Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Med all respekt for emnet, er det ikke en smule sykt å i detalj tenke på å modifisere nesten alle sider ved sin egen kropp? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg tror vel en god pinsett er løsningen, det kan fort bli litt i overkant brutalt, i alle fall hvis man skal gjøre det selv. Det er det jeg bruker, men det gjør vondt! kunne godt tenkt meg noe som var mer behagelig å bruke.. Men det gir vel best resutat om man napper og ikke barberer. Det er i hvertfall det inntrykket jeg har. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Napping er definitivt bedre enn barbering, men tar også en del lenger tid. Går det an å få permanent fjernet akkurat de øyenbryn-hårene man ikke vil ha? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg tror vel en god pinsett er løsningen, det kan fort bli litt i overkant brutalt, i alle fall hvis man skal gjøre det selv. Det er det jeg bruker, men det gjør vondt! kunne godt tenkt meg noe som var mer behagelig å bruke.. Men det gir vel best resutat om man napper og ikke barberer. Det er i hvertfall det inntrykket jeg har. word! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Den Røde Tsar: Hvorfor er det sykt, hvis det øker ens livskvalitet og følelse av velvære? Eline: Det involverer litt smerte, men det fungerer best og er definitivt verdt det! Det viktigste er uansett å ha en pinsett som gjør at jobben blir gjort effektivt og volder så lite smerte som mulig. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Med all respekt for emnet, er det ikke en smule sykt å i detalj tenke på å modifisere nesten alle sider ved sin egen kropp? Jeg kommer ihvertfall aldri til å nappe øyebrynene mine. Men hadde jeg sett slik ut kunne jeg nok lempet litt på prinsippene: :!: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det slår meg mer som dopavhengighet enn som et middel til økt livskvalitet. Ikke misforstå her, jeg snakker om misbruk, ikke bruk. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg er forfengelig, ok? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Har faktisk aldri rørt øyenbrynene mine, men såpass vet jeg at man bruker ikke høvel der oppe Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg bruker Vichy Peeling og Sebamed skum og rensevann. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Napping er definitivt bedre enn barbering, men tar også en del lenger tid. Går det an å få permanent fjernet akkurat de øyenbryn-hårene man ikke vil ha? jepp, med en laser behandling. Snakk med hudpleier din... EDIT: hvis du har, hvis ikke kontakter du en. Endret 25. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Det slår meg mer som dopavhengighet enn som et middel til økt livskvalitet. Ikke misforstå her, jeg snakker om misbruk, ikke bruk. Og hvordan i all verden vet du hva andre føler? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Tja, tankekorset er selvsagt at det siden 1960 har kommet enorme mengder forskjellige kosmetikkprodukter på markedet som skal fikse på "feil" ved kroppene våre. Det blir reklamert heftig for produktene og pekt på feil ved kroppene våre daglig. Og nye feil dukker opp hele tiden. Og konsumentene biter på agnet. Handler kosmetikk for tusenvis av kroner i året. Smører seg inn med forskjellige kremer over hele kroppen. Peeling, brunkrem og antirynkekrem i ansiktet, anticelulittkrem på låra, barberer bort alt kroppshår inkludert kjønnshår, napper øyenbrynene og bøyer på øyenvippene og jeg vet ikke hva. Dere blit lurt, hører dere? Dere blir lurt! Dere lever med et unaturlig kroppsideal og falske behov. Hjemmelekse: Rams opp hva som er feil med den naturlige kroppen deres. Rams opp alle skjønnhetsproduktene dere kjenner til. *start your flaming* Endret 26. september 2005 av olsen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Dere blit lurt, hører dere? Dere blir lurt! Dere lever med et unaturlig kroppsideal og falske behov. Det er godt mulig, men så lenge jeg liker å 'bli lurt' kunne jeg ikke brydd meg mindre. At det finnes mye ubrukelig innen kosmetikkbransjen er vel en av de mer latterlige sidene ved en del kosmetikk, med produsenter som kaller vann 'x-ingrediensen som får deg til å virke yngre' eller lignende. Siden jeg allerede er i sporet av å debattere på den ikkeintellektuelle side av diskusjonen kan jeg like greit avslutte med et sitat fra Homsepatruljens kjenningsmelodi; "all things just keep getting better!" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Å nappe øyenbryn gjør da ikke vondt. Bare sørg for å "holde igjen" huden med ene hånden, og napp med pinsett med andre. Gjør det fort og presist. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Barberhøvel for the win. Fjerner alle øyebryn som er på villveie,altså mellom øyebrynene. Kjapt og effektivt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Eh? Man kan da ikke bruke barberhøvel der. Aner du hvor stygt det kommer til å se ut etter en stund? Personlig så mener jeg det IKKE er en myte at man får mer, stivere og kraftigere hårvekst av barbering. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Det slår meg mer som dopavhengighet enn som et middel til økt livskvalitet. Ikke misforstå her, jeg snakker om misbruk, ikke bruk. Og hvordan i all verden vet du hva andre føler? Selvfølgelig vet jeg ikke det, men jeg har en mistanke. Som du kanskje la merke til brukte jeg "det slår meg", hvilket reflekterer at jeg ikke vet noe sikkert. Hvordan vet jeg hva andre føler. Jeg tolker det de skriver. Siden mange postere som poster i denne tråden poster ganske mye, også andre steder kan jeg danne et helhetsinntrykk av dem. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Hvor ofte peeler dere ansiktet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Dere blit lurt, hører dere? Dere blir lurt! Dere lever med et unaturlig kroppsideal og falske behov. Hvorfor blir vi lurt? Hva er et unaturlig kroppsideal? Bare så det er sagt syns jeg 99% av alle modellene i verden er stygge som fa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå