Winston Wolf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Den så litt tynn ut, ja. Jeg ser mer etter en standard, marineblå en. Kan nevnes at jeg bor i Bergen, så en altfor tykk trenger jeg ikke. I hvilke butikker kan jeg lete? :--) Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Marineblå hadde fungert, men er ikke så glad i sort. Bor for tiden i Stavanger, og her blir det vel mellom -3 og 2 grader og slaps hele vinteren. Blir fort varmt med genser under. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tjoste og Thrice: Har selv 2 par chinos fra Dr.Denim, som har greit rom ved leggene. Modellen heter Donc Chino, kommer i mange farger og koster 699 om jeg husker riktig Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det noen som vet hva en slik frisyre kalles? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det noen som vet hva en slik frisyre kalles? Print ut et bilde og ta det med til frisøren? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har lyst til å kjøpe noen polos av Ralph Lauren på salg, men har litt problemer med størrelsen. Er det noen som vet om de er store eller små i størrelse? Og hvordan er det å bestille fra hjemmesida deres til Norge, går det bra? Eller blir det fryktelig dyrt? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Noen av dere som går på BI som spiller på fotballaget deres, BI Athletics? Endret 24. august 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen som vet om en rimelig sekk/messenger bag til en OK pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har lyst til å kjøpe noen polos av Ralph Lauren på salg, men har litt problemer med størrelsen. Er det noen som vet om de er store eller små i størrelse? Og hvordan er det å bestille fra hjemmesida deres til Norge, går det bra? Eller blir det fryktelig dyrt? For frakt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423823&st=28180 Hvilken størrelse er det du tenker på da? PRL custom fit (Large) er 56cm over brystet (målt fra armhule til armhule) Og 63 cm lang (målt fra skulderen og nede fremme. Baksiden er 6cm lengre) Les også her: http://www.ralphlauren.com/contentPopup/index.jsp?productId=2592875&showSizeChart Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så large passer fint til en gutt på 184cm ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er vanskelig å garantere. Dersom du måler bredden din også er det enklere å si. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så large passer fint til en gutt på 184cm ? Det kommer an på hvor bred du er over brystet. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er det som er så greit med sidene til PRL. Bare å finne frem målebåndet. Selv er jeg 183 og bruker medium, sitter som et skudd. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg er 186 og bruker Cusom-Fit Small. Sitter som et skudd. Endelig en ferdigskjorte med skuldre som faktisk passer, som ikke er alt for brede i brystet heller. Perfekt. Men de må bli grådig lange for korte folk. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Høye folk har jo som oftest lengre ben i forhold til overkropp enn korte folk, det er i bena mye av høyden "ligger". Har skjedd mange ganger at jeg har sittet ved siden av folk i forelesningssalen, som jeg trodde var ca. min høyde, men når de reiser seg er de et hode høyere. Lenke til kommentar
hårknute Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei. Er det noen som vet hva slags hårutstyr/klemme man bruker for å få til en sånn hårknute som dette http://www.kk.no/849163/wow-sjekk-den-forskjellen (på bildet med den gråblå kjolen) - ikke at hun er mitt ideal, altså, men vet at det finnes en slags klemme for å få en slik dult i håret. Noe som vet noe mer? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Høye folk har jo som oftest lengre ben i forhold til overkropp enn korte folk, det er i bena mye av høyden "ligger". Har skjedd mange ganger at jeg har sittet ved siden av folk i forelesningssalen, som jeg trodde var ca. min høyde, men når de reiser seg er de et hode høyere. Jada, det er nok sant det. Men likevel, når S nesten blir for langt til meg, så må det jo finnes noen med kortere overkropp når de er 20cm lavere eller mer. Amerikanerne fyller kanskje ut overdeler med vommen, så de må ha litt ekstra lengde. Endret 24. august 2010 av NgZ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med en v-hals i ull som har vært våt i noen timer. Hadde den i gymbagen dessverre, og nå er den krøllete og stygg. Bør en ullvask hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå