thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Har et par fra Carlings, og de funker, men de er ikke optimale. Edit: samme med meg også, tjoste. Jeg synes ikke nn.07 satt veldig fint på meg, men det kan hende du er heldigere med de! Ga bort mine. Endret 23. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 De fra carlings er helt greie - bortsett fra de beige. De er grusomme spør du meg. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg kjøpte 2 fantastiske chinos på MQ i sverige for en stund siden. Emilio Chinos tror jeg de heter. Veldig fornøyd MQ er forresten en veldig bra butikk, synes jeg da. Tror den kommer til Norge snart også, ellers er den bare å oppdrive i Sverige? Endret 23. august 2010 av robbsi Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kan ikke se for meg at chinos till 300 er så veldig mye å spare på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tror at folk her har ikke peiling, siden denne t-skjorten er ikke i deres område/smak. Men prøver likevel, where to find? Altså vet noen her hvor jeg kan få denne t-skjorte kjøpt? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 http://www.mq.se/press/pressrelaser/corporate/pressmeddelanden-2010/mq-oppnar-butik-i-oslo/ Jippi Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg sjekket hvilke merker de selger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville kjøpt noe fra noen av merkene. I tillegg til at alle merkene finnes i Norge fra før. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg sjekket hvilke merker de selger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville kjøpt noe fra noen av merkene. I tillegg til at alle merkene finnes i Norge fra før. Blir Diesel, Lyle & Scott, Fred Perry, Levis og Calvin Klein for dårlig for deg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) fkm kler seg kun i G-Star siden man får 15% på S&S Magasin med medlemskortet. Han la sikkert ikke merke til at det ble solgt. Endret 23. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det bare skriker fkm! 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg sjekket hvilke merker de selger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ville kjøpt noe fra noen av merkene. I tillegg til at alle merkene finnes i Norge fra før. Blir Diesel, Lyle & Scott, Fred Perry, Levis og Calvin Klein for dårlig for deg? Har ikke et eneste plagg fra noen av merkene nei. Og ikke ville jeg kjøpt det heller. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det bare skriker fkm! Skulle nesten tro du har klippet og limt fra bildetråden, Henrik. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) fkm kler seg kun i G-Star siden man får 15% på S&S Magasin med medlemskortet. Han la sikkert ikke merke til at det ble solgt. Det bare skriker fkm! Ustyrtelig morsomt Endret 23. august 2010 av fkm 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Fra spøk til revolver, hvor kan jeg få kjøpt en skikkelig losjakke? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Mange steder, om du bare venter til vinterkolleksjonene kommer inn Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) @tjoste og thrice: Dawson chino er riktig romslig i leggene. Bør dog kjøpe en str ned i livet. Jeg bruker vanligvis 32", men måtte ned i 30". Endret 23. august 2010 av geil Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Takk for tipset! Den så litt IT-ansatt ut, men får teste når jeg får litt penger til overs igjen. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Den ser håpløs ut på modellen, men beina er ihvertfall romslige Jeg gir strengt forsåvidt vekk min, plukka feil da jeg skulle ha den rette modellen, men den er 30" innerbenslengde. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hva synes dere om denne losjakken? Liker at den er litt tynnere enn de i rent ull, siden vi egentlig ikke har vinter på denne kanten av landet. http://bananarepublic.gap.com/browse/product.do?cid=32658&vid=1&pid=768341 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hvor bor du da? Jeg begynner å fryse bare ved tanken på noe sånnt. Hadde på meg noe bittelitt tykkere enn det du linka til, og frøs store deler av vinteren her i Tønsberg (kan legge til at det var nede i -20 grader, og er ved sjøen) Så i år skal jeg gå for en parka. Venter på en i posten, får se om jeg får lagt ut bilde i bildetråden, sånn etter jeg fester pels på hetta og resten av modifikasjonene. Blir nok også skitur/snøstorm-jakka mi Endret 23. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå