må komme meg til rundt! ;)

Kødda, men det hadde vært moro å sjekket ut! :)

Hehe, beklager men jeg sier ikke på et offentlig forum hva selskapet heter, vi liker å ha litt diskresjon. Jeg sier heller ikke hva stillingen min går ut på, men jeg kan si at det er meget interessant

@Sliguy:

Joda, våre fly har vel plass til mellom 9 og 12 personer. Det finnes langt større fly tilgjengelig, men da må du ha ca$h selvsagt. Også det faktum at 12 plasser i privatjet ikke tilsvarer 12 plasser på Ryanair. Vi snakker skinnseter som kan legges helt ned i liggestilling, egen videoskjerm og catering av typen hummer :)

Lenke til kommentar

Ja, man ser av privatfly koster av denne lenken. Jens og Støre tok privatjet for 6,7 millioner på et halvt år.

Er en tabell i artikkelen om reiser og priser på de reisene, så da får man et visst inntrykk av hva en tur med privatfly rundt om kring koster...

Var det forresten på herringshoes.co.uk dere fant Sebago Arlington? Har søkt inne på den siden, men finner de ikke.. :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Er salget på Roger Waters startet? Hmm.

Jeg fikset mine på forsalg for netcom kunder. Ellers startet salget i dag for begge konsertene, det ble satt opp ekstra konsert. Salget startet kl 9 for den på den originale datoen og ekstrakonserten litt senere. Men begge er utsolgt.

Men tror de legger ut billetter som ikke er hentet kl 03, så du får sjekke jevnlig om du er ute etter billett(er).

Lenke til kommentar

Var det forresten på herringshoes.co.uk dere fant Sebago Arlington? Har søkt inne på den siden, men finner de ikke.. :hmm:

Det er på salg-delen. Du må fylle inn størrelse på forsiden så får du opp alternativene.

Ok, takk, da er jeg med. Men litt usikker om jeg trenger 9 (43) eller 9,5 (44) i sko-størrelse, bruker litt forskjellig til vanlig avhengig av sko-typen.

Noen formeninger? Og man har vel mulighet til å sende skoene tilbake dersom f eks 43 blir for smått, eller 44 for stort?

Og var forresten disse grei? Ja, jeg vet det er Gant, og de er jo ikke akkurat sett opp til her inne, men tror dere kvaliten er ok?

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...