Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar. 2 av de 4 skjortene jeg skulle bestille er utsolgt i størrelsen min allerede, så tror jeg prøver å finne noe salg rundt i Oslo istedet.

Kunne trengt noen nye chinos. Vet det beste hadde vært å tatt en tur å prøvd mange forskjellige, men spør heller her først. Vet dere om noen merker/modeller som er litt større i leggene, altså ikke de aller slimmeste, men som har litt rom. Har ganske muskuløse bein, så blir fort at det blir litt bollete, hvis dere skjønner :)

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg ville nok lett etter privatpersoner.

JC har veldig dyr frakt, jeg sparte rundt $500 i frakt og toll på å bruke en proxy, fordi RL.com pakket bagen min veldig stort.

JC tar romslig betalt for frakten, men jeg gir faen i det så lenge jeg får kjøpe de klærne jeg har spesielt lyst på.

Lenke til kommentar

Takk for forslag! Åpen for det meste på stoff og stil sålenge det ikke er en standard sportsbag, eller på den andre siden for prangende. Når det gjelder pris ser jeg ikke grunn til å bruke over 1500 kr. Viktigheten her er størrelse da det er snakk om klesskift, hygieneprodukter, håndkle, 3 matpakker og omtrent 5-10 kg bøker ;)

Ser noe av det mest sannsynlig er for lite, men dere skal ha takk for bidraget. Noe i seilduksstoff kan være interresant forresten, hmm.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Jeg har en eldre versjon av denne her også 360Grader Weekender.

Alle produktene derifra er laget av seil.

Nå vet jeg ikke hvor de har disse rundt om i landet da min ble kjøpt i en lokal butikk på Stabekk i Bærum. Men hvis du bor i nærheten kan jeg sikkert finne ut hvilken.

Tusen takk for all hjelp - bor ikke i nærheten av Bærum desverre.

Henrik C - hehe, det er vel et slags plastikkstoff? Tenkte mer i duk til seilskip, hehe :)

Lenke til kommentar

Noen forslag til regnjakke? :p

Du må være spesifikk hvis noen skal gidde å hjelpe deg.

Pris og stil er et godt utgangspunkt.

Jo, du har rett. Var skrevet i rush. Vel, jeg er 16 år. Stilen min går mest i skjorter, cardigans med skjorte, v- gensere med skjorte, chinos osv. Så, ja.

Budsjettet mitt er ikke allverdens, +-1000,-? Vet desverre ikke hva en pen regnjakke ligger på. Superpene jakker med masse detaljer osv. Er selvfølgelig ikke et must. Sålenge det ikke ser ut som om jeg skal på jakt, eller en tur i skogen så funker det meste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...