Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde håpet kanskje noen av dere kunne hjelpe meg? Hva heter de vinterjakkene som mange jenter gikk med i fjor, tror man får dem i rødt, hvitt, svart, grønn og oransje. De har ikke pels på seg og er boblejakker med flagg bakpå jakken tror jeg. Jeg tror kanskje en venninne av meg har kalt de Millerjakker (akkurat det er jeg usikker på). Så, noen? Hvis dere vet hvem jeg mener, hvor kan man få kjøpt dem og hva koster de? EDIT: Tror de ligger på 3000 kr hvis det hjelper på å gjenkjenne jakken..

Du tenker på jakkene til Kejo ;) Årets modell koster ca. 3300,- og fås kjøpt på JC f.eks. Follestad har hvertfall gutte modellen, men ikke den til jenter.

EDIT: ojj, nå ble jeg forvirret! Har vi en ny Ananas? :hmm::dontgetit:

post-63-1127395023_thumb.jpg

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hvit jakke? Jeg hater hvite jakker, de blir alltid så fort skitne. Eller, skittet vises iallefall mye bedre enn på jakker med andre farger. Sitter jeg for eksempel på T-banen, trikken, bussen eller toget, så er jakken skitten og ekkel etterpå. Huff.

Btw: Jakka er fin, men 3300 kroner er alt for mye for en fattig fyr som meg. :hm:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Btw: Jakka er fin, men 3300 kroner er alt for mye for en fattig fyr som meg. :hm:

Litt mye ja, men hvis man har lyst på noe, synes jeg man kan unne seg det. Jeg kommer til å velge fordi jeg har knæsjrosa, grønn og beige fra før i andre jakker.

EDIT: Anette, synes du det er dumt å kjøpe den jakken nå? Siden alle gikk med den i fjor liksom... tror nok jeg kjøper den uansett, for den er god og varm pluss at du ikke ser ut som en bolle i den.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

EDIT: Anette, synes du det er dumt å kjøpe den jakken nå? Siden alle gikk med den i fjor liksom... tror nok jeg kjøper den uansett, for den er god og varm pluss at du ikke ser ut som en bolle i den.

Å kjøpe den nå blir som å kjøpe goose i fjor, og det gjorde jeg da :p

Hvis den er deilig og varm ville jeg kjøpt den. Er endel annerledes i Oslo enn her,så her har ihvertfall ingen hatt den før. Tipper det kommer til å bli mye flere av de i år, siden det er nå man virkelig kan få tak i de overalt. Men hvis du liker den og føler deg vel i den så er det det viktigste =)

thomasr:

Har sett på den ekte Roxanne også, men er utrolig vanskelig å få tak i i Norge. Også er den for liten til det bruket jeg kunne tenkt meg en veske til. Skal ha en jeg kan bruke på skolen, og da er den ti centimeter for kort. Den fra Friis derimot er akkurat passe, og jeg kan vedde på at jeg er den eneste på skolen som har hørt om Mulberry Roxanne :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Pappa kom nettopp hjem fra USA (måtte rømme fra stormen) og hadde med seg noen t-skjorter til meg. Til mamma hadde han kjøpt iPod Nano. Jeg er herved neongrønn av misunnelse. Akkurat nå legger jeg inn musikk på den for å ha den helt klar til mamma kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...