PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Dakkar. Ringe homsepatruljen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Dakkar. Ringe homsepatruljen? Njæ. Tror sarkasme funker på samme måten. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) nei da Endret 22. september 2005 av hunters Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har lyst på en ny overtrekksjakke, noe ala en kul grilldress-overdel. Hvor i oslo bør jeg egentlig gå da? (og da tenker jeg ikke på kamikaze og slike steder hvor man må drite penger for å få noe tilbake) Lenke til kommentar
EJN Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Tror det er første gangen jeg har sett "kul" og "grilldress" i samme setning Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Vu-Can: Forsvarets idrettsbluse anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Katrina Win. http://www.sinfulshirts.com/customize.php?shirt=117 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 ...kul grilldress-overdel... Ikke ta det personlig, det er på ingen måte ment slik, men nå ler jeg så tårene triller, gikk rett i bakken her. Kul grilldress...? Snedig. Men, litt mer seriøst, om jeg forstår spørsmålet ditt riktig og du har riktig stil kan en rød genserjakke fra Adidas eller noe slikt muligens fungere, de kan vel ikke koste allverden heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Men, litt mer seriøst, om jeg forstår spørsmålet ditt riktig og du har riktig stil kan en rød genserjakke fra Adidas eller noe slikt muligens fungere, de kan vel ikke koste allverden heller. Koster 499,- eller noe sånn, mener jeg å huske. Har en selv. Bruker den nesten aldri, men den er kul nok den. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har en blå adidas genser.. kostet 599,- tror jeg Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Satt og lekte meg litt på NikeID (www.nikeid.com) og designet min egen sko. Er denne kul? Lag deres egne versjoner og post dem her! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 eller var disse kulere? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 de siste var bedre med litt lysere mellomsåle synes jeg the little differences makes all the difference Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Ikke noe jeg ville brukt utenfor treningsstudioet, Kenny000. De tre farvene lysegrønn, rød og blå gjorde seg særdeles dårlig sammen på den første. I mine øyne så den midterste best ut, bestemte meg etter hvert for at jeg ikke helt likte den gule linjen på mellomsålen. Endret 23. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 hehe, ok. første var bare for å teste, så enig i at den ikke så bra ut.. jeg har tydeligvis ikke noe fremtid i å designe sko Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Satt og lekte meg litt på NikeID (www.nikeid.com) og designet min egen sko. Er denne kul? Lag deres egne versjoner og post dem her! Tenkte bare jordbær jeg.. Om jeg har hatt muligheten til å kjøpe et lindeberg-belte (eller andre ting) til halv pris, men ikke gjorde det, var jeg dum da? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Altså, det er vel mest skotypen som gjør at jeg kun ville brukt de i et treningsstudio, sneakers er kult, men det bør vel kanskje ikke se ut som om man ikke gadd å skifte etter trening heller... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Satt og lekte meg litt på NikeID (www.nikeid.com) og designet min egen sko. Er denne kul? Lag deres egne versjoner og post dem her! Tenkte bare jordbær jeg.. Om jeg har hatt muligheten til å kjøpe et lindeberg-belte (eller andre ting) til halv pris, men ikke gjorde det, var jeg dum da? Hadde du bruk for et LIndebergbelte? Hvis ikke så var du ikke mer dum enn hvis du ikke kjøpte en brødrister du ikke hadde bruk for, til halv pris Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Jeg liker ikke Lindeberg, så jeg kjøpte et annet belte som ikke var på salg.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2005 Rapporter Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor skulle du være dum fordi du ikke kjøpte noe du ikke likte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå