lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Og allikevel finnes det så mange forskjellige belter Kan jo flette også, f.eks. Sier svensk reinsdyrskinn fordi jeg kun vet om et svensk tannery som behandler reinsdyrskinn, og liker tanken på at det er "lokalt). Om reinsdyra er norske, svenske, finske eller russiske vet jeg lite om. Hvis du får noen tilbud så send meg gjerne en PM. Jeg er jo en viss prosent same, så det ville jo vært naturlig for meg å lage ting av reinsdyrskinn! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er det "lov" å bruke chinos utover høsten og vinteren? Tenker da selvfølgelig på mørkere farger som brunt, grått og navy. Kan jo kanskje bli litt kjølig noen ganger, men det fikser man jo med et par stilongs under. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg tenker i hvertfall å bruke chinos utover høsten. Tenker på brune og burgunder, som jeg ser på som høstfarger Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Aha, vurderer selv å kjøpe noen brune/mørke beige, blågrå og grå. Får jo chinos kastet etter deg for tiden så ... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Haha! Man får nesten det :| Bør kanskje kjøpe et navy par selv, óg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Det finnes jo ingen grunn til at chinos ikke kan brukes til vinteren (bare ikke lin), og som du selv sier er det jo bare å slenge på seg stilongs når det blir kalt. Og personlig liker jeg å bruke lyse farger på høsten og vintern, så jeg ikke blir nødt til å ordne antidepressiva hver gang jeg ser på outfitet mitt. Endret 19. august 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg foretrekker mørkere farger på buksene på vinteren, og heller leke med gensere/skjorter og skjerf, men det er bare meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er egentlig enig med deg der, men khakiene mine skal nok luftes på vinterstid de også Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 BI skal ha for det, Fadderullan er noe av det sykeste jeg har vært med på. Glad for at jeg ikke er fadder i år ass... Russetiden er det eneste som overgår fadderuka i kleinhet som jeg har opplevd hvertfall. Men gøy var det jo... Er uoffisiell "fadderonkel" i år. Greit å kunne bli med på drikkingen samtidig som jeg slipper all tvangssosialiseringen via leker tidligere på dagen. Nå har jeg ingen kjennskap til Faderullan dog, er på UiO. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Er da bare å ta en tur til keutokeino for å få norskt Eller til Hedmark/Oppland-ish, siden det er litt kortere. Det finnes jo ingen grunn til at chinos ikke kan brukes til vinteren (bare ikke lin) Hvis det er lin er det ikke chinos. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det finnes jo ingen grunn til at chinos ikke kan brukes til vinteren (bare ikke lin) Hvis det er lin er det ikke chinos. Har sett flere steder som selger "chinos" i lin (derfor jeg gikk ut ifra det), men definisjonene i Norge er jo til tider ganske diffuse, så det skal jeg vel ikke krangle på. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som har noen tips til v-hals gensere? Skulle gjerne hatt en i lyseblå, ettersom jeg har flere i andre farger, men er viktig at det er god passform, ettersom jeg er 2m høy har gensere en tendens til å bli veldig breie og veldig korte... Kom gjerne med nettbutikker, enten i Norge eller i utlandet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg har en fra Tiger som er lang og slank i passformen. Du kan sjekke ut det. Edit. Fikk Liddesdale i posten i dag. Kommer ikke over hvor store de er i størrelsen. Nesten så jeg kunne brukt en XS istedenfor S og jeg er en 52 i dressjakker. Endret 20. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vil som alltid anbefale Polo Ralph Lauren når det er salg der. På det billigste får man en god genser til 200-300 kroner tror jeg? (lønner seg da å bestille flere, siden frakten er dyr) Håper noen kan supplere med flere butikker har v-hals gensere fra andre merker? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 De genserne jeg har fra PRL er ikke spesielt lange. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Åja, leste litt for fort her. Så ikke at du gjerne ville ha lange gensere. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da har jeg også bestilt Arlingtons 1 Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 De var fete. Hva heter de? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) http://www.selectism...r-2011-preview/ Det er vel også på sin plass å gratulere Henrik C med bursdagen! Endret 20. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå