Antatra Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Noen tips til ny strikkejakke/genser nå til høsten? Har sett en del fine på folk rundt om, men finner ikke på nett/butikken. Helst med noe mønster i høstfarger, med mulighet for å åpne i front og kanskje litt hals på den. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Noen anbefalinger som jeg burde ta til følge angående blazer, thrice? Endret 29. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 @KongKake: Jeg bruker bare Barbour liddesdale med mine Arlingtons, aner ikke om det passer i det hele tatt. Det får moteguruene her si. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Gjett hva slags sko jeg har bestillt. KongKake: Forhåpentligvis passer de til en peacoat, for det er det jeg har tenkt til å bruke av jakke sammen med skoene. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Noen anbefalinger for hvilke blazer jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Mchanseren: Tja, en slik jakke har jeg verken lyst på eller råd til da ... Coa: Ja, en peacoat er et alternativ, men det blir ikke før snøen faller. Må ha noe jeg kan bruke før det. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Finnes det noen måte å forhindre at klær blir så blasse pga vask etter en stund? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Noen anbefalinger som jeg burde ta til følge angående blazer, thrice? Hva er bruksområdet? Hverdags, fest eller formell? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Selv ville jeg ikke valgt en double-breasted... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Da er det mer nærliggende å si at den vil anvendes til fest, men også noe formelt en sjelden gang. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Da ville vel muligens en helt enkel navy blazer med to knapper være det beste valget. Hvis ikke har ToS tror jeg det var fått inn noen som skal se ut som tweed-blazere. Alle de skandinaviske merkene har jo et eller annet slikt i en ungdommelig stil. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 En slik eller? http://www.yoox.com/item/YOOX/BURBERRY/dept/men/tskay/107180D8/rr/1/cod10/41177353NJ/sts/sr_men80 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Nå var ikke den spesiell fin heller Noe mer i denne stilen Endret 29. august 2010 av thrice 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hvorfor ikke dra en tweed-blazer da? Jeg synes de ser utrolig bra ut somregel, passer jo veldig bra nå som høsten kommer etterhvert også Jeg føler at jeg må få et par år til før jeg klarer tweed-blazeren dessverre Edit: de som thrice viste var jo også fine, og kan brukes i litt mer formelle situasjoner enn tweed ihvertfall. Endret 29. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Takk for forslag og tanker. Smyger ned til byen i morgen, så da får jeg se hva det blir til. Endret 29. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Hvorfor ikke dra en tweed-blazer da? Jeg synes de ser utrolig bra ut somregel, passer jo veldig bra nå som høsten kommer etterhvert også Jeg føler at jeg må få et par år til før jeg klarer tweed-blazeren dessverre Edit: de som thrice viste var jo også fine, og kan brukes i litt mer formelle situasjoner enn tweed ihvertfall. Han skulle ha blazer til fest og formelle sammenhenger en gang i blant. Da er navy et langt bedre valg enn tweed. Når det er sagt er jeg ute etter en tweedblazer selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Jeg ville kjøpt meg en navy med to knapper. Kanskje gullknapper? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Nei gutta, vi må ha en liten soiree i den nye leiligheten min en dag snart! Hvis dere kommer dere bortover til vestlandet (Stavanger er regnet for vestlandet, ikke sant?) kan jeg friste med hvitvin i Ikea-glass og en 18 kvm stor studioleilighet. Foreløpig drikkes alt fra melkeglass hos Alex, men leiligheten er hvertfall 70 kvm og rimelig klikk, så på det området slår han deg nok Men jeg kan jo stille med glass, for her i huset har vi i underkant av 200, til all slags bruk, lol. Sånn går det når man har en handlegal samboer.. Da er navy et langt bedre valg enn tweed. Du vet jo at jeg liker å pirke, så jeg vil bare nevne at navy er en farge, og tweed er en stofftype, så setningen din blir litt... tja... feil Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Du vet jo at jeg liker å pirke, så jeg vil bare nevne at navy er en farge, og tweed er en stofftype, så setningen din blir litt... tja... feil Du vet hva jeg mener din super-nerd Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Du vet jo at jeg liker å pirke, så jeg vil bare nevne at navy er en farge, og tweed er en stofftype, så setningen din blir litt... tja... feil Du vet hva jeg mener din super-nerd Tweed kan være navyfarget det vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå