Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Flott,det er akkurat slike sko jeg vil ha Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vil tro du finner røde plims i de fleste skobutikkene. Så slipper du å bestille på nett. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hva bør jeg se etter hvis jeg vil kjøpe meg en hvit casual skjorte? Jeg har ganske mange hvite skjorter, men disse er dresskjorter ... Og egner seg ikke til vanlig. Type krage, stoff etc. Evt. noen forslag fra nettbutikker? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Button down, og stoffet kan gjerne ha en vev som ikke er så fin. Oxford funker bra. Endret 21. august 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Moderatorer! Er det lov å opprette salgstråder her inne? Eventuelt en samletråd hvor vi kan kjøpe og selge klær av hverandre? Niks, njet! Les deg opp på nettikette og retningslinjer. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Button down, og stoffet kan gjerne ha en vev som ikke er så fin. Oxford funker bra. Noen butikker i Oslo du kan anbefale som fører slike skjorter? Er på utkikk etter slike, men finner som regel bare pene skjorter som egner seg best til dress. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Button down, og stoffet kan gjerne ha en vev som ikke er så fin. Oxford funker bra. Takk. Sjekket innom Ralph Lauren sine nettsider, og fant et par pene Oxford-skjorter med knappekrage. Må få tatt en handlerunde snart. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som kan forklare fort hvordan jeg bestiller fra Ralph Lauren sin nettside? Siden de ikke sender utenfor US må jeg bruke et firma som sender det videre, er dette mye ekstrakostnader? ~Tjoste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som kan forklare fort hvordan jeg bestiller fra Ralph Lauren sin nettside? Siden de ikke sender utenfor US må jeg bruke et firma som sender det videre, er dette mye ekstrakostnader? ~Tjoste Ja. Jetcarrier er en gjenganger. Det finnes alternativer, men jeg har bare brukt jetcarrier. Det fungerer supert: Lag en konto på jetcarrier.com. Der vil du finne en adresse som er din. Denne plotter du inn på leveringssted når du kjøper på RL. Når du har kjøpt varene må du velge flyfrakt eller skipsfrakt hos jetcarrier. Du må skrive inn hvor mye pakken er verdt og hva som er innholdet osv. Prisene hos jetcarrier varierer med volum og vekt. Du må også betale mva og toll på det du har kjøpt. Dette fikser de, så du får en regning på mail/epost (husker ikke helt) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen som kan forklare fort hvordan jeg bestiller fra Ralph Lauren sin nettside? Siden de ikke sender utenfor US må jeg bruke et firma som sender det videre, er dette mye ekstrakostnader? ~Tjoste Det lønner seg å bruke en privatperson som tilbyr proxy-tjenester. Det er en del som holder til på styleforum.net Tror Henrik C benyttet seg av det, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 På hjemmesidene deres virker det som om det kommer en online shop for UK. Får håpe at de kan sende direkte til Norge når det kommer i gang Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) feil tråd... Endret 21. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
Sitrux Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan er størrelsen på RL custom-fit skjortene? Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Det står på Ralph Lauren siden at de bare godkjenner VISAkort med US adresse, funker vanlig VISA, eller går det ann å fikse så jeg betaler alt til slutt fra Jetcarrier? EDIT: 601 W Linden Av Suite 54613 Linden, NJ 07036 Kan noen fortelle meg hva som skal stå på hva? Trenger Address, city, State, zip/postal code Endret 21. august 2010 av tjoste Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det står på Ralph Lauren siden at de bare godkjenner VISAkort med US adresse, funker vanlig VISA, eller går det ann å fikse så jeg betaler alt til slutt fra Jetcarrier? EDIT: 601 W Linden Av Suite 54613 Linden, NJ 07036 Kan noen fortelle meg hva som skal stå på hva? Trenger Address, city, State, zip/postal code Adress: 601 W Linden Av Suite 54613 City: Linden State: NJ Zip: 07036 Du betaler med Visa, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Folket er klar for høsten? Fleste innkjøp unnagjort? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Siste innkjøp var Sebago Arlingtons. Har faktisk nesten kun kjøpt høstklær i sommer Med unntak av et par badeshorts som ble slaktet her på forumet :!: Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det står på Ralph Lauren siden at de bare godkjenner VISAkort med US adresse, funker vanlig VISA, eller går det ann å fikse så jeg betaler alt til slutt fra Jetcarrier? EDIT: 601 W Linden Av Suite 54613 Linden, NJ 07036 Kan noen fortelle meg hva som skal stå på hva? Trenger Address, city, State, zip/postal code Adress: 601 W Linden Av Suite 54613 City: Linden State: NJ Zip: 07036 Du betaler med Visa, selvfølgelig. Takk Vet du om det har noen betydning om jeg velger "gift box"? om jeg slipper toll e.l Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Slipper toll? JetCarrier er et fraktfirma, ikke et smuglerfirma. Tror du virkelig et norsk firma har som praksis å lyve for tollen? Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Får du tilsendt en gave fra en privatperson bosatt i utlandet, er den toll- og avgiftsfri dersom verdien på varen er under 1000 norske kroner. Glem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå