Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, etter forsøket på å være en hipp, 50-år gammel rapper ved navn Hassel the Hoff gikk heller dårlig har vel ikke Dave noe særlig til overkropp igjen? :p

Har han... ehhh... noen gang.... HATT en fin overkropp? :roll:

Syns Notch Johnson i Son of the beach har tatt han helt på kornet.. Den styggeste er helten :p

Lenke til kommentar
Har bare tre ord etter min shoppingrunde i Paris: Oh My God.

Av ren nysgjerrighet:

Hvor mye brukte du på klær i løpet av Paris turen?

Og, kan du ikke poste bilder av det du kjøpte? =)

Nok. :p

Og nei, jeg liker vel ikke tanken på brette ut mine klær for å ta bilder av dem - dessverre. Kan jo evt. linke til bilder, men ta bilder av mine egne klær for å "skryte" vil jeg helst slippe. Dessuten blir det altfor "QXL" hehe.

Lenke til kommentar

Joda, nå var jo ikke planen å dra til Paris *kun* pga Apple-Expo - det var vel mer som en "hyggelig bonus" siden jeg er en Macbruker. Men det er uansett alltid kult å høre fra de som produserer maskinen din samt treffe utviklere fra Macromedia (eller burde jeg si Adobe) for å diskutere ting og tang. Det var således ikke skuffende å dra dit, men skal ikke legge skjul på at det hadde vært utrolig kult å se Steve Jobs live. Neste år da...

Lenke til kommentar

Hadde håpet kanskje noen av dere kunne hjelpe meg? Hva heter de vinterjakkene som mange jenter gikk med i fjor, tror man får dem i rødt, hvitt, svart, grønn og oransje. De har ikke pels på seg og er boblejakker med flagg bakpå jakken tror jeg. Jeg tror kanskje en venninne av meg har kalt de Millerjakker (akkurat det er jeg usikker på). Så, noen? Hvis dere vet hvem jeg mener, hvor kan man få kjøpt dem og hva koster de? EDIT: Tror de ligger på 3000 kr hvis det hjelper på å gjenkjenne jakken..

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...