Winston Wolf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvor langt hår bør man ha før man kan ta i bruk rettetang? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Yo guidos and non-guidos. Jeg har nå startet i privatflyselskapet Til uka skal jeg fly med privatjet er det k33gt nok eller? hehe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får jeg låne en privatjet av deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får jeg låne en privatjet av deg? Seff! Eneste kjipe er at det koster rundt 100,000nok da. For t/r Oslo - Bergen. Men ring meg når du drar inn jackpotten i vikinglotto. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Yo guidos and non-guidos. Jeg har nå startet i privatflyselskapet Til uka skal jeg fly med privatjet er det k33gt nok eller? hehe. Får jeg låne en privatjet av deg? Vent nå litt, har ikke alle mennesker eget privatfly? Haha, hva blir det neste? Folk som ikke har butler? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja det skulle tatt seg ut. Stryke avisen selv? HAHAHA jeg ser det for meg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får jeg låne en privatjet av deg? Vent nå litt, har ikke alle mennesker eget privatfly? Haha, hva blir det neste? Folk som ikke har butler? Joda, men privatjeten min er på verksted for tiden. Trenger noe for å komme meg til London og hente de skreddesydde dressene mine på lørdagen liksom ... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ah, skjønner. Da er det jo greit. Begynte å lure her... Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får jeg låne en privatjet av deg? Vent nå litt, har ikke alle mennesker eget privatfly? Haha, hva blir det neste? Folk som ikke har butler? Joda, men privatjeten min er på verksted for tiden. Trenger noe for å komme meg til London og hente de skreddesydde dressene mine på lørdagen liksom ... Husk å skift skjortesnipper mens du er der da - viktig å tenke miljøvennlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, herregud, må jo få frem ting klart her. Folk kunne jo tro jeg ikke eide noen privatjet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) dette plager fkm så kraftig at jeg kan ikke la det stå her Endret 23. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har lyst på en ny peacoat nå som vinterkulden snart lurer seg frem, hva med denne? Ser ganske nice ut den.. Vurderer den selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 spør her og Ok, men jeg skal bestille de skoene. De koster 35 pund så det er noe med en 200kroners regel. ettersom de koster under 1000 trenger man vel ikke gjøre noe toll-greier manuelt(?) men hva vil alt koste til slutt? Det er en tråd om toll og mva som er pinned på toppen av forumet. Gjør litt innsats selv, herregud. Evt. er det en fin tjeneste kalt "google", vet ikke om du har hørt om det? Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det er en tråd om toll og mva som er pinned på toppen av forumet. Gjør litt innsats selv, herregud. Evt. er det en fin tjeneste kalt "google", vet ikke om du har hørt om det? jeg redigerer bort det jeg skrev hvis det plager deg så hardt. jeg hører forskjellige ting om toll overalt at det er ganske forvirrende. denne posten ble litt fucka Endret 23. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Faktisk står det ganske likt over allt, er bare litt for mange som blander toll og MVA og bruker de to uttrykkene om hverandre. Det er derimot skrevet korrekt om MVA minst 50 ganger i denne tråden i tillegg til at det er en sticky. Så akkurat her er jeg med fkm. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 jeg redigerer bort det jeg skrev hvis det plager deg så hardt. jeg hører forskjellige ting om toll overalt at det er ganske forvirrende. denne posten ble litt fucka http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 Prøver igjen jeg Kunne trengt noen nye chinos. Vet det beste hadde vært å tatt en tur å prøvd mange forskjellige, men spør heller her først. Vet dere om noen merker/modeller som er litt større i leggene, altså ikke de aller slimmeste, men som har litt rom. Har ganske muskuløse bein, så blir fort at det blir litt bollete, hvis dere skjønner Lurer på det samme selv. 32" i lengde og 46cm rundt leggen kan være en utfordring. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Prøv Carlings, de hadde noen fine til 299,- da jeg var der i forrige uke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, Carlings-chinosene er fine. Eneste minuset er at sømmen ved gylfen kan gå lett opp, men det fikser alltids bestemor. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå