Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes dere om denne genseren? Var på nippet til å kjøpe den, men pga lommen på brystet lot jeg det være, forløpig. Er stadig i tvil. Noen som vet om andre steder hvor jeg får kjøpt en lignende, men uten lomme på brystet?

 

post-160412-1282142296,9785_thumb.jpg

 

Jeg ville ikke ha kjøpt akkurat den, jeg synes rett og slett ikke at den var pen.

Lenke til kommentar

Så forresten et par fra Rizzo på salg i dag, noen erfaringer der?

 

Har et par sko fra Rizzo, og jeg er veldig fornøyd. Flott (semsket) skinn, god gummisåle og sømmene virker ordentlig. Dessverre greide lillebroren til samboern å hoppe på den ene skoen (ikke aner jeg hvordan han presterte det), så den er litt derformert. Mest synlig på sømmen på siden. Men regner med det blir slik med de fleste sko etter en slik mishandling. Uansett, for 750kr (kostet originalt 1k, men var på salg i Bogstadveien) har jeg ingenting negativt å si. Det er dog bare mitt par sko.

Lenke til kommentar

Meh... Jeg tror jeg må begynne å lage skinnbager selv :whistle:

Er bare de fra saddleback jeg har likt ordentlig, og det er noe for dyrt.

 

Unlucky laget litt vel enkle/små bager for min smak.

Han burde tjene ganske greit på de lommebøkene han lager riktignok. Det er relativt liten materialekostnad, men er nok en del arbeid pr. lommebok.

 

 

Edit:

Okei, denne var litt digg, men litt vel liten for mitt bruk. Jeg hadde vel ikke fått plass til matboksen min :whistle:

 

Bagsmall2.jpg

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Meh... Jeg tror jeg må begynne å lage skinnbager selv :whistle:

Er bare de fra saddleback jeg har likt ordentlig, og det er noe for dyrt.

 

Unlucky laget litt vel enkle/små bager for min smak.

Han burde tjene ganske greit på de lommebøkene han lager riktignok. Det er relativt liten materialekostnad, men er nok en del arbeid pr. lommebok.

 

Jeg begynte faktisk å kjøpe inn verktøy til dette for noen måneder tilbake. Tar det over tid ettersom det koster litt. Angående materialekostnad kommer jo det veldig an på. Kjøper du fra en nettbutikk e.l. er det faktisk ofte relativt dyrt. Men han tjener nok greit på lommebøkene.

Men som sagt så er dette noe jeg har tenkt til å begynne med på hobbybasis sjeldent finner belter i min size som jeg faktisk har lyst på. For øvrig er jo skinn et fascinerende og lekkert materiale.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...