Dahl Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 33" er rimelig stort ja, riktignok har jeg kun en bukse i den størrelsen. Buksen jeg har på meg nå er 31", og den sitter som støpt. 32" sitter selv uten belte, noe 33" ikke gjør. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er faktisk avhengig av belter til samtlige bukser fra 30''. Og at jeg ikke tåler nikkel gjør ikke saken enklere... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Av klær som ikke er laget spesielt til meg har jeg kun to bukser jeg i teorien kan gå med uten belte, begge er fra J. Lindeberg i størrelsen 46, og er sydd inn rimelig mye. @kd, hvilket merke er den buksen i 33"? Jeg synes fortsatt det høres helt absurd stort ut, med mindre buksen har en spesiell form. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Den i 33" er av merket Lee, men husker ikke modellen. Kjøpt på salg på Carlins. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Jeg går fint inn i søsters 28''. Men de sitter ikke pent. (Søster hadde kjøpt for bred bukse. Er du jente får du jo lett 26 til og med...) Er du jente får du lett 25 også. Søstern har en bukse i 25 som hun ikke ville ha og jeg fikk, satt som et skudd men ble akkurat litt for liten i livet. Og da blir den ubehagelig å ha på seg.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg bruker stort sett 33 og 34. Har problemer med å få mindre over lårene og rævva. Gjelder ikke 'sægge'-bukser da, men huff. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 @kd: Jeg går fint inn i søsters 28''. Men de sitter ikke pent. (Søster hadde kjøpt for bred bukse. Er du jente får du jo lett 26 til og med...) Er du jente får du lett 25 også. Søstern har en bukse i 25 som hun ikke ville ha og jeg fikk, satt som et skudd men ble akkurat litt for liten i livet. Og da blir den ubehagelig å ha på seg.. 28 er det jeg burde hatt... Men men.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen WORD! Tell us! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Jeg vurderer seriøst å slutte å handle bukser, skjorter og t-skjorter andre steder enn Bogart og utlandet, det aller, aller meste av ting jeg ender opp med å kjøpe andre steder passer enten ikke helt bra eller er i en halvdårlig kvalitet. Er gørrlei av å gå fra butikk til butikk uten å finne noe, når eneste kommentaren jeg får i butikken er at 'nei, sååå små størrelser har vi ikke, men vi har det meste da.' 28 og 44 i alle butikker hadde vært koselig. Edit: Hva er en 'grene' oppover halsen på hettegensere? Endret 23. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Har Bogart 28 fast på modeller som finnes i 28? Endret 23. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Det varierer, men de har tatt inn en del, blant annet fra Acne. Poenget er mest at jeg stort sett aldri har gått skuffet ut av butikken, de klarer i de aller, aller fleste tilfeller å finne frem til akkurat det jeg vil ha i min størrelse. Dessuten har de ikke sånne nitusennihundreognittinikronerognittiniøre priser, bare det gir 20 karmapoeng pluss. Når en blazer koster 3000,- koster den faktisk 3000,-, ikke 2998,- eller noe annet latterlig, det skal de ha kreditt for å ha tatt sjansen på å satse på i Norge. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. jeg har en sånn bukse! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. jeg har en sånn bukse! hvor kjøper man sånne bukser? editediteidt: er de og få kjøpt på g-sport? jeg har en sånn fin rabatt kupong jeg Endret 23. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Bare vært på shopping i Tønsberg en gang, men Bogart så bra ut. I følge en venn av meg av "tønsberg-opprinnelse", er vel egentlig Tjøme, er det masse fint å finne der. Litt merkelig egentlig, at Tønsberg har en sånn butikk. Men mamma hadde også hørt rykter om at folk drog til Tønsberg på shopping, hvor mye sannhet det ligger i det, og at det ikke bare er fordi man er på sommersted i nærheten, det vet jeg ikke, men Tønsberg har vel utmerket seg postivt på utvalg i klær. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. jeg har en sånn bukse! hvor kjøper man sånne bukser? Sånne bukser får man vel ca overalt? Vet at jobben min har en slik i puma, har kjempelyst på den. Men det er guttemodell så xs ble litt stor + at den satt tragisk dårlig... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Joachim: Det er faktisk rimelig mange som drar fra Oslo til Tønsberg kun for å handle på Bogart (det er en grunn til at jeg ikke har hatt for vane å dra fra Tønsberg til Oslo...). Først og fremst er vel butikken kjent for å ha hatt en god stil over lang tid samtidig som de har hatt et solid utvalg og tre ekstremt flinke selgere. Andre butikker i Tønsberg som er verdt å besøke finnes det vel egentlig ikke. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. jeg har en sånn bukse! hvor kjøper man sånne bukser? Sånne bukser får man vel ca overalt? Vet at jobben min har en slik i puma, har kjempelyst på den. Men det er guttemodell så xs ble litt stor + at den satt tragisk dårlig... Samme det vel. Er jo en slik bukse man bruker mest når man er hjemme Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Håhå, jeg er litt av en moteløve om jeg må si det selv. ah.. de er de daffeste buksene i verden.. har 2 stk Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Hvorfor drar folk fra Oslo til Tønsberg for å handle på Bogart? Har de ikke Bogart i Oslo?? Vi har det jo tilogmad i Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå