Roberto Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 PIMP: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Hater å si det, men fyren har stil: Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Hater å si det, men fyren har stil: hehe Det var jo litt bra egentlig... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Tsk tsk. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 PiRANhA: Den frakken er vel ikke helt gratis, for å si det forsiktig, kan vel glatt kjøpe en pent brukt Porsche, selv med norske bilavgifter, for en tilsvarende sum...? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Synes antrekket Wh1te viste var ganske stygt. Den frakken var ikke noe pen heller. Hadde den nå engang vært fake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Synes antrekket Wh1te viste var ganske stygt. Den frakken var ikke noe pen heller. Hadde den nå engang vært fake. Manson eller mannekengen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Synes antrekket Wh1te viste var ganske stygt. Den frakken var ikke noe pen heller. Hadde den nå engang vært fake. Hva syns du er fint om jeg får lov til å spørre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Tja. Mannfolk som har litt skuldre og ikke superübersmale hofter. Sort dress. Ikke sort og hvit-rutete. Ruter er egentlig ganske stygt. Edit: Mulig han modellen ikke var så smal likevel, men jakken fikk han til å se smal ut. Endret 23. september 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Tja. Mannfolk som har litt skuldre og ikke superübersmale hofter. Sort dress. Ikke sort og hvit-rutete. Ruter er egentlig ganske stygt. Tradisjonelle buskmenn med Cubus-dress mao? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Fikk nettopp denne buksen og jakken sendt over hjemmefra, neppe noe du liker darkness|, om jeg har forstått deg riktig? Det må sies at alt på catwalker er syd inn spesielt for modellen da (riktignok er min bukse og jakke det også, men ikke like ekstremt). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Skjønner ikke hvordan folk får på seg slike bukser Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Kombinasjonen smal benbygning og ekstremt lite 'overflødig' gjør den saken ganske grei egentlig, har sjelden (vel, aldri) problemer med bukser som er for smale. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Har motsatte problemer, at bukser er for brede... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Erm, nei, jeg skrev at jeg aldri har problemer med at buksene er for smale, altså har jeg problemer med at de er for brede. Er klar over 'opplegget' ditt Joachim, men en har ikke noe behov for widescreen for å få plass til meg på skjermen heller, for å si det slik (uten at jeg skal skryte på meg noen lidelser, eller håne andres sådan), veier langt under 60 kilo og er et passelig stykke over 180 høy... Endret 23. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Sorry, formulerte meg galt. Mente vel mer at jeg var "enig". Dette ble jo diskutert noen sider tilbake. Bare pass deg før du får anoreksi-diagnose. Jeg vil ha 28-tommers bredde på bukser til gutter også! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er skinny (virkelig skinny), og jeg bruker 31-33 tommers bredde på buksene mine, uten problemer. 28 tommer? Da skal du være tynn. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) ...men, det finnes jo? Svært få butikker tar det inn, riktignok, det meste begynner dessverre på 30". Angående anoreksi-diagnose kan jeg ikke si jeg er så voldsomt bekymret for det for tiden, riktignok har jeg hatt noen tendenser tidligere, men det ble heldigvis med det for min del. I Bergen kan jeg nesten ikke handle klær, de fleste butikker tar bare inn ned til og med størrelse 48, som blir alt for stort for meg, de som tar inn 46 har stort sett ikke så alt for mye fint at det gjør noe. @kd: 33" må da være enormt stort på deg, da? Jeg har riktignok noen få bukser i 32" som jeg har fått sydd inn, men disse er fortsatt store, selv om de i utgangspunktet er veldig smale modeller. Endret 23. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er skinny (virkelig skinny), og jeg bruker 31-33 tommers bredde på buksene mine, uten problemer. 28 tommer? Da skal du være tynn. Jeg bruker 32 og jeg er smellfeit. Ergo, vidde har ikke så mye med hvor kraftig man er bygd. Det er helst snittet til de forskjellige designere som utgjør forskjeller. Jeg kan bare glemme å få på meg de fleste buksene fra Lindeberg og lignende. De er laget for folk uten kjøtt og muskler på kroppen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 For å si det sånn, det er lettere å finne 36 enn 30. 28 må spesialbestilles. Uten unntak. Tror knapt jeg har funnet en gutte-modell i 28 i noen butikk. Det er en sånn skreddertype som ordner det billig og greit for meg, men er irriterende å måtte hyre ham hver eneste gang jeg kjøper nye bukser. @kd: Jeg går fint inn i søsters 28''. Men de sitter ikke pent. (Søster hadde kjøpt for bred bukse. Er du jente får du jo lett 26 til og med...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå