Langbein Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Kan du ikke la meg tro at jeg kan vente lenger med botox da? Soling er nødvending, selvom brunkrem gjør jobben greit. Sorry at jeg ødela dagen din Joda, jeg soler meg selv også, dog ligger jeg ikke langflat ute i sola og griller meg til "well done". Det viktigste er jo som sagt å huske solkrem, og man må også tilpasse solingen til hudtypen - noen tåler mer enn andre. Brunkrem har jeg dessverre ingen erfaring med. Jeg tror faktisk, TROR, kanskje jeg bare vil tro, at jeg får færre kviser når jeg har brukt peeling. Det kan nok stemme. Sånn til slutt: noe av det "morsomste" jeg vet er folk som bruker enorme summer på hudpleieprodukter (og annen kosmetikk), samtidig som de soler seg langt utover det forsvarlige, og i tillegg røyker! Maken til idioter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det er noen som mener det. Jeg har en fuktighetsspray jeg bruker hvis jeg meker at huden i ansiktet blir tørr. Med LCD-skjermer unngås visstnok dette. Soling er nødvendig for å få brunfarve! Men også for å få i seg D-vitaminer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg soler meg langt mer enn hva som er forsvarlig. Er jeg heldig blir jeg litt rød etter en hel dag i solen i f.eks. Egypt eller Florida. Blir ikke brun altså.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Er jeg heldig blir jeg litt rød smeboe har vært ute med Quote-saksa, og satt evigblå JoachimR inn i litt av en knipe EDIT: en Leif... Endret 25. september 2005 av smeboe Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Kan du ikke la meg tro at jeg kan vente lenger med botox da? Soling er nødvending, selvom brunkrem gjør jobben greit. Og hva skjer når man bruker brunkrem? Porene blir tettet igjen. Hva skjer når man bruker peeling? Porene åpnes igjen! Man MÅ faktisk, hvis man vil ha et bra resultat, bruke peeling før man smører seg inn med brunkrem. Jeg tror faktisk, TROR, kanskje jeg bare vil tro, at jeg får færre kviser når jeg har brukt peeling. Er glad jeg er naturlig brun Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Er jeg heldig blir jeg litt rød smeboe har vært ute med Quote-saksa, og satt evigblå JoachimR inn i litt av en knipe EDIT: en Leif... :!: Det ble et fint sitat ja.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hvis jeg bruker peeling? Er det noe vits i å bruke "antikviseskum" oppå samme dagen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Kanskje ikke samme dag. Kjenner ikke til "antikviseskum" desverre. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det er vel snakk om en helt vanlig cleanser, ville jeg tro, og det er ikke noe i veien for å bruke den samme dag (jeg bruker cleanser morgen og kveld daglig). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Når ble cleanser til antikvise-skum? Om det bare er vanlig cleanser kan den godt brukes to ganger om dagen uavhengig av peeling.. (Jeg bruker en hard "peeling"-aktig greie med mineraler fra polske gruver om jeg får kviser, og bruker den ofte samme dag som vanlig peeling (idag, f.eks.)) Endret 25. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Når apotekdamene anbefalte en skummende gel til å motarbeide kviser. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Når apotekdamene anbefalte en skummende gel til å motarbeide kviser. Okey.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Altså, det er jo selvfølgelig ikke helt korrekt ordbruk, men har hørt det omtalt slik rimelig ofte, og dette skummet er neppe noe voldsomt skummelt uansett (og peeling er vel heller ikke særlig skummelt, så det er grenser for hva som kan gå galt...). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det står enda ikke advarsler på peeling-tuber. Ei heller cleansere. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jesus. Kosmetikkbransjen skaper stadig nye behov ser jeg Hva blir det neste? Øyenbrynbarbermaskin (Ikke si at det finnes, da kommer jeg trolig til å le meg ihjel)? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jesus. Kosmetikkbransjen skaper stadig nye behov ser jeg Hva blir det neste? Øyenbrynbarbermaskin (Ikke si at det finnes, da kommer jeg trolig til å le meg ihjel)? Er det isåfall noe verre enn nese og øre-hårs barbermaskiner? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det finnes, i flere varianter, jeg har til og med sett en gullbelagt en! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det må jeg få, stod senest i sted og slet med øyebrynene. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 OK. Jeg går og ler meg ihjel Byebye Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg tror vel en god pinsett er løsningen, det kan fort bli litt i overkant brutalt, i alle fall hvis man skal gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå