Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Button down, og stoffet kan gjerne ha en vev som ikke er så fin. Oxford funker bra.

Noen butikker i Oslo du kan anbefale som fører slike skjorter? Er på utkikk etter slike, men finner som regel bare pene skjorter som egner seg best til dress.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Noen som kan forklare fort hvordan jeg bestiller fra Ralph Lauren sin nettside?

Siden de ikke sender utenfor US må jeg bruke et firma som sender det videre, er dette mye ekstrakostnader?

~Tjoste

Ja. Jetcarrier er en gjenganger. Det finnes alternativer, men jeg har bare brukt jetcarrier. Det fungerer supert:

Lag en konto på jetcarrier.com. Der vil du finne en adresse som er din. Denne plotter du inn på leveringssted når du kjøper på RL. Når du har kjøpt varene må du velge flyfrakt eller skipsfrakt hos jetcarrier. Du må skrive inn hvor mye pakken er verdt og hva som er innholdet osv. Prisene hos jetcarrier varierer med volum og vekt. Du må også betale mva og toll på det du har kjøpt. Dette fikser de, så du får en regning på mail/epost (husker ikke helt)

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare fort hvordan jeg bestiller fra Ralph Lauren sin nettside?

Siden de ikke sender utenfor US må jeg bruke et firma som sender det videre, er dette mye ekstrakostnader?

~Tjoste

Det lønner seg å bruke en privatperson som tilbyr proxy-tjenester. Det er en del som holder til på styleforum.net Tror Henrik C benyttet seg av det, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Det står på Ralph Lauren siden at de bare godkjenner VISAkort med US adresse, funker vanlig VISA, eller går det ann å fikse så jeg betaler alt til slutt fra Jetcarrier?

EDIT:

601 W Linden Av Suite 54613

Linden, NJ 07036

Kan noen fortelle meg hva som skal stå på hva?

Trenger Address, city, State, zip/postal code

Endret av tjoste
Lenke til kommentar

Det står på Ralph Lauren siden at de bare godkjenner VISAkort med US adresse, funker vanlig VISA, eller går det ann å fikse så jeg betaler alt til slutt fra Jetcarrier?

EDIT:

Linden, NJ 07036

Adress: 601 W Linden Av Suite 54613

City: Linden

State: NJ

Zip: 07036

Du betaler med Visa, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

EDIT:

Linden, NJ 07036

Adress: 601 W Linden Av Suite 54613

City: Linden

State: NJ

Zip: 07036

Du betaler med Visa, selvfølgelig.

Takk :D

Vet du om det har noen betydning om jeg velger "gift box"?

om jeg slipper toll e.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...