chris Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Bare så det er sagt syns jeg 99% av alle modellene i verden er stygge som fa... Kan si meg enig der. Jeg synes forøvirg at Sienna Miller har en veldig flott stil. noen som er enig med meg? Hun er seg selv. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Bortsett fra at 90% av alle 'moteintrifiserte' jenter etter hvert har begynt å gå kledd i samme stil (om enn en noe mer mislykket variant), skal jeg si meg enig, men jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva diverse visstnok mennesker jeg aldri ser eller hører noe til går med. Men, angående utseendet til modeller, det er jo et kjent faktum at en ikke trenger å være så vanvittig pen for å bli modell, det viktigste er å være høy og tynn. Endret 27. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Bortsett fra at 90% av alle 'moteintrifiserte' jenter etter hvert har begynt å gå kledd i samme stil Det er litt å ta i med 90% men, syens det er kult at folk slipper seg litt løs. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Men, angående utseendet til modeller, det er jo et kjent faktum at en ikke trenger å være så vanvittig pen for å bli modell, det viktigste er å være høy og tynn. Sant det, det handler ofte om uttrykk ikke utseende. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 90% er definitivt en overdrivelse, men det har vært drøyt mange i løpet av sommermånedene i år. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Torsdag åpner Friis & Co butikk på Solsiden i Trondheim. Flere enn meg som synes de har en del kult? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 WTF er peeling? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Peeling er å fjerning av døde hudceller. ... ... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Peeling er fjerning av døde hudceller. For ørtende gang. EDIT: Bah! Endret 27. september 2005 av SumSar Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Peeling er å fjerning av døde hudceller. ... ... døde hud celler er vel negler? i så fall klippe dem Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Peeling er å fjerning av døde hudceller. ... ... døde hud celler er vel negler? i så fall klippe dem Hihihi. Døde hudceller har du over hele kroppen, les: hudceller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 *GRRRRR, se så rød jeg er, GRRR!* Kniz. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Hvor ofte peeler dere ansiktet? Hver tredje dag her, eller 2-3 ganger i uka om du vil Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 får man babyrompe hud av peeling? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 jepp, jeg får hvertfall det. Men må huske å bruke fuktighetskrem også da.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Krem er ekkelt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Hehe. Har aldri brukt peeling i hele mitt liv. Trodde det bare skulle brukes på voksen hud, jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Herreminhatt, de nye Lindeberg/Puma golfskoene er kanskje det vakreste jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Herreminhatt, de nye Lindeberg/Puma golfskoene er kanskje det vakreste jeg noensinne har sett. pics plz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå