Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke dra en tweed-blazer da?

Jeg synes de ser utrolig bra ut somregel, passer jo veldig bra nå som høsten kommer etterhvert også :thumbup:

Jeg føler at jeg må få et par år til før jeg klarer tweed-blazeren dessverre :(

Edit: de som thrice viste var jo også fine, og kan brukes i litt mer formelle situasjoner enn tweed ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke dra en tweed-blazer da?

Jeg synes de ser utrolig bra ut somregel, passer jo veldig bra nå som høsten kommer etterhvert også :thumbup:

Jeg føler at jeg må få et par år til før jeg klarer tweed-blazeren dessverre :(

Edit: de som thrice viste var jo også fine, og kan brukes i litt mer formelle situasjoner enn tweed ihvertfall.

Han skulle ha blazer til fest og formelle sammenhenger en gang i blant. Da er navy et langt bedre valg enn tweed.

Når det er sagt er jeg ute etter en tweedblazer selv.

Lenke til kommentar

Nei gutta, vi må ha en liten soiree i den nye leiligheten min en dag snart!

Hvis dere kommer dere bortover til vestlandet (Stavanger er regnet for vestlandet, ikke sant?) kan jeg friste med hvitvin i Ikea-glass og en 18 kvm stor studioleilighet. :p

Foreløpig drikkes alt fra melkeglass hos Alex, men leiligheten er hvertfall 70 kvm og rimelig klikk, så på det området slår han deg nok :p Men jeg kan jo stille med glass, for her i huset har vi i underkant av 200, til all slags bruk, lol. Sånn går det når man har en handlegal samboer..

Da er navy et langt bedre valg enn tweed.

Du vet jo at jeg liker å pirke, så jeg vil bare nevne at navy er en farge, og tweed er en stofftype, så setningen din blir litt... tja... feil teacha.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...