PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Vet hva du tenker på, men ikke noe mer desverre... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hmm er ikke Napayrij (har ikke peil på hvordan det staves) jakkene? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvis det er et norsk flagg det er snakk om, er det etter all sannsynlighet det (det staves forresten Napapijri). Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvis det er et norsk flagg det er snakk om, er det etter all sannsynlighet det (det staves forresten Napapijri). Nei, det er ikke Napapijri. Det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Det er ikke et norsk flagg, og det er ikke napapijiri. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Synes svart og jeans funker bra jeg, gikk foresten med et kors laget av sikkerhetsnåler på t-skjorte ryggen min i dag Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hadde håpet kanskje noen av dere kunne hjelpe meg? Hva heter de vinterjakkene som mange jenter gikk med i fjor, tror man får dem i rødt, hvitt, svart, grønn og oransje. De har ikke pels på seg og er boblejakker med flagg bakpå jakken tror jeg. Jeg tror kanskje en venninne av meg har kalt de Millerjakker (akkurat det er jeg usikker på). Så, noen? Hvis dere vet hvem jeg mener, hvor kan man få kjøpt dem og hva koster de? EDIT: Tror de ligger på 3000 kr hvis det hjelper på å gjenkjenne jakken.. Du tenker på jakkene til Kejo Årets modell koster ca. 3300,- og fås kjøpt på JC f.eks. Follestad har hvertfall gutte modellen, men ikke den til jenter. EDIT: ojj, nå ble jeg forvirret! Har vi en ny Ananas? Endret 22. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Yeah *nusse på* DU FANT DEN Skal ha den i hvit Endret 22. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hvit jakke? Jeg hater hvite jakker, de blir alltid så fort skitne. Eller, skittet vises iallefall mye bedre enn på jakker med andre farger. Sitter jeg for eksempel på T-banen, trikken, bussen eller toget, så er jakken skitten og ekkel etterpå. Huff. Btw: Jakka er fin, men 3300 kroner er alt for mye for en fattig fyr som meg. Endret 22. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://www.kejo.it/ De har de til og med på match nå! Så den istad, holdt nesten på å kjøpe mulberry vesken til friis, men de hadde ikke mocca og da ville jeg ikke ha den.. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er greit nok å ikke ville betale for Mulberry, men da må det vel være mulig å kjøpe noe fra en produsent som har integritet nok til å ikke kopiere en annen produsent? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Btw: Jakka er fin, men 3300 kroner er alt for mye for en fattig fyr som meg. Litt mye ja, men hvis man har lyst på noe, synes jeg man kan unne seg det. Jeg kommer til å velge fordi jeg har knæsjrosa, grønn og beige fra før i andre jakker. EDIT: Anette, synes du det er dumt å kjøpe den jakken nå? Siden alle gikk med den i fjor liksom... tror nok jeg kjøper den uansett, for den er god og varm pluss at du ikke ser ut som en bolle i den. Endret 22. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) glem det... Endret 22. september 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 EDIT: Anette, synes du det er dumt å kjøpe den jakken nå? Siden alle gikk med den i fjor liksom... tror nok jeg kjøper den uansett, for den er god og varm pluss at du ikke ser ut som en bolle i den. Å kjøpe den nå blir som å kjøpe goose i fjor, og det gjorde jeg da Hvis den er deilig og varm ville jeg kjøpt den. Er endel annerledes i Oslo enn her,så her har ihvertfall ingen hatt den før. Tipper det kommer til å bli mye flere av de i år, siden det er nå man virkelig kan få tak i de overalt. Men hvis du liker den og føler deg vel i den så er det det viktigste =) thomasr: Har sett på den ekte Roxanne også, men er utrolig vanskelig å få tak i i Norge. Også er den for liten til det bruket jeg kunne tenkt meg en veske til. Skal ha en jeg kan bruke på skolen, og da er den ti centimeter for kort. Den fra Friis derimot er akkurat passe, og jeg kan vedde på at jeg er den eneste på skolen som har hørt om Mulberry Roxanne Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mulberry i Akersgaten har den da? Plassargumentet er jeg for så vidt med på og jeg skal ikke inngå noe veddemål med deg, for å si det slik. ...men, veske i plast? Isj. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Har ikke kjøpt den da Så har ikke sagt at jeg skal ha noen veske i plast, det spørs helt hva jeg finner. Er i Kreta om en uke, men de har vel kanskje ikke så mye kvalitetsgreier der.. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal til milano, er det noe spesielt av klær jeg kan kjøpe der?, tenke på et nytt belte,beltespenner. Ellers hettegensere ++ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) I følge "Avisen Vestkanten" har Zara fått revet det de skal og er i gang med byggingen. Selv er jeg ikke så overvelmet over Zara, men vet at det har vært snakk om det før her. Endret 22. september 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Skal til milano, er det noe spesielt av klær jeg kan kjøpe der?, tenke på et nytt belte,beltespenner. Ellers hettegensere ++ Oooh yes - du er flink dersom du ikke finner kule ting i Milano, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Pappa kom nettopp hjem fra USA (måtte rømme fra stormen) og hadde med seg noen t-skjorter til meg. Til mamma hadde han kjøpt iPod Nano. Jeg er herved neongrønn av misunnelse. Akkurat nå legger jeg inn musikk på den for å ha den helt klar til mamma kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå