PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Satser på å kjøpe inn horder med nye klær etter juleferien. Har satt meg selv på en strikt diett og trener minst 5 ganger i uken. Mål: Jeg skal komme meg inn i den rutete D&G-buksen og ha en overkropp som gjør selv David Hasselhoff sjalu. ^^ Syntes å huske den var en trang lindeberg-bukse jeg. Lykke til. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Noen som vet hvor man får kjøpt slike joggebukser av bomull som en del har begynt å bruke på skolen? Kanskje litt idiotisk spm, men er faktisk litt usikker:p en utfordring for oslo vestkant-folka her Endret 20. september 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg tror Anton Sport har noen. Jeg vet liksom ikke helt selv, er ikke helt meg å gå på skolen i joggebukse... Egentlig... Men vurderer å kjøpe et par... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Joachim, jeg kommer meg inn i den rosa JL-buksen, men D&G'n er rett og slett håpløs. Må jo sette seg høye mål! Endret 20. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Mens jeg sliter med å finne bukser til livmålet mitt. Pass på at du ikke blir for tynn da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 HAHAHA, ingen fare. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Mål: Jeg skal komme meg inn i den rutete D&G-buksen og ha en overkropp som gjør selv David Hasselhoff sjalu. ^^ :---D Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Vel, etter forsøket på å være en hipp, 50-år gammel rapper ved navn Hassel the Hoff gikk heller dårlig har vel ikke Dave noe særlig til overkropp igjen? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Vel, etter forsøket på å være en hipp, 50-år gammel rapper ved navn Hassel the Hoff gikk heller dårlig har vel ikke Dave noe særlig til overkropp igjen? Har han... ehhh... noen gang.... HATT en fin overkropp? Syns Notch Johnson i Son of the beach har tatt han helt på kornet.. Den styggeste er helten Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 http://www.krapyl.no/product.asp?ProdID=15949&CtgID=14440 Noen som vet hvor man kan kjøpe dette over disk i Oslo? Takk=) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Har bare tre ord etter min shoppingrunde i Paris: Oh My God. Av ren nysgjerrighet: Hvor mye brukte du på klær i løpet av Paris turen? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 20. september 2005 Rapporter Del Skrevet 20. september 2005 Har bare tre ord etter min shoppingrunde i Paris: Oh My God. Av ren nysgjerrighet: Hvor mye brukte du på klær i løpet av Paris turen? Og, kan du ikke poste bilder av det du kjøpte? =) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 hvor mye koster en kort hvit lue fra lindeberg tro? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 hvor mye koster en kort hvit lue fra lindeberg tro? Kommer litt an på, men årets kolleksjon ligger rundt 350 - 400,- mener jeg å ha sett... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 tror jeg holder meg unna lindeberg lue jeg og kjøper vanlig til hundrelapp jeg. 400,- for en lue er DyRt. Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Hvilke butikker i Stockholm er verdt en tur innom? Jeg bor i Bergen, så jeg regner med at utvalget er ganske mye bedre. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Har bare tre ord etter min shoppingrunde i Paris: Oh My God. Av ren nysgjerrighet: Hvor mye brukte du på klær i løpet av Paris turen? Og, kan du ikke poste bilder av det du kjøpte? =) Nok. Og nei, jeg liker vel ikke tanken på brette ut mine klær for å ta bilder av dem - dessverre. Kan jo evt. linke til bilder, men ta bilder av mine egne klær for å "skryte" vil jeg helst slippe. Dessuten blir det altfor "QXL" hehe. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Var mer bare av nysgjerrighet for å se hva en av forumets moteguruer handler når han har tilgang til det meste Men, det var vel en fin tur til tross for at Apple skuffet litt på Apple Expo? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Joda, nå var jo ikke planen å dra til Paris *kun* pga Apple-Expo - det var vel mer som en "hyggelig bonus" siden jeg er en Macbruker. Men det er uansett alltid kult å høre fra de som produserer maskinen din samt treffe utviklere fra Macromedia (eller burde jeg si Adobe) for å diskutere ting og tang. Det var således ikke skuffende å dra dit, men skal ikke legge skjul på at det hadde vært utrolig kult å se Steve Jobs live. Neste år da... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hadde håpet kanskje noen av dere kunne hjelpe meg? Hva heter de vinterjakkene som mange jenter gikk med i fjor, tror man får dem i rødt, hvitt, svart, grønn og oransje. De har ikke pels på seg og er boblejakker med flagg bakpå jakken tror jeg. Jeg tror kanskje en venninne av meg har kalt de Millerjakker (akkurat det er jeg usikker på). Så, noen? Hvis dere vet hvem jeg mener, hvor kan man få kjøpt dem og hva koster de? EDIT: Tror de ligger på 3000 kr hvis det hjelper på å gjenkjenne jakken.. Endret 22. september 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå