Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over en morsom bukse på H&M i dag. Nedsatt fra 399,- til 50,- så jeg slo til. Det er en burgunderrød finbukse/dressbukse. Hva kan jeg bruke til den?

Haha, jeg så faktisk den på H&M i Karl Johan også. Likte fargen ganske godt, men stoffet var litt for shiny. Og de hadde kun størrelse 50 igjen. Det var vel ikke her du kjøpte den bitch?

 

Dior homme kanskje???

Hvor får man forresten kjøpt det? Kamikaze?

Du anbefaler ikke DH om du skal ha samme prisklasse som Acne?

Lenke til kommentar

Kom over en morsom bukse på H&M i dag. Nedsatt fra 399,- til 50,- så jeg slo til. Det er en burgunderrød finbukse/dressbukse. Hva kan jeg bruke til den?

Haha, jeg så faktisk den på H&M i Karl Johan også. Likte fargen ganske godt, men stoffet var litt for shiny. Og de hadde kun størrelse 50 igjen. Det var vel ikke her du kjøpte den bitch?

Nei, det var på lagunen i Bergen. Tror jeg kjøpte størrelse 44. Var vel akkurat passe. Kjøpte den fordi til den prisen så måtte jeg :p

Lenke til kommentar

En sort blazer vil nok alltid funke. Grønn som sagt tidligere, og kanskje brunt. Når jeg tenker meg om så kan ikke marineblå være så ille heller. Det viktigste ved kjøp av en blazer er å finne en med god eller perfekt passform. For meg er det minst like viktig som å finne den rette fargekomboen. Og se ut som man bruker dressjakke fra Dressmann eller konfirmasjonen er ikke pent.

Lenke til kommentar

Hvis du var fornøyd med den fra acne, ser jeg ikke heelt poenget med å skifte..

Er greit å prøve ut noe nytt av og til, og jeg har trossalt 3 andre max modeller fra acne. hehe

 

Du anbefaler ikke DH om du skal ha samme prisklasse som Acne?

I nettbutikken til Dior så jeg at buksene gikk for 150euro, jeg innbilte meg at de gikk for noe av det samme. Men når jeg tenker meg om koster de nok litt mer i Norge. : (

 

Kamikaze er vel eneste i Norge som fører Dior Homme.

Såvidt jeg har hørt er de veldig populære, ville nok prøvd meg på de.

Hørt veldig mye bra om dem og, jeg blir nok nødt til å ihvertfall prøve på et par i morgen og se hva jeg syns :)

Endret av shoop
Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen herrebagger til høsten? Har allerede messenger bag, men ser etter noe å både ha bøker, mat og treningstøy i. Helst ikke nylon, heller seilduk, canvas, skinn osv.

 

Henrik har bestilt noen fra Ralph Lauren som er greie, og det var til en grei pris hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Heisann! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en hårtrimmer når lønnen kommer. Lurte derfor på om noen her har positiv erfaring med en trimmer?

Den skal hovedsaklig brukes til å ta kroppshår, som f.eks nakkehår, bryst/mage, bein etc. Greit om den har noen trimfunksjoner :).

 

Takk.

Lenke til kommentar

Hvor skal en ung herremann gå for å få et par dugelige jeans? Var i Spania i forrige uke og prøvde et par Burberry-jeans, men de virket veldig tynne i forhold til det man får i Norge så jeg kjøper heller her. Tror ikke de hadde holdt i det harde klimaet her.

 

Tar vel en tur på Ferner, Gunnar Øye og evt S&S til uken.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til noen herrebagger til høsten? Har allerede messenger bag, men ser etter noe å både ha bøker, mat og treningstøy i. Helst ikke nylon, heller seilduk, canvas, skinn osv.

 

Henrik har bestilt noen fra Ralph Lauren som er greie, og det var til en grei pris hvis jeg ikke husker feil.

Jepp, den ligger på rundt $250, så det er ikke altfor gal pris.

Lenke til kommentar

Mchansern: Jeg tror aldri jeg skal kjøpe noe annet enn Cheap Monday-jeans igjen (eller tilsvarende billige). Jeg har hatt jeans fra Levis, Diesel, Nudie, Replay, og ingen av dem er verdt prisen jeg har betalt for dem. De går i stykker minst like fort som langt billigere bukser. Har riktignok ikke fått testet holdbarheten på Cheap Monday enda, men det skal faktisk en del til for at de skal være verre enn de nevnte andre merkene.

 

Det finnes kanskje buksemerker med bedre kvalitet (Acne osv.) men god kvalitet trodde jeg f.eks. Nudie også liksom skulle ha, så jeg er veldig skeptisk til om jeg gidder å ta sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...