Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo guidos and non-guidos.

Jeg har nå startet i privatflyselskapet :) Til uka skal jeg fly med privatjet er det k33gt nok eller? :new_woot: hehe.

Får jeg låne en privatjet av deg?

Vent nå litt, har ikke alle mennesker eget privatfly? Haha, hva blir det neste? Folk som ikke har butler?

Lenke til kommentar

Vent nå litt, har ikke alle mennesker eget privatfly? Haha, hva blir det neste? Folk som ikke har butler?

Joda, men privatjeten min er på verksted for tiden. Trenger noe for å komme meg til London og hente de skreddesydde dressene mine på lørdagen liksom ...

Lenke til kommentar

Joda, men privatjeten min er på verksted for tiden. Trenger noe for å komme meg til London og hente de skreddesydde dressene mine på lørdagen liksom ...

Husk å skift skjortesnipper mens du er der da - viktig å tenke miljøvennlig.

Lenke til kommentar

spør her og

Ok, men jeg skal bestille de skoene. De koster 35 pund så det er noe med en 200kroners regel. ettersom de koster under 1000 trenger man vel ikke gjøre noe toll-greier manuelt(?) men hva vil alt koste til slutt?

Det er en tråd om toll og mva som er pinned på toppen av forumet. Gjør litt innsats selv, herregud. Evt. er det en fin tjeneste kalt "google", vet ikke om du har hørt om det?

Lenke til kommentar

Det er en tråd om toll og mva som er pinned på toppen av forumet. Gjør litt innsats selv, herregud. Evt. er det en fin tjeneste kalt "google", vet ikke om du har hørt om det?

jeg redigerer bort det jeg skrev hvis det plager deg så hardt.

jeg hører forskjellige ting om toll overalt at det er ganske forvirrende.

denne posten ble litt fucka

Endret av olehh
Lenke til kommentar

jeg redigerer bort det jeg skrev hvis det plager deg så hardt.

jeg hører forskjellige ting om toll overalt at det er ganske forvirrende.

denne posten ble litt fucka

http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564

Prøver igjen jeg :innocent:

Kunne trengt noen nye chinos. Vet det beste hadde vært å tatt en tur å prøvd mange forskjellige, men spør heller her først. Vet dere om noen merker/modeller som er litt større i leggene, altså ikke de aller slimmeste, men som har litt rom. Har ganske muskuløse bein, så blir fort at det blir litt bollete, hvis dere skjønner :)

Lurer på det samme selv. 32" i lengde og 46cm rundt leggen kan være en utfordring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...