PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Skulle ønske jeg fikk gaver fra paps hver gang han var i USA eller annet utland... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ble litt forbanna på broren min. Han fikk et par sko, men ble liksom sur. Heldigvis fikk han en Houston Texans-t-skjorte også, som var rå nok til at han ble glad igjen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen Endret 22. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skulle ønske jeg fikk gaver fra paps hver gang han var i USA eller annet utland... Jeg pleier å få sjokolade, fikk det på tirsdag og får det på søndag. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skulle ønske jeg fikk gaver fra paps hver gang han var i USA eller annet utland... Du er vel bortskjemt nok fra før Jeg får ihvertfall alltid gaver når mamma eller pappa er i utlandet, husker den utrolig fine barbien jeg fikk av pappa da han hadde vært i Italia Fiiineste barbien jeg hadde Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Jeg får noe hvis pappa ser noe han vet jeg vil ha. Eller hvis jeg beordrer ham inn i en eller annen shop for å kjøpe litt hudkremer og sånt. Sjokolade hver gang pappa var i utlandet? Da ville jeg raskt ha spart opp noen kilo! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er ute etter en frakk til høsten/vinteren. Er det noen som har noe å annbefale? Ikke så alt for dyrt da jeg har et litt stramt klesbudsjett før lønningen tikker inn på kontoen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Sjokolade hver gang pappa var i utlandet? Da ville jeg raskt ha spart opp noen kilo! Jeg har ca. 6kg liggende i skuffen min. Men hvis det er klær e.l. jeg vet jeg vil ha er det jo likegreit å ta med det også hvis han er i utlandet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er ute etter en frakk til høsten/vinteren. Er det noen som har noe å annbefale? Ikke så alt for dyrt da jeg har et litt stramt klesbudsjett før lønningen tikker inn på kontoen. Jeg betalte vel 2500,-(noe rabatt var det sikkert) for Tiger-frakken min. Kjøpte den på Retro i Trondheim. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Frakker fra Tiger pleier vel å koste en del mer, blir vel fort 4-5000,-. Om den må være billigere enn det vet jeg ikke egentlig hva jeg skal foreslå, jeg har prøvd alle de H&M har inne, og det eneste som egentlig er verdt å samle på er trenchcoaten. Skal se om ikke jeg klarer å komme på et eller annet, jeg må vel ha sett noe rimeligere. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er ute etter en frakk til høsten/vinteren. Er det noen som har noe å annbefale? Ikke så alt for dyrt da jeg har et litt stramt klesbudsjett før lønningen tikker inn på kontoen. Jeg betalte vel 2500,-(noe rabatt var det sikkert) for Tiger-frakken min. Kjøpte den på Retro i Trondheim. Ver det den det ble postet et bilde av før i tråden? I så fall var det en meget pen/stilig frakk, men desverre litt for dyr... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen Moods selger de vel på brandstad, og J.L. selger de jo på tatler og alle de stedene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Da vil jeg anbefale Match Man, evt Dressman. På sistnevnte bør man finne frakker ned mot 1000,-. I Trondheim så har vi butikker som retter seg spesifikt mot menn, hos de finner man frakker i alle prisklasser. Må vel ha noe slikt i nærheten av deg og? Til trønderne som lurer så snakker jeg om Helgesen, Gunnar Ree, Arne Rønning m.fl. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vurderer ny skinnjakke. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) NOen som vet hvor jeg kan få tak i noen kule hettegensere som ikke koster skjorta og som ikke alle andre har (moods of norway og JL osv.)? Gjerne uten sånn grene oppover halsen Moods selger de vel på brandstad, og J.L. selger de jo på tatler og alle de stedene. Jeg vil IKKE ha Moods, JL, Tiger etc. :!: Btw, er det noen butikker i Oslo, Mosseområdet som selger Paul Frank? Endret 22. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vurderer ny skinnjakke. Du kan sikkert stjele noen på neste Vader-konsert. Er det MULIG å være mer stereotyp på metalkonsert? Jeg og mine to kompiser var de eneste som ikke hadde armyboots, naglebånd, sort Levis 501, bandgenser og skinnjakke. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har lyst på en genser der det står Fuck you eller noe stygt på, hvor skaffer jeg meg det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har lyst på en genser der det står Fuck you eller noe stygt på, hvor skaffer jeg meg det? Vel, om målet er å få seg en på trynet så fungerer vel disse: Katrina Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vurderer ny skinnjakke. Du kan sikkert stjele noen på neste Vader-konsert. Er det MULIG å være mer stereotyp på metalkonsert? Jeg og mine to kompiser var de eneste som ikke hadde armyboots, naglebånd, sort Levis 501, bandgenser og skinnjakke. Vader er kos. Levi's har jeg nok av, bandgensere har jeg nok av, skinnjakker trenger jeg. Lenke til kommentar
hunters Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er snart 18 og går i det jeg finne i skuffen, eller andre steder i huset... hårets fasong er avhengig av sovestillingen den natten. Bryr meg ikke om klær, eller hår. Hmmm dette kan sikkert spores tilbake til noe med kjærlighet og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå