Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beltespenner.com skulle jeg tro fikser det. De gjør det i hvert fall for russebusser.

 

Men det koster nok flesk...

Joda, de fikser biffen de, men det koster meg 5990,-. Jeg har ikke akkurat behov for 10 beltespenner, men takker for linken. :)

 

Atanatar: Leire og tinn.

Ser ut til at noen praktiske kunnskaper må hentes fram ja, men leire og tinn? Der strekker nok ikke mine kunnskaper til..

Lenke til kommentar
Peeling er fjerning av døde hudceller.

 

Du mener glidelås, HKoN-? Synd, jeg skulle foreslå en grå ziphood fra Acne, men da er vel ikke den aktuell. Jeg går aldri (uten unntak) med hettegensere, så jeg har ikke noe særlig oversikt utover det.

Jeg mener ikke med glidelås, men ta f.eks. de standard lindeberg hettegenserene. De er på en måte "høyhalsa" med hette på. Jeg liker gensere med glidelås jeg så foreslå den genseren er du snill ;)

Lenke til kommentar
Beltespenner.com skulle jeg tro fikser det. De gjør det i hvert fall for russebusser.

 

Men det koster nok flesk...

Joda, de fikser biffen de, men det koster meg 5990,-. Jeg har ikke akkurat behov for 10 beltespenner, men takker for linken. :)

 

Atanatar: Leire og tinn.

Ser ut til at noen praktiske kunnskaper må hentes fram ja, men leire og tinn? Der strekker nok ikke mine kunnskaper til..

Du lager den formen du vil ha i gips eller leire, det er hardt som helvete men går med mye tid. Så heller du flytende tinn oppi formen og venter 2 minutter. Til slutt knuser du formen og finner fram en dremel.

 

Mht peeling: Takk for svar, men hva er det godt for, jeg trodde døde hudceller råtnet av seg selv.

Lenke til kommentar

Du lager den formen du vil ha i gips eller leire, det er hardt som helvete men går med mye tid. Så heller du flytende tinn oppi formen og venter 2 minutter. Til slutt knuser du formen og finner fram en dremel.

 

Tinn er jo absolutt ikke sterkt nok til og være en beltespenne.

Hvis man itilleg skal bruke dremelen til og pusse på den vil jo tinne smelte pga den varmen som oppstår.

Lenke til kommentar

Døde hudceller gjør ikke huden noe godt. De forsvinner vel av seg selv etterhvert, men huden holder seg friskere hvis du bruker peeling to ganger i uken.

 

Koster vel ca 200 kroner?

 

Angående "store" beltespenner finnes de knapt uten nikkel. Jeg har gitt opp sånne belter for lenge siden, jeg får masse utslett av det, og det er ikke akkurat det jeg vil.

Lenke til kommentar
Døde hudceller gjør ikke huden noe godt. De forsvinner vel av seg selv etterhvert, men huden holder seg friskere hvis du bruker peeling to ganger i uken.

 

Koster vel ca 200 kroner?

 

Angående "store" beltespenner finnes de knapt uten nikkel. Jeg har gitt opp sånne belter for lenge siden, jeg får masse utslett av det, og det er ikke akkurat det jeg vil.

Hudpleie sux. Jeg har så tørre hender at glidemiddel ville tørket ut på de. Spenol en gang i månden. :)

 

 

Kjøp Levi's beltespenner, store som juling, så kjøper du en skinnjakke, helst fra '70 tallet, som min. Da får du et tungt antrekk, og da kan du trene samtidig som du går med det. :)

Lenke til kommentar
Døde hudceller gjør ikke huden noe godt. De forsvinner vel av seg selv etterhvert, men huden holder seg friskere hvis du bruker peeling to ganger i uken.

 

Koster vel ca 200 kroner?

 

"Koster vel ca 200 kroner?" underforstått "det koster", "det" peker til peeling to ganger i uken. Peeling to ganger i uken koster 200 kr.

 

Nikkel eier, men hardere å smelte enn tinn, det er hvorfor jeg liker tinn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
@kd... Hvem sa at hver gang kostet 200 kroner? Jeg klarer å gjøre det selv, og en tube til 200-300 holder faktisk relativt lenge.

Haha, trodde du mente at det kostet 200 kroner per gang. Hvordan kan jeg vite sånt? Jeg driver jo ikke med sånne idiotiske ting.

Det er ikke idiotisk, det er godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...