Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at dere som har så sterke meninger om det meste har noe dere skulle ha sagt om hvordan jenter ser ut også. Jeg har i utgangspunktet ganske kort hår, typ ned til kjevebeinet, og vurderer å klippe meg kortere. Samtidig har jeg ikke så lyst til å virke frastøtende på det motsatte kjønn.

 

Sååå, meninger, plz?

 

Jeg liker ikke kortere enn kjevebenet overhode. Minner meg om damer på 40+ som gir opp langt hår av ymse årsaker.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du bry deg om andres meninger når du selv mener du passer best kort hår? Kan hende alle folka her inne i tråden som ikke liker kort hår blir stunna når de ser deg. Vi har ingen aning om hvordan du ser ut. Ikke hør på andres meninger som en slags "Fanboy"

 

Vær deg selv! :yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du bry deg om andres meninger når du selv mener du passer best kort hår? Kan hende alle folka her inne i tråden som ikke liker kort hår blir stunna når de ser deg. Vi har ingen aning om hvordan du ser ut. Ikke hør på andres meninger som en slags "Fanboy"

 

Vær deg selv! :yes:

Hehe, nå var det ikke meningen å fremstå som "fanboy". Greia er at jeg vipper litt mellom å spare håret veldig langt, eller klippe det en god del kortere fordi jeg ikke kler en mellomting. Andres meninger betyr en del da, fordi det er alle andre som skal se hvordan jeg ser ut og danne et førsteinntrykk utifra det. Vi er tross alt i mote- og velvære-kategorien, så jeg regner med at det ytre betyr en del for dere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...