thomasr Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Bogart-butikken i Trondheim er eid og drevet av noen andre, og i den butikken er det ikke de samme selgere eller som i Tønsberg. Det finnes to Bogartbutikker eid av de det er snakk om her, begge ligger i Tønsberg. I tillegg driver de en butikk for dameklær (Neoz), men denne har aldri vært noe særlig å skryte av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Prøvde peeling i går, jeg. Det var godt det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Prøvde peeling i går, jeg. Det var godt det. Bruker det fast jeg. Skal man beholde huden pen er vel det et must. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Hva koster egentlig slikt? har litt lyst å teste det.. er redd for hvis noen av vennene mine oppdager det, blir jeg mobbet resten av livet though.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Peeling er ikke pinlig! Du får det vel i alle prisklasser. Nivea har sikkert noe billig du kan prøve. Eller du kan kjøpe en sånn reisepakning med Clinique eller hva du måtte ønske, bare for å prøve. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 åh, trodde det var sånn man måtte gjøre på hudpleiestudio eller noe jeg Jeg vet det ikke er pinlig å gjøre, men vennene mine er slik.. gjør man noe som kan minne om femininitet, blir man stemplet.. tør jo nesten ikke gå med de hvite skoene mine engagn (lacoste). (har nesten ikke brukt dem engang, kanskje like greit ) Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Spurt om det før, men hvilke klesbutikker er det som egentlig er noe i oslo? Da mener jeg som er verdt å besøke ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Du kan jo selvsagt gå til hudpleier å få gjort det proft også. Hva med venninene dine da? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Det avhenger vel veldig av hva du er ute etter og hvor mye du har lyst til å betale Vu-caN, om du spesifiserer litt nærmere kan en vel alltids komme med noen litt mer konkrete forslag. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen WORD! Tell us! Lurer jeg også på.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen WORD! Tell us! Uten "grene" oppover halsen: Med: Finner ingen bilder med, men prøver å forklare. Det er når det er sånn med hette på Skulle egentlig skrevet greie Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Da spør jeg: Hva er peeling? Kenny000: Hvor bor du? Endret 24. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Peeling er fjerning av døde hudceller. Du mener glidelås, HKoN-? Synd, jeg skulle foreslå en grå ziphood fra Acne, men da er vel ikke den aktuell. Jeg går aldri (uten unntak) med hettegensere, så jeg har ikke noe særlig oversikt utover det. Endret 25. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg kjøpte en grå ull hettegenser med glidlås fra Selected. Pierce Hood heter den ifølge lappen Jævlig kul og relativt billig, bare 450 kronasjer Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i custom-made beltespenner? Har en i tankene, men må vel fram med litt redskap og lage den selv hvis ingen andre gjør slik.. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Beltespenner.com skulle jeg tro fikser det. De gjør det i hvert fall for russebusser. Men det koster nok flesk... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Atanatar: Leire og tinn. Hva i alle dager er peeling? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Peeling er å fjerning av døde hudceller. ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Peeling er å fjerning av døde hudceller. ... Det skulle bety? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Det var et spørsmål om hva peeling er, igjen, Baron siterte bare Thomas i stedet for å skrive det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå