Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frakker fra Tiger pleier vel å koste en del mer, blir vel fort 4-5000,-. Om den må være billigere enn det vet jeg ikke egentlig hva jeg skal foreslå, jeg har prøvd alle de H&M har inne, og det eneste som egentlig er verdt å samle på er trenchcoaten. Skal se om ikke jeg klarer å komme på et eller annet, jeg må vel ha sett noe rimeligere.

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter en frakk til høsten/vinteren. Er det noen som har noe å annbefale? Ikke så alt for dyrt da jeg har et litt stramt klesbudsjett før lønningen tikker inn på kontoen.

Jeg betalte vel 2500,-(noe rabatt var det sikkert) for Tiger-frakken min. Kjøpte den på Retro i Trondheim. :)

Ver det den det ble postet et bilde av før i tråden? I så fall var det en meget pen/stilig frakk, men desverre litt for dyr...

Lenke til kommentar

Da vil jeg anbefale Match Man, evt Dressman. På sistnevnte bør man finne frakker ned mot 1000,-.

 

I Trondheim så har vi butikker som retter seg spesifikt mot menn, hos de finner man frakker i alle prisklasser. Må vel ha noe slikt i nærheten av deg og?

 

Til trønderne som lurer så snakker jeg om Helgesen, Gunnar Ree, Arne Rønning m.fl.

Lenke til kommentar
NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)?

 

Gjerne uten sånn grene oppover halsen :p

Moods selger de vel på brandstad, og J.L. selger de jo på tatler og alle de stedene.

Jeg vil IKKE ha Moods, JL, Tiger etc. :!:

 

Btw, er det noen butikker i Oslo, Mosseområdet som selger Paul Frank?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Jeg vurderer ny skinnjakke.

Du kan sikkert stjele noen på neste Vader-konsert. Er det MULIG å være mer stereotyp på metalkonsert? Jeg og mine to kompiser var de eneste som ikke hadde armyboots, naglebånd, sort Levis 501, bandgenser og skinnjakke. :p

Vader er kos.

 

Levi's har jeg nok av, bandgensere har jeg nok av, skinnjakker trenger jeg. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...