Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

I morgen, 08:00 sharp stikker jeg til motebyen selv, Paris <3 Noen her jeg kjenner som har noen ønsker?

 

Bare stikk innom de kjente butikkene på Champs-Élysées for fun. Bare litt annerledes enn i Norge, kan man si...

 

Haha, det er ikke første gang i Paris for å si det sånn. Lurte på om jeg skulle kjøpe med noe til de jeg kjenner her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan gi meg noen stil tips? Skal kanskje kjøpe noen nye klær for skolestart. Har egentlig hele skapet mitt stappa med random stuff, alt fra H&M til Tyrkia fake. Jeg liker ikke skate gangsta stil og jeg liker ikke Sos stil. (Etter min mening, rosa lacoste pique, røde chinos, buksene i sokkene osv. Har ikke så stort budsjett.

Lenke til kommentar

Tar en tur på Mark+Brandy i morgen for å se etter bukser. Har et budsjett på 1500,-

 

Ser de har Acne og Cheap Monday der.

 

 

Det er salg på Mark + Brandy nå, så de har sikkert ikke så mye inne, om de ikke har startet å få inn noe høstvarer da...

 

Noen som kan gi meg noen stil tips? Skal kanskje kjøpe noen nye klær for skolestart. Har egentlig hele skapet mitt stappa med random stuff, alt fra H&M til Tyrkia fake. Jeg liker ikke skate gangsta stil og jeg liker ikke Sos stil. (Etter min mening, rosa lacoste pique, røde chinos, buksene i sokkene osv. Har ikke så stort budsjett.

 

Ja du...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg noen stil tips? Skal kanskje kjøpe noen nye klær for skolestart. Har egentlig hele skapet mitt stappa med random stuff, alt fra H&M til Tyrkia fake. Jeg liker ikke skate gangsta stil og jeg liker ikke Sos stil. (Etter min mening, rosa lacoste pique, røde chinos, buksene i sokkene osv. Har ikke så stort budsjett.

 

Hverken gangsta eller soss? Da er du fucked. Ingenting å velge mellom da gitt.

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg noen stil tips? Skal kanskje kjøpe noen nye klær for skolestart. Har egentlig hele skapet mitt stappa med random stuff, alt fra H&M til Tyrkia fake. Jeg liker ikke skate gangsta stil og jeg liker ikke Sos stil. (Etter min mening, rosa lacoste pique, røde chinos, buksene i sokkene osv. Har ikke så stort budsjett.

 

Ting du bør ha, i det minste, er (med forbehold om mangler..):

Plaine T-skjorter, crewneck eller V-hals (hvite, sorte, blå etc.)

Slimme jeans, mørke og sorte.

Beige chinos, de kan ha en løsere passform enn jeansene, imo.

V-halsgensere

Enkle skjorter

Sko, etter når på året det er fra plimosles til noe som passer vinterbruk

 

Egentlig kan du bare se i denne tråden og velge og vrake..

Lenke til kommentar

Takker, tips til merker innenfor de nevnte kategoriene?

 

 

Det spørs helt på hvor mye du er villig til å legge inn i de forskjellige tingene.

Av billige jeans så er Cheap Monday veldig gode, i det minste. Ta en tur innom Zara og HM (som forøvrig har fine T-skjorter til 80,-) også, og se hva du finner.

Sko, i hvertfall til vinteren, kan være verd å legge litt penger i. Jeg sikler på noen fra Timberland (jeg tror det ligger lenker til dem enten lengre opp på siden, eller på forrige side) som kan være verd å se på :)

 

Dessuten kan det være lurt å vente til høstkolleksjonene har kommet ut med å se etter varmere plagg.

 

Edit: I'm slow.

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...